Dwie luźne myśli o człowieku na "Dzień Dobry"

1.Jeżeli kogoś te "wielkie" litery są w stanie wk*rwić, irytować lub zirytować, to jak najbardziej zostają. Może w ogóle zacznę pisać z takim celem, żeby nie robiąc nikomu krzywdy wk*rwić jak największą liczbę ludzi? W sumie wk*rwiają się i bez tej intencji, ale przecież ponoć zawsze można lepiej.

 

2.No właśnie, Sabino, potwierdziłaś moje podejrzenia o Twoim snobizmie. Jak Cię słowo "autor" razi w odniesieniu do twórcy chleba i kojarzy Ci się z ideologią, to proponuję się udać na leczenie. Najlepiej w oddziale zamkniętym. Jeśli zaczynamy dop*erdalać się do chleba, to chyba jako cywilizacja dobijamy do wartości brzegowych tzw. egzystencji. To raczej nie kometa, potop, UFO, egipskie plagi ani Apokalipsa doprowadzą do końca gatunku człowiek. To raczej jego głupota. Za chwilę pewnie ktoś zacznie porównywać chleb do Hitlera, ktoś inny przebierze się za Hitlerochleba i zacznie faszerować sobą ludzi i tak od słowa do czynu, od czynu do słowa obudzimy się wszyscy po "jedynej prawilnej stronie" wieka trumny.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pasja 04.04.2019
    Witam Luzaka
    Człowiek i luźne myśli i jeszcze wartość brzegowa?
    Wartość wejścia lub wyjścia. Wartość minimalna lub maksymalna, w zależności od poprawności lub niepoprawności istnienia. Życie każdy ma takie samo, tylko opakowanie każdy ma inne.
    Pozdrawiam
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    Ciekawa teoria i uwagi. "Dwa końce głupoty" i "Kto głupotą wojuje, zapomina oddychać" to może będą tytuły moich kolejnej dysertacji.
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    kolejnych*
  • Angela 04.04.2019
    No nie wiem, wydaje mi się, że choćbyś najbardziej żrącym jadem pluł z ekranu, Twoje teksty zawsze wprawiają mnie
    w dobry nastrój i nie mogę przestać suszyć zębów : D
    Pozdrawiam
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    Może Ty z tych niewkurwliwych, czy jak kto woli: normalnych?
  • Pan Buczybór 04.04.2019
    Całkiem fajne. Tylko nie wiem, po co to wykropkowanie przekleństw.
  • NihiluśSmurf 05.04.2019
    Bo Bogumił może być asem PiSowskiego wywiadu i mnie dojadą kiedyś mandatami za przeklinanie, tak jak Ala Capone podatkami.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania