Usunięte

--- USUNIĘTE ---

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Nie mam pytań. Krótkie to, ale jakie bogate w treść. Rozróżnienie charakterów, rozłożenie akcentów w dialogach i didaskaliach + sama fabuła - smutny wręcz los tych ludzi. Chciałoby się to zobaczyć na scenie. Jestem pod wrażeniem. Naprawdę. I mówię to w pełni obiektywnie.
    Praca, która jest ponad standardowe publikacje na portalach literackich - to już moje subiektywne zdanie.
    I gratuluję ZAiKSu - mądry ruch.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dziękuję bardzo za miłe słowa. Cieszę się, że odnalazłeś coś dla siebie w tym dramacie. A ZAiKS to standardowy krok w przypadku scenariuszy i dramatów. Pozdrawiam :)
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Sufjen Przyjemność po mojej stronie.
  • zsrrknight 9 miesięcy temu
    Czytelnicy chcieli dramatu i się doczekali :)
    Bardzo dobre. Klimat gęsty, dialogi angażujące. Dobrze się czytało.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dziękuję za lekturę i dobre słowo. Pozdrawiam :)
  • Aleks99 9 miesięcy temu
    Z dramatami mi nie po drodze, ale ten wyjątkowo przypadł do gustu. Bardzo dobrze się czytało
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Miło, że dramat przypadł Ci do gustu. Wszystkiego dobrego dla Ciebie :)
  • MKP 9 miesięcy temu
    Mam mieszane uczucia...
    Napisane jest to bardzo dobrze i czyta się płynnie, ale brakuje treści.
    Tylko punkty historii wypisane schematycznie. Troszkę jednak za bardzo minimalistycznie tym razem jak na mój gust no ale tak może miało być 😉 Niemniej jednak za styl masz 5
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Panie, MKP - dziękuję za odwiedziny - na przedzie poinformuję, że to dramat i on nigdy nie będzie tak obfity w treść jak opowiadanie. Z jednej, prostej przyczyny - to wypełnienie przychodzi za pośrednictwem aktorów, scenografii, oświetlenia i muzyki. Dlatego odpowiem, że tak właśnie miało być. Dramaty mają to do siebie, że nie są zbyt porywające w lekturze. Niemniej, proszono mnie o publikację takiegoż, więc spełniam prośbę.

    Wszystkiego dobrego dla Ciebie! :)
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Choć mam w planach wersję w formie opowiadania tego tekstu.
  • MKP 9 miesięcy temu
    Sufjen
    Spox, ja oceniam jako czytelnik - sztuka na pewno będzie pełniejsza😉
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    MKP Tuż wiadomo. Warto niemniej zwrócić uwagę na pewne detale. ;) Opowiadanie też pewnie powstanie :)
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Sufjen↔Zapewne suche przeczytanie, to nie to samo, co okraszone pasującą: scenerią, muzyką nienachalną, odpowiednim światłem i zdjęciami→szeroki plan, szczegóły, zmiany ujęć, montażem i oczywiście postaciami pierwszoplanowymi, nie przesadnie zakłóconymi obrazem, by to co najważniejsze: treść i gra, było na pierwszym planie:)↔Pozdrawiam😆:)
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dekaos Dondi Co fakt to fakt, choć mam nadzieję, że mocą wyobraźni, sam dramat przypadł do gustu. Dzięki za odwiedziny. :)
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Sufjen↔Przypadł, jeno tak dodatkowo, napisałem. Chociaż wyobraźnia, bywa czasami męcząca lub przeciwnie😆:)
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dekaos Dondi Co fakt to fakt. :)
  • Pasja 9 miesięcy temu
    Ciekawie prowadzony dialog pomiędzy mężczyznami w czasie budowania cmentarnego muru. Chłód, deszcz, kamienie i cząstki wypowiedzi. Żal do Boga, do lustra, synów... Do życia.
    Rozmowa, praca, dom, odpoczynek, rozmowa - monotoność. A jednak w międzyczasie czas na miłość. Mocne przywiązanie do ziemi.
    Przemijanie. Nie ucieknie się od przeszłości i kary.
    Szorstkość i minimalizm wynika z głównego tekstu z racji gatunku, a bardziej rozwinięte są didaskalia, z których czytelnik może się sporo dowiedzieć. Całość jednak ma pewien niedosyt i niedokończenie.
    Chciałabym obejrzeć ten spektakl.

    Pozdrawiam
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Cenię sobie komentarze, które wnikają w warstwę tekstową i drążą to, co jest ukryte pod. Dziękuję za to. I cieszę się, że dramat się spodobał.

    Co do obejrzenia spektaklu - pewnie cosik będę ogłaszał na Opowi dla zainteresowanych - plany są na 2 połowę 2023 roku, w Krakowie. I małe tourne po niektórych miastach/wsiach. Tam, gdzie klimat tej opowieści zagra najlepiej. Wersja filmowa również w planach (choć tutaj ciężko mi wyznaczyć termin realizacji).

    Wszystkiego dobrego dla Ciebie :)
  • Pasja 9 miesięcy temu
    Sufjen Czy ty jesteś z Krakowa? Bo ja tak i mogę cię zaprosić na spektakl, gdzie też gram. (30 września)
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Pasja Jestem, jestem. Gdzie się spektakl odbędzie? :)
  • Pasja 9 miesięcy temu
    Sufjen w KTO
  • Pasja 9 miesięcy temu
    Wdowy Mrożka
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Pasja Chętnie się wybiorę. KTO chciałem zaproponować "Epitafium".
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Pasja Dobry teatr, który realizuje założenia solidnego offu.
  • Pasja 9 miesięcy temu
    Sufjen Oj tak i dyrektor wychodzący z ram. Świetnie się pokazali na Ulicy
  • Pasja 9 miesięcy temu
    Sufjen zapraszam na Fb, bo tutaj zaraz zrobią chlew
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Pasja Działasz w jakiejś grupie teatralnej czy to współpraca ściśle z KTO?
  • Pasja 9 miesięcy temu
    Sufjen w takim projekcie dla seniorów, ale w chwili obecnej jesteśmy w repertuarze KTO i to z tej sceny się wywodzimy bo reżyser jest z KTO.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Pasja Do "Epitafium" przydaliby mi się aktorzy-seniorzy, tudzież w wieku już po 50. Chętnie nawiązałbym współpracę z takimi osobami.
  • Pasja 9 miesięcy temu
    Sufjen premiera Wdów była 01 czerwca. Bardzo chętnie :) Myślę, że inni też by się zgodzili.
  • Pasja 9 miesięcy temu
    Sufjen moze link jakiś do strony?
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Pasja wyślij mi maila z jakimś kontaktem prywatnym do siebie - porozmawiamy o potencjalnej współpracy.

    jakub24071997@gmail.com
  • LaurazjanWolf 9 miesięcy temu
    Przyznam, że dramaty to zdecydowanie nie moja dziedzina, ale tekt mi się spodobał. Czyta się gładko i przyjemnie. Widaç rozróżnienie charakterów, a dialogi są naturalne i pozbawione sztucznego patosu.

    Ode mnie 5.0 😉
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Ślicznie dziękuję za odwiedziny i dobre słowo. Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania