-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • laura123 24.10.2020
    Hipokryzja na patelni. Dobre!
  • Anonim 24.10.2020
    Wszędzie, gdzie czerpiemy z mody, tam i hipokryzja. Ale ja chciałem głównie zwrócić uwagę na modę.

    Pozdrawiam
  • Tjeri 24.10.2020
    Całkiem dobry. Ale tytuł, moim zdaniem, jednak nietrafiony, bo sednem tych scenek (dla mnie) jednak moda nie jest.
  • Anonim 24.10.2020
    Dzięki, Tjeri.
    A moim zdaniem motywem łączącym, a i sednem większości jest moda. Moda to nie tylko styl ubierania się, ale używanie odpowiednich słów, skłonności i zachowania (np. pomaganie - jest tak popularne tylko dlatego, że jest modne.)

    Pozdrawiam
  • Tjeri 24.10.2020
    Antoni Grycuk
    Rozumiem co miałeś na myśli. Po prostu, zestaw postaw, które opisałeś, bardziej niż z modą z czym innym mi się kojarzą. Jednakże nie uzurpuję sobie racji, po to zaznaczyłam w komencie "dla mnie", żeby podkreślić, że zdaję sobie sprawę z subiektywności mojego odbioru. Po prostu inne aspekty zwróciły moją uwagę. Zresztą, sama obserwacja jest ważniejsza niż jej nazwa.
  • Anonim 24.10.2020
    Tjeri
    oczywiście.
    Pozdrawiam
  • Liv12365 24.10.2020
    Daje do myślenia ;)
    Moda to czasami konformizm i szkoda, że tak mało ludzie poświęcają czasu nonkonformizmowi.
  • Anonim 24.10.2020
    Prawda to, Liv.
    Dzięki i pozdrawiam.
  • Józef Kemilk 24.10.2020
    Dobre. Kiedyś słyszałem taką przypowiastkę. Przyszła kobieta z trzyletnim synkiem do ginekologa i mówi, że jest w kolejnej ciąży, że nie da rady, na dość i chciałaby dokonać aborcji. Lekarz na to, że świetnie się składa, on ma nawet lepszy pomysł. Kobieta się pyta jaki. A ginekolog mówi tak: zabijmy tego pani dzieciaka, co siedzi na kolanach, na jedno wyjdzie, a będzie miała pani kilka miesięcy spokoju.
  • Anonim 24.10.2020
    Niestety, mamy w dupie to, czego nie widzimy. Inaczej sprawa się ma, gdy to zobaczymy... Krzyczeć to każden jeden potrafi...
    Józef, piękna przypowiastka. Jestem za nią sercem, ale sprawa nie jest taka prosta, niestety. Ja na przykład nie mam jednoznacznych odpowiedzi.
    Dzięki i pozdrawiam.
  • Onyx 25.10.2020
    Bardzo dobre. Niby wszyscy chcą czynić dobro, ale tylko dla mody. I jedynie dziewczynka czyni rzeczywiste dobro :)
  • Anonim 25.10.2020
    Dzięki, Ox.
    W ostatnim chodziło mi o to, że mówi się, że dobro wraca, a ciekawe, co ma powiedzieć tak niewinna dziewczynka, skoro idzie na śmierć?

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania