Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 1.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • fanthomas 23.08.2019
    Skąd tyle jedynek? Hmmm
  • Tomasz Bordo 23.08.2019
    No właśnie też nie wiem. Nie ma Ludwika, pierdów ani polityki więc o c kaman?
  • Tomasz Bordo 23.08.2019
    *co
  • RebelMac 23.08.2019
    Tomasz Bordo Mieszasz czasy i piszesz po prostu bardzo nieporadnie. Do tego tekst o niczym. Nie dziw się jedynkom.
  • Tomasz Bordo 23.08.2019
    RebelMac o niczym to jest twoja opinia, którą można co najwyżej podetrzeć sobie cztery litery
  • RebelMac 23.08.2019
    Tomasz Bordo Nie stosuj wycieczek personalnych. Czytałem kilka Twoich tekstów i jesteś po prostu grafomanem. Nie pozdrawiam.
  • Tomasz Bordo 23.08.2019
    RebelMac mój styl jest nowatorski, nie rozumiesz go po prostu
  • RebelMac 23.08.2019
    Tomasz Bordo Regularnie zbierasz jedynki. Oświeć mnie, co jest nowatorskiego w Twoim stylu?
  • Something 23.08.2019
    Upośledzony tekst. Z resztą, autor nie lepszy.
  • Tomasz Bordo 23.08.2019
    ?
  • betti 23.08.2019
    Dlaczego ''Bonaparte'' nie bał się ''Marlona''?
  • Tomasz Bordo 23.08.2019
    Dowiesz się w następnych cześciach.
  • betti 23.08.2019
    Aha. To dobrze. Skąd tak dobrze znasz półświatek?
  • Tomasz Bordo 23.08.2019
    betti Nie znam półświatka, przecież nigdy nie miałem z nim doczynienia xD
  • szopciuszek 23.08.2019
    Hej, nie znam się z Tomkiem tak długo jak reszta z Was, ale na podstawie paru dodanych tekstów można powiedzieć, że Tomek jednak słucha Waszych uwag i próbuje dalej. Takie przynajmniej na razie odnoszę wrażenie ;)

    Tomku, a tu parę uwag ode mnie:
    1. Zapanuj nad czasami. Ciągle skakanie między teraźniejszym a przeszłym bardzo utrudnia czytanie i po prostu drażni.
    2. Czasami lepiej dać dwa zdania niż ciągnąć długi wywód. Np. "Była to dla niego tragedia, ponieważ nie wiedział co ze sobą zrobić i popadł w alkoholizm." zmieniłabym na "Była to dla niego tragedia. Nie wiedział, co ze sobą zrobić, więc popadł w alkoholizm".
    3. Miło, że zrezygnowałeś z pierdów. Każdy ma inne poczucie humoru, ale tutaj brak pierdów to zdecydowany plus ;) Nie musisz się do nich uciekać, bo potrafisz być zabawny i bez nich. Np. tutaj rozbawiły mnie dwa pierwsze akapity (po tym jak postanowiłam zignorować szalejące czasy).
    4. Brawo za to, że napisales coś dluższego!

    Ode mnie na razie tyle. Pozdrawiam :)
  • Tomasz Bordo 24.08.2019
    Dzięki za opinię
  • Bogumił 24.08.2019
    Bardzo merytoryczny i rozsądny komentarz

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania