-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Bożena Joanna 25.05.2020
    Każdy z nas uważa się za nieco lepszego od innych. Nie dziwi mnie tłum na demonstracji. Ukrywane poczucie wyższości doskonale objawia się nocą w tajemnicy przed innymi. Fajne spostrzeżenia!
  • Anonim 25.05.2020
    Dziękuję, Bożeno.

    Pozdrawiam
  • befana_di_campi 25.05.2020
    Pewnie był nów :-D
  • Anonim 25.05.2020
    Musiał być :) Wilki w owczych skórach ;)

    Pozdrawiam.
  • wicus 25.05.2020
    Problem w tym, że sama Parada Równości, nie zawsze ma wiele wspólnego z głoszonymi na niej hasłami - nawołujywanie do "tolerancji" dla homoseksualizmu itd. często miesza się tam z obrażaniem katolików itd. Pokazuje to, że ich faktycznym celem nie jest walka o równość, ale o realizację ideologicznych postulatów. Samo opowiadanko oceniam jako bardzo ciekawe.
  • Anonim 25.05.2020
    Wicus,
    oczywiście. Tam, gdzie zaczyna się wolność, zaczyna się i frywolność, a co za tym idzie, ciemne strony.
    Dziękuję za wizytę i kilka słów.

    Pozdrawiam
  • Targówek 25.05.2020
    A tych, którzy sprzeciwią się transwestytom, ekshibicjonistom i sadomasochistom nazywa się faszystami
  • Anonim 25.05.2020
    Targówek
    taka cena wolności. Albo wszystkich do więzienia i spokój, albo wolny wybór.
  • Liv12365 25.05.2020
    Coś w tym jest ;) zgadzam się w 100%
    I to tylko moja opinia, ale (parady) to takie wkładanie kija do mrowiska :)

    Miłego!

    PS. Mogę to rzucić w jedno miejsce? Drabbelek naturalnie będzie opatrzony Twoim imieniem i nazwiskiem ;)
  • Anonim 25.05.2020
    Wilczyco Liv,
    dziękuję za słowa. Też mam mocno pejoratywne zdanie o wszelkiego rodzaju paradach, a nawet, co gorsze, zgrupowaniach.
    To zależy, gdzie chcesz to wrzucić. Bo jeśli wydrukować na papierze toaletowym do supermarketów to zdecydowanie nie ;) Powiedz swa słowa więcej. Jeśli nie chcesz tu, możesz znaleźć na fb moją stronę autorską pod tym samym imieniem i nazwiskiem.

    Pozdrawiam
  • LBnDrabble 25.05.2020
    Witamy w Bitwie. Powiedzenia
    Literkowa pozdrawia
  • LBnDrabble 25.05.2020
    upss pomyłka
  • Szpilka 25.05.2020
    Ciekawe, ciekawe, fakt, parady kością niezgody, a gdzie żyj i pozwól żyć innym? ?
  • Anonim 25.05.2020
    Rozumiem, że nawiązujesz tu bardziej do komentarzy?
    Sam tekst jest o czym innym, wydaje mi się ;)

    Dzięki za wizytę i pozdrawiam.
  • Szpilka 25.05.2020
    Antoni Grycuk Aha, też pozdrawiam ?
  • Liv12365 25.05.2020
    Wiesz, problem polega na tym, że żadna z stron nie chce rozmawiać ;) wolą po sobie wzajemnie jeździć... no to cóż :)
  • Szpilka 25.05.2020
    Liv12365 Zgadzam się, tak jakby człek mógł sobie orientację seksualną wybrać albo zmienić ?
  • Anonim 25.05.2020
    Gdybym wiedział, że dyskusja pójdzie w tę stronę, to bym się mocno zastanowił czy publikować.
    A właśnie, że to ja jestem Bruce Lee ;)
  • Szpilka 25.05.2020
    Antoni Grycuk No dobra, już nie będę, sorry ?
  • Anonim 25.05.2020
    Szpilka
    no, żeby i to było przedostatni raz! ;)
  • Liv12365 25.05.2020
    Szpilka Nie może, ale do niektórych do nie dociera - najzwyczajniej w świecie... Eh, o tym można by się rozpisywać, ale to szkoda czasu... i szkoda tu :)
  • Liv12365 25.05.2020
    Antoni Grycuk Nie ma co żałować opublikowania ;)) o wszystkim trzeba rozmawiać.
  • Anonim 25.05.2020
    Liv12365
    jakoś o samych orientacjach jakoś nie mam ochoty rozmawiać. Nie muszę. I nie czuję, abym miał z tym jakiś problem.
    Chyba że Ty chcesz o tym pogadać?... Wiesz, ze mną jak na spowiedzi, możesz się wyżalić ;) hihihi
  • Liv12365 25.05.2020
    Antoni Grycuk Chodziło mi o to, że gdyby ten temat był poruszany w społeczeństwie wystarczająco często na zasadach normalnej rozmowy, to nie byłoby wokół tego takie szumu ;)
  • Anonim 25.05.2020
    Liv12365
    skoro nie lubię rozmawiać o seksie w ogóle, chyba że w totalnych żartach, to i nie mam ochoty gadać o orientacjach. Wbrew nowoczesnemu światu nie uważam, że seks to coś powszedniego. Może jestem za stary, a może po prostu zbyt intymne emocje wiążą mi się z seksem, aby o tym gadać na lewo i prawo.
    Tak więc niech se inni gadają, ale nie pod moimi tekstami. Mogę mieć takie widzimisię?
  • Liv12365 25.05.2020
    Antoni Grycuk Zwróciłam tylko uwagę, że jest potrzeba :) I jasne - Autor zawsze może mieć widzimisię :)) więc dlatego tematu dalej nie ciągnę.
    Pozdrawiam.
  • Anonim 25.05.2020
    Liv12365
    dziękuję za zezwolenie ;)
    Pozdrawiam.
  • Marian 25.05.2020
    "Gdybym wiedział, że dyskusja pójdzie w tę stronę, to bym się mocno zastanowił czy publikować."
    Nie masz czego żałować, bo tekst jest dobry i godny zastanowienia się.
  • Anonim 25.05.2020
    Dzięki, Marianie.

    Tekst leżał dość długo w szufladzie w nieco innej formie, aż wczoraj go poprawiłem i jest.

    Pozdrawiam.
  • Shogun 25.05.2020
    Tekst bardzo dobry i prawdziwy. Każdy lubi mówić, jaki to jest super we wszystkim, to i sporo ludu się na proteście zebrało haha :D
    Cóż, tak natura ludzka.
    Pozdrawiam ;)
  • Anonim 25.05.2020
    Tak, taki jest człek. Tylko jakoś wszyscy się burzą, gdy się wspomni o tym. Snoby.
    Dzięki, Shogi.

    Pozdrawiam
  • Pan Buczybór 26.05.2020
    Fajny pomysł i fajne drabble.
  • Anonim 26.05.2020
    Dzięki, Bucz.
  • Pasja 30.05.2020
    No nie zawsze pomysł jest zawłaszczony. Najciemniej jest pod latarnią. Pozdrawiam
  • Anonim 30.05.2020
    Nie rozumiem, o co chodzi z tym, że tekst zawłaszczony.
    A najciemniej jest pod latarnią, potwierdzam ;) No i fajnie ;)

    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 01.06.2020
    Antoniuszu→Puenta mówi sama za siebie:)→Można oczywiście rozpatrywać różnorodnie, ale poprzestanę na tym.
    Pomysł bardzo przypadł mi do gustu. Tylko bez przesady.
    Bo w końcu wszyscy byli by równi w swojej nierówności... lepszej od innych:)
    Każda skrajność, jest→be!↔Pozdrawiam:)↔5
  • Anonim 01.06.2020
    Co racja, to racja, Dekoś.
    Faktem jest, że przesadzając, to nawet chleb będzie komercją ;) Więc to dribble trochę z przymrużeniem oka.

    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania