Poprzednie częściDrabble - Wielkie sprzątanie

Drabble - Liścik

Z dedykacją dla Candy. :)

 

Bardzo długo myślałam, jak się do tego zabrać. Coś z pozoru prostego jak napisanie zwykłego listu było dla mnie wyzwaniem. Najpierw trzeba przemyśleć, jak ubrać te zawiłe i niezrozumiałe dla postronnego obserwatora myśli w wyszukane i zgrabnie dobrane słowa. Następnie trzeba usiąść przy stole, wziąć długopis do ręki, położyć białą, nienagannie czystą kartkę przed sobą i w końcu, ciągle myśląc, przelać owe skomplikowane myśli w uproszczonych, niekiedy nie oddających całości przesłania, słowach. Również proces przelewania nie jest prosty, zwłaszcza kiedy człowiek stara się pisać zgrabnie, a te złośliwe znaczki, zwane potocznie literkami, wciąż wymykają mu się spod kontroli! Kiedy test już został utrwalony na papierze, czas na przepisywanie go na komputer, tudzież komórkę. I w końcu publikacja na opowi.

A i najważniejsze, droga Candy, ten liścik jest do Ciebie, słowa w nim zawarte: Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Pan Buczybór 19.11.2016
    Ja nie korzystam z kartek. Piszę na telefonie i z telefonu wstawiam na Opowi.
  • Lotta 19.11.2016
    Ja różnie, wiersz zawsze musi przejść przez papierową formę ;) Dzięki. :D
  • Kakarotto 19.11.2016
    Bardzo pomysłowo i przede wszystkim prawdziwie. Zostawiam 5.
  • Lotta 19.11.2016
    Dziękuję bardzo. :)
  • Alicja 19.11.2016
    Recepta tworzenia tekstów. 5 :)
  • Lotta 19.11.2016
    Dziękuję pięknie. :D
  • Rasia 19.11.2016
    "Bardzo długo nad tym myślałam jak się do tego zabrać" - przecinek po "myślałam". I ogólnie zmieniłabym zdanie, bo: NAD TYM myślałam i DO TEGO się zabrać, to w domyśle mamy jedną i tę samą rzecz. Więc po prostu samo "Bardzo długo myślałam, jak się do tego zabrać". Zbędne wywalamy :)
    "Coś z pozoru jakże prostego jak napisanie zwykłego listu, było dla mnie wyzwaniem" - wywaliłabym "jakże", bo za dużo "jaków" jest ogólnie. I bez przecinka
    "dla postronnego obserwatora myśli, w wyszukane i zgrabnie dobrane słowa" - bez przecinka
    "w końcu ciągle myśląc" - przecinek po "końcu", bo to wtrącenie
    "A i najważniejsze, droga Candy ten" - po "Candy"
    Kiedy patrzę na ten tekst, to tak się zastanawiam, co mnie ominęło tutaj przez ten pewien okres czasu, kiedy rzadziej tu zaglądam xD Troszkę tekst za krótki, żeby oceniać, a poza tym skierowany głównie do Candy, więc nie mojej ocenie ma podlegać :) W każdym razie uroczy gest takie pisanie dla kogoś :)
  • Rasia 19.11.2016
    Stop, wracam, bo możesz to omylnie zrozumieć. Tekst za krótki w sensie rozwinięcia myśli i nietypowości jak na drabble* :)
  • Lotta 19.11.2016
    Ale byków narobiłam, zaraz to ponaprawiam. Co Cię ominęło? Hmm, ja jestem tu codziennie i zdecydowanie za długo, a poza kilkoma małymi awanturkami w sumie nic takiego się nie dzieje :D Dziękuję uprzejmie za miły komentarz. :)
  • Rasia 19.11.2016
    A, kilka awanturek widziałam, ale to pewnie i tak nie wszystkie :) Cieszę się, że mimo wszystko odebrałaś go jako miły, a nie czepialski :)
  • Revollo 20.11.2016
    Aż mi się tak miło na sercu zrobiło, czytając ten tekścik. Nwm dlaczego no ale dam 5 oczywiście.
  • Lotta 20.11.2016
    Bardzo się cieszę. Dziękuję pięknie. :D
  • KarolaKorman 20.11.2016
    Dedykacje są zawsze piękne :) Ja również za Twoim pośrednictwem życzę candy wszystkiego co najlepsze :) Czy ona mnie jeszcze pamięta? Piąteczka :)
  • Lotta 20.11.2016
    Dziękuję Karolko. =) Pewnie pamięta, w końcu to Ty napisałaś ten cudowny wiersz o naszych maturach. :D
  • Zdzisław B. 20.11.2016
    Bardzo ładny tekścik.
    Chciałem wpisać o interpunkcji, ale już Rasia napisała o miejscach do poprawy.
    *A i najważniejsze, droga Candy ten liścik jest do Ciebie, słowa w nim zawarte: (konstrukcja zdania jest niezbyt dobra. Może:
    A i najważniejsze - mój liścik, słowa w nim zawarte, są dla Ciebie, droga Candy.)
    Mocne 4 (interpunkcja obniżyła).
  • Lotta 20.11.2016
    Dziękuję ślicznie. Właśnie to zadanie też mi nie do końca pasowało. ;)
  • Ritha 20.11.2016
    Subtelnie i miło :)
  • Lotta 20.11.2016
    Dziękuję Ritha. ;D
  • Perzigon69 20.11.2016
    Ja czasami zanim napiszę coś konkretnego i wstawię zapisuję myśli w postaci mapy - czasem całkiem niepasujące do siebie słowa, skojarzenia, zdania dla mnie mają sens. I gdy je widzę - a nie tylko trzymam we łbie - może powstać z tego coś, co da się przeczytać. Za drabble 5 ;)
  • Lotta 20.11.2016
    U mnie często pojawiają się takie samotne zdania, które może kiedyś pojawią się w jakimś tekście; zawsze pisane pod wpływem emocji. Dziękuję pięknie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania