Zwierzątko

Od zawsze chciałam mieć zwierzątko. Niebezpieczne, takie, na którego widok wszyscy wrzeszczeliby z przerażenia i uciekali w popłochu. Dzikie, nieprzewidywalne, pełne życia oraz rodzinne. No i najlepiej małe, bo nie byłoby mnie stać na utrzymanie tygrysa czy innego wielkiego drapieżnika. Zbierałam się już jakiś czas. Odwiedzałam sklepy zoologiczne i jedyne, co znalazłam, to leniwa jaszczurka, małe kotki oraz szczeniaczki, pyskata papuga i włochaty kucyk.

Już miałam się poddać, gdy nagle los niespodziewanie obdarzył mnie zwierzakiem, a nawet kilkoma. Są one niebezpieczne, małe, rodzinne i wszyscy panikują, gdy tylko się pojawią.

Wszystko ładnie pięknie, ale Losie, żeby od razu rój szerszeni?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (42)

  • Violet 25.08.2016
    Za włochatego kucyka w sklepie zoologicznym, pięć :))
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    A dziękuję, dziękuję
  • Larwa 25.08.2016
    Ode mnie również pięć :) Nie spodziewałam się takiego końca, ale najbardziej przewidywalną rzeczą na Opowi jest jego nieprzewidywalność... ;)
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    Miło mi, że kogoś zaskoczyłam. Dziękuję za 5
  • GeraltRiv 25.08.2016
    Ja się bardziej spodziewałem komarów w słoiku, albo moli w szafie (nie wiem w sumie dlaczego xD) 5. I zapraszam też do moich drabbli.
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    Ano odwiedzę jak będę miała czas. A z komarami to nie chciałam ściągać.
  • GeraltRiv 25.08.2016
    Nawet bym się nie obraził :P
  • Karo 25.08.2016
    A już myślałem o wszach :D Nooo... Całkiem ładnie Ci to wyszło ;) Pinć oczywiście :P
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    No w sumie wszy też fajne zwierzaczki. Zawsze przy Tobie, nie?
  • Karo 25.08.2016
    Elizabeth Lies hehhehe... Na tobie.
  • Alicja 25.08.2016
    A ja myślałam o wężu. No cóż - świetne zakończenie :) 5
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    Dziękuję bardzo.
  • Lucinda 25.08.2016
    No i znowu tym tekstem wywołałaś u mnie uśmiech. Faktycznie szerszenie idealnie spełniają kryteria, którymi kierowała się bohaterka, są niebezpieczne, sprawiają, że ludzie uciekają w popłochu, nieprzewidywalne, niewielkie i rodzinne, tyle że mało kto (albo nikt), wymyślając takie warunki, brałby je pod uwagę. To się dopiero nazywa ironia losu. No ale co tu dużo mówić, bardzo ładny tekścik i tylko jedna uwaga:
    ,,jedyne (przecinek) co znalazłam (przecinek) to leniwą jaszczurkę" - przecinki oddzielają tu część podrzędną zdania, ale dodatkowo zwierzęta te powinny być raczej wymieniane w mianowniku, bo jakbyś przestawiła szyk, wyszłoby ,,leniwa jaszczurka, małe kotki (...) to jedyne, co znalazłam". Kwestia kolejności. Zostawiam 5 :)
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    A tak, z tym mianownikiem racja. Teraz zdałam sobie z tego sprawę. Zaraz poprawię. Dziękuję za komentarz i wypisanie błędów. Staram się zabrać za czytanie Twojej serii, więc postaram się odwdzięczyć komentarzami. I bardzo mi miło, że wywołałam u Ciebie uśmiech.
  • Lucinda 25.08.2016
    Elizabeth Lies, miło mi, że zamierzasz mnie odwiedzić, choć nigdy nie oczekuję odwdzięczania się, ale od razu może uprzedzę, że pierwsza seria jest napisana strasznie, przynajmniej na początku. Teraz idzie mi trochę lepiej, ale ponieważ dopiero odkąd jestem na tym portalu, zaczęłam pisać, to pierwsze części wymagają dużej poprawki...
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    Lucinda Nie to, że mam zamiar Cię odwiedzić, bo Ty odwiedziłaś mnie. Po prostu bardzo podoba mi się Twój styl pisania i czytanie Twoich wypocin sprawi mi przyjemność (tak myślę). Raczej chodziło mi o to, że postaram się pisać dłuższe komentarze.
  • Lucinda 25.08.2016
    Elizabeth Lies, rozumiem, no i mam nadzieję, że istotnie sprawi Ci przyjemność.
  • levi 25.08.2016
    ja od początku spodziewałam się pająków, a tu klops :) bardzo fajne zostawiam 5
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    Dziękuję bardzo. Każdy widzę wziąłby sobie innego zwierzaka.
  • Katra 25.08.2016
    Świetny tekst, chociaż na początku myślałam o pająkach XD.
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    Dziękuję. Ale tak, pająki też są okropne.
  • alfonsyna 25.08.2016
    O Losie, nie spodziewałam się, że to będą takie zwierzątka. XD Ale biorąc pod uwagę kryteria - wszystko się doskonale zgadza i to chyba najważniejsze. Rozbawił mnie jednakowoż ten tekst - a poza tym, jest bardzo zgrabnie napisany, no i element zaskoczenia jak najbardziej się pojawił, więc chyba nie mam się czego czepiać. 5 ;)
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    Moje ego właśnie urosło (ehhh więcej będzie żarło). Naprawdę bardzo mi miło, że nie masz się czego czepiać i że tekst Cię rozbawił.
  • alfonsyna 25.08.2016
    Elizabeth Lies, że ja taki karmiciel ego? To komplement chyba. :D W sumie to ja się czepiać nie lubię, robię to tylko, gdy naprawdę muszę, więc... cóż, cieszę się, gdy nie muszę. ;)
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    alfonsyna jeśli ktoś się czepia, bo ma powód to okej. Doceniam, że wytyka mi błędy, bo na nich się uczę. Ale krytykować, żeby krytykować. Jakoś to do mnie nie przemawia.
  • Świetne nie spodziewałem się kompletnie ;) ledwie wczoraj poznałem opowi, a już prawie cały czas na nim spędzam, także dzięki tobie
  • A no i 5 jest
  • Elizabeth Lies 26.08.2016
    Ojej, bardzo mi miło. Dużo razy to już dzisiaj napisałam. Cieszę się, że umilam Ci czas.
  • Numizmat 26.08.2016
    Szerszenie to złodupcy. Nie polecam. I rzeczywiście na widok całego roju uciekanie w popłochu jest wielce wskazane ;) Fajny, zabawny tekst ;)
  • Elizabeth Lies 26.08.2016
    Dziękuję bardzo. Naprawdę, tyle razy to dzisiaj napisałam, że moje ego zaczyna przerażać swoją wielkością. Urosło cholerstwo. A ucieczka jest rozsądnym rozwiązaniem. Właśnie wtedy bije się rekordy.
  • Numizmat 26.08.2016
    Elizabeth Lies, heh, też tak kiedyś miałem :D Zerknij tu ;)
  • Elizabeth Lies 26.08.2016
    Numizmat Uuuu, no faktycznie żeś trącił kijem gniazdo szerszeni. Aha fajna interpretacja "Apogeum milczenia". Doceniam żart. I po co się, aż tak wysilać? Ale ta głupia interpunkcja to wszędzie jest.
  • NataliaO 27.08.2016
    Hahaha zajebiste 5:)
  • Elizabeth Lies 27.08.2016
    Dziękuję bardzo.
  • Niepozorna 28.08.2016
    Hahaha xD Na to bym nie wpadła xdd Zarybisty pomysł
    5
  • Elizabeth Lies 28.08.2016
    A miło mi, że udało mi się zaskoczyć
  • Upadły(D.F) 20.09.2016
    Eli ja chce wilczka od wieków (raz miałem ale niestety sytuacja dramatycznie się potoczyła) cholera aż mi się na wspominki zebrało :) Króciutki tekst ale mam zasadę dawać piątkę gdy mi się podoba ;) Poza tym masz racje niebezpiecznie zwierzęta z charakterem są wspaniałe ^^
  • Elizabeth Lies 20.09.2016
    Wilczka, powiadasz? Ja też zawsze chciałam wilka. Niestety, będę musiała zadowolić się psem. Nie, że coś mam do psów, też są świetne. Zwierzątka z charakterem są wspaniałe, ale za szerszenie podziękuję. A tekst jest krótki, bo to drabble, które może mieć tylko 100 słów, tak więc...
  • Upadły(D.F) 20.09.2016
    Elizabeth Lies Wiem wiem :D Jednak rozumiesz o co mi chodzi (gdyby nie byłoby to drablle to by było coś wspaniałego,prawdopodobnie, nieprawdaż? ) A Wilki jak wyklęci zawsze w mojej pamięci (na dodatek jakiś fetysz do wilków mam chyba, trzymają się razem i likwidują wrogów tak samo a wspomagają przyjaciół zawsze ) Em troszke spamie nie tak? :)
  • Elizabeth Lies 20.09.2016
    Upadły(D.F) Troszku, ale spam (spamuj? Cholera wie) ile chcesz. A wilki to piękne i groźne zwierzęta, które kocham.
  • Upadły(D.F) 20.09.2016
    Elizabeth Lies Mogłbym rzec Tvn nie jestem sam :) Ale teraz naprawdę kończę tu spamować :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania