-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Shogun 11.06.2020
    O proszę, ostatnio gdzieś mówiłeś o łzach szczęścia i teraz jest drabble. W dodatku bardzo dobre drabble. Cóż, w końcu odpowiedź na pytanie czym jest miłość, może okazać się prostsza niż nam się wydaje :D
  • Shogun 11.06.2020
    O kurcze, dopiero teraz widzę dedykację. Dziękuję, miło mi :D W sumie wspomniałem o tym w komie wyżej, a teraz mi się przypomniało, że to było pod moim tekstem :)
  • Anonim 11.06.2020
    Shogun
    dzięki. W sumie jak pisałem w dedykacji, pomysł jest też Twój, choć ja również miałem taki wniosek, więc nie waham się umieścić tych "szczęśliwych łez" bez obawy o plagiat.
    Ale to tylko proste słowa, które nigdy nie oddadzą prawdy miłości.

    Pozdrawiam
  • Shogun 11.06.2020
    Antoni Grycuk o plagiacie nie ma mowy ;)
    I właśnie w tym problem, bo czy miłość jest w końcu prosta, czy bardziej skomplikowana? Trudno odnaleźć odpowiedź na to pytanie.
    Również pozdrawiam ;)
  • Anonim 11.06.2020
    Shogun
    ktoś kiedyś mi powiedział, że miłość to przeciwieństwo lęku. Wiele w tym prawdy, także z funkcjonowania mózgu.
    Ale jest też napisane tak: "Nade wszystko miejcie gorliwą miłość jedni ku drugim, gdyż miłość zakrywa wiele grzechów." Jakkolwiek rozumiemy grzech.
  • Shogun 11.06.2020
    Antoni Grycuk z tym przeciwieństwem lęku, jak najbardziej się zgodzę, gdyż ja z kolei słyszałem coś takiego:
    "Szatan strachem rządzi, a Pan Bóg miłością", takie me zasłyszane i może być, że nawet tutaj miłość przedstawiona jest jako przeciwieństwo strachu/lęku.

    Cóż, ponoć miłość jest silniejsza od śmierci, więc pewnie może być również silniejsza od grzechu :)
  • Anonim 11.06.2020
    Shogun
    pierwszego nie znałem, drugie kiedyś słyszałem, ale nie pamiętałem. Piękne stwierdzenia!
  • Shogun 11.06.2020
    Antoni Grycuk piękne piękne i oby prawdziwe! ;D
  • Kocwiaczek 11.06.2020
    DD, podobuje mnie się :)
  • Anonim 11.06.2020
    Ja nie jestem DD ?
    Ale dziękuję ?
  • Kocwiaczek 11.06.2020
    Antoni Grycuk dobre drabble :) skrót myślowy:))))
  • Pan Buczybór 11.06.2020
    No, ładne drabble. Dobry dobór słów, ciekawie przedstwiony temat
  • Anonim 11.06.2020
    Dzięki, Bucz.

    Pozdrawiam
  • Onyx 11.06.2020
    Cudny one shocik. Albo właściwie drabbelek.
  • Anonim 11.06.2020
    Dzięki, Ox.
    Tak mnie naszło, stary chłop pisze o miłości, to musi koniec świata jest.

    Pozdrawiam.
  • Szpilka 12.06.2020
    Aha, tak trudno ubrać w niebanalne słowa uczucia, tym bardziej, że chyba wszystko już powiedziano o miłości.

    Antoni, drabbelek sympatyczny ? ?

    Dziękuję za nominację, nie wiem, czy podołam, bo temat niezwykle trudny, a ja piszę pod wpływem impulsu, a ten przychodzi, kiedy uważa za stosowne, aczkolwiek spróbuję, jeśli jednak dam plamę, proszę o wyrozumiałość ?
  • Anonim 12.06.2020
    Szpilko,
    no, starałem się, starałem. A może właśnie nie starałem się, tylko napisałem, co się we mnie zebrało?...
    Tak czy nowak, dziękuję.

    A Ty pisz, pisz!

    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 13.06.2020
    Antoniuszu→No fakt. Dla wyrażenia pewnych ludzkich uczuć(odczuć)→słów jest za mało,lub po prostu takich nie ma.
    Jakby chcieć wiatrem namalować obraz. Słowa→to jedynie falowanie pustego płótna.
    Dlatego wiele tekstów, bywa niezrozumiałych dla innych. Twój tekst jak najbardziej się podoba→zdaniem mym.
    Fakt. Szczęśliwe łzy mają w sobie moc:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • Anonim 13.06.2020
    Dzięki, Dekoś.
    Prawda, że czasem teksty nie są zrozumiałe. I niech tak pozostanie.

    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania