. Cz.1

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (142)

  • Kocwiaczek 29.02.2020
    Bitwa wygrana, oby wojna także. Bardzo dobrze napisane, logiczne i poszło im po mojej myśli;) zobaczymy co będzie dalej...
  • AtamanRozhovorny 29.02.2020
    Zapewniam, że będzie ciekawie. Może nawet uda mi się jeszcze niejeden raz Cię zaskoczyć, przynajmniej mam taką nadzieję. Nie jestem pewien, czy ten spór można już nazwać wojną, ale i do faktycznej wojny za jakiś czas dojdzie! ;D
  • Kocwiaczek 29.02.2020
    AtamanRozhovorny łohoho, wywołałam :D ale to dobrze, nie będzie dzięki temu nudno.
  • AtamanRozhovorny 29.02.2020
    Kocwiaczek postaram się, żeby nie było :D
  • DEMONul1234 29.02.2020
    Choć minęło już tyle rozdziałów to pomysł by zapisać księgę jako "sięgę"(przynajmniej ja tak to czytam) jest taki...świetny :o-)
  • AtamanRozhovorny 29.02.2020
    Cóż, księga jest księgą tylko zapisaną przez "x" zamiast "ks", w XVII wieku takie "udziwnienia" były normalną formą zapisu, tak jak np. "dyaryusze" zamiast "diariusze" :)
  • AtamanRozhovorny 29.02.2020
    A celowo zapisuję właśnie z takimi XVII-wiecznymi ozdobnikami, żeby lepiej wprowadzić w klimat tekstu nawet takimi szczegółami, bo właśnie o XVII wieku piszę :)
  • Ozar 29.02.2020
    ATAMAN przeczytałem owe 12 odcinków i jak już ci napisałem bardzo dobrze mi się czytało, jednak jeśli chcesz poprawę błędów to musisz napisać prośbę do pasji, Rithy, Agi, Canulasa czy Nefera, Niestety większość z nich jest obecnie na portalu T3 ale możę odpowiedzą jak poprosisz.
  • AtamanRozhovorny 29.02.2020
    Okej, dzięki :)
  • Bajkopisarz 29.02.2020
    Dobry odcinek, błędów się nie dopatrzyłem.
    Kilka uwag co do treści:
    1. Wprowadzenie postaci Michała. Wyskakuje dość niespodziewanie, bo zaczyna od komentarza do bitwy. Nie wiem, czy nie lepiej byłoby wprowadzić go opisem, typu „Stojący na wzgórzu Michał, skrzywi się i…” itd. Minęło sporo czasu od ostatniej wzmianki o Michale i trudno w pierwszej chwili skojarzyć, ze to ten.
    2. Nie jestem w stanie się zorientować, ilu ludzi walczyło. Adam plus pięciu pocztowych, razem sześciu, kozaków około dziesięć razy tyle. Cztery wozy po piętnastu plus czterech konnych. Zgadza się?
    3. Wspominasz o czterech bitwach, ale nie piszesz, kto je prowadził. Czy to bracia Adama? Jeśli tam wypadałoby chociaż słowem napomknąć, że to oni.
  • AtamanRozhovorny 29.02.2020
    Dzięki za komentarz :)
    Co do treści:
    1) Michał miał tak wyskoczyć, uśpiona czujność ;)
    2) Nie uznałem dokładnych liczb za aż tak ważne, żeby je konkretnie opisać; żeby szacunkowo przeliczyć też trzeba ciut pogłówkować – z Adamem faktycznie była szóstka; po stronie Kozaków 4 wozy po blisko 15 ludzi, około 13–14 dokładniej, czyli w sumie na wozach z grubsza 55 chłopa, ewentualnie niewiele mniej. Do tego 5 konnych (4 bezpośrednio dowodzących poszczególnymi wozami i Semen ogarniający tych 4). Razem blisko 60, czyli około 10-krotna przewaga liczebna.
    3) Opisywałem kto jakie pozycje zajmuje w 5. rozdziale. Tu niestety opowi jest problematyczne, bo każdy rozdział jest oddzielnym tekstem – szkoda, ale ewentualna zmiana tego leży w gestii admina :/
  • AtamanRozhovorny 29.02.2020
    Chociaż liczbę ludzi na wozie można liczyć nawet tak jak Ty, nie ma to zbyt wielkiego znaczenia :) ale wszystkich konnych po stronie Kozaków już było 5, nie 4 ;)
  • Bajkopisarz 29.02.2020
    AtamanRozhovorny - trochę ma znaczenie, bo walka jest 60 na 5. A wiadomo, że kiedy ludzi kupa i Herkules d..a.
    A co do rozstawienia pozycji, to chyba przeceniasz czytelnika, że to spamięta :) Trzeba przypominać :)
  • AtamanRozhovorny 29.02.2020
    60/5, owszem, ale zauważ, że szanse trochę nierówne. Trochę bardzo nierówne nawet. Więc akurat tutaj z tym Herkulesem niezbyt trafnie.
    Co do rozstawienia pomyślę. A co powiesz na zerknięcie do całego tekstu w pliku przesłanym na maila?
  • AtamanRozhovorny 29.02.2020
    *60/6
  • Bajkopisarz 29.02.2020
    Chętnie, prześlij. Adres znajdziesz w moim profilu "o mnie"
  • AtamanRozhovorny 01.03.2020
    Bajkopisarz okej, zaraz wyślę w takim razie :)
  • AtamanRozhovorny 01.03.2020
    Dobra, jednak nie tak zaraz, skończę 17. rozdział :D
  • Shogun 01.03.2020
    Bardzo mi się podoba opis bitwy, no i zwyciężyli, co najważniejsze. Zawsze, ale to zawsze pamiętać trzeba, że w bitwach nie tylko liczebność ma znaczenie, ale i morale oraz teren i jego ukształtowanie. Reasumując, ogrom czynników, o których Kozacy jak widać zapomnieli i ponieśli tego konsekwencje.
    Pozdrawiam i czekam na następny rozdział :).
  • AtamanRozhovorny 01.03.2020
    Otóż to, nie zawsze w kupie siła ;D dzięki za odzew :)
  • Shogun 01.03.2020
    AtamanRozhovorny nie ma sprawy :D. Pytanko, kiedy można się spodziewać następnego rozdziału? Tak jak do tej pory sobota/niedziela?
  • AtamanRozhovorny 01.03.2020
    Publikuję póki co 2 razy w tygodniu: środa – czwartek/ sobota – niedziela :)
  • Shogun 01.03.2020
    AtamanRozhovorny dzięki, zapamiętam ;).
  • AtamanRozhovorny 01.03.2020
    Shogun okej :)
  • Kocwiaczek 07.03.2020
    AtamanRozhovorny nie wiem dlaczego usunąłeś swój tekst, ale wiedz, że jeśli nawet nie będziesz go tutaj udostepniał, będę ci wciąż kibicować. Masz dar i nikt i nic nie powinno zachwiać twojej pewności siebie. Mam nadzieję, że kiedyś gdzieś spotkamy się ponownie. Nie przejmuj się hejtem. On był i będzie bo ludzie za ekranem czują się bezkarnie, pamiętaj jednak, że to osoby, które odpowiadają nienawiścią przez własne słabości. Czują się lepiej bo komuś dokopią. Bądź ponad to. Ja (i na pewno wielu innych opowijczyków) życzę ci wszystkiego co najlepsze:)
  • Tjeri 07.03.2020
    Kocwiaczek Znaczy to kwestia hejtu? Nie śledziłam komentów i nie wiem w czym rzecz.
  • Kocwiaczek 07.03.2020
    Tjeri nie wiem, ale jak widzę to szambo wylewane ponizej to tylko to mi do glowy przychodzi. Ja znalazłam Atamana na wattpad i tam będę czytać skoro ludzie nie potrafią się zachować i robią mu śmietnik pod rozdziałami.
  • Puchacz 07.03.2020
    Kocwiaczek Ktoś go hejtował?
    Nie śledziłem jego pisania.
  • Tjeri 07.03.2020
    Kocwiaczek - wprawdzie nie czytałam komentów, ale jak się pojawiają na głównej, to po pierwszych słowach można mniej więcej ocenić charakter wpisu - i kurczę, wydawało mi się raczej, że tam dość przyjaźnie. Pewnie coś mnie ominęło.
  • Tjeri 07.03.2020
    Choć pod tekstami podpadającymi pod politykę zdarzało mu się oberwać od właściciela jedynie słusznych poglądów. Ale jakichś większych afer nie kojarzę.
  • Kocwiaczek 07.03.2020
    Puchacz tego nie wiem, ale dziwi mnie, że bez słowa wyjaśnienia zniknął. Musiał być ku temu powód. Jakby nie było to więcej rozdziałów udostępnił już na wattpad więc tam będę czytać resztę.
  • Puchacz 07.03.2020
    Tjeri Aa, no to wiadomo kto "edukował" :)))
    Ale chyba za wrażliwy człowiek był na inkwizycyjną indoktrynację.
  • Puchacz 07.03.2020
    Kocwiaczek No faktycznie dziwne, ale niektórzy tak mają.
    Słaby konstukt psychiczny na portale typu opowi.
    Niemniej widziałem go też na innych portalach, gdzie nie ma takich oszołomców - krzyżowców i żaden admin by nie pozwolił na dojeżdżanie indoktrynacyjne userów.
    Stamtąd też zniknął.
  • Tjeri 07.03.2020
    Puchacz chyba - jak na tego edukatora, to nie były skrajne wpisy. Na artefaktach też teksty wykasował. Napisałam do niego, może odpisze...
  • Kocwiaczek 07.03.2020
    Puchacz na wattpad publikował wczoraj aktualizację i wygląda na to że wszystko u niego ok. Oby. Bo ma facet talent i nie powinien się poddawać.
  • Kocwiaczek 07.03.2020
    Może chciał skupić się na jednym miejscu i tylko tam publikować.
  • Puchacz 07.03.2020
    Tjeri No to może odpisze.
    Coś, gdzieś kojarzę, że miał trochę inne poglądy niż opowijski nawiedzony i był "edukowany" :)))
  • Tjeri 07.03.2020
    Puchacz ano zobaczymy. Dziwna sprawa.
  • Puchacz 07.03.2020
    Kocwiaczek Talent to jedno, a odporność to drugie.
    Tu palancina nawet pod tekstem o chmurkach robi show o lewakach i ruskich tankach.
    Zobaczymy, czy Tjeri odpisze.
  • Kocwiaczek 07.03.2020
    Puchacz też to zapytałam ale póki co cisza :/
  • Kocwiaczek 07.03.2020
    *go
  • Kocwiaczek 07.03.2020
    Puchacz u niego wszystko ok. Publikuje juz tylko w jednym miejscu:)
  • Tjeri 07.03.2020
    Kocwiaczek znaczy na Watpadzie?
  • Kocwiaczek 07.03.2020
    Tjeri tak. Można tam przeczytać to co tutaj i nawet kilka rozdziałów do przodu
  • Tjeri 07.03.2020
    Kocwiaczek ano szkoda.
  • Ozar 06.03.2020
    Kurde dlaczego zniknęły twoje teksty? Wszędzie widzę tylko kropki? Nie rozumiem?
  • Ozar 06.03.2020
    Wyśle ci dzisiaj opis 6 odcinków. Reszta w mailu.
  • bogumil1 06.03.2020
    O kurczę, chyba ominął mnie opis bitwy. Dlaczego to zniknęło?
  • Ozar 06.03.2020
    bogumił tez jestem zaskoczony na maxa. Może go ktoś tu obraził? Taki karawan przykładowo...
  • bogumil1 06.03.2020
    Sam jestem ciekawy, ja we wszystkich rozdziałach zostawiałem większy lub mniejszy ślad i pisałem wyraźnie, że oczekuję na bitwę. Pasjonuję się również historią Erwonusa o Piastach, ale też jakby ostatnio chyba rzadziej się pojawia. Może autor wyjaśni dlaczego usunął. Może coś poprawia i zmienia.
  • iNick 06.03.2020
    Siem owiń flamo i [przejdź przez granice z Rosją, może zostaniesz zastrzelony tak polegniesz za ojczyznę , czcić będą jako Bogumił Padnięty.

    Zabierz Ozara - też ma ciągoty...
  • Ozar 06.03.2020
    iNick Napisz może jakie mam ciągoty bo pro ruskie raczej nie. Jak nie wierzysz poczytaj moje teksty o polityce, albo chociaż ciekawostki.
  • iNick 06.03.2020
    Ozar, jestem apolityczny, aspołeczny - anarchistą ogólnie, ale nie jakimś tam podporządkowanym, tylko anty całej głupocie w imię której warto zdychać i zabijać, "ja pierdole te warianty, bo z zasady jestem anty".
  • iNick 06.03.2020
    Ozar, Grzebiecie się w przeszłości, która już nie nie znaczy dla typowego ludzia, jakby mu jej nie nakładać do umysłu i nakręcacie nienawiść itd. Wy, kościół (licencja Watykańska) i system a można by już żyć w pokoju - zostawić, zapomnieć, czcić życie a nie śmierć (budować szpitale, zamiast kościołów i pomników) za coś, za gówno, które dla ludzia prostego jest niczym a on pójdzie w razie czego pierwszy za nie zdechnąć - dla Was, potem wybierzecie bohaterów wg. uznania.
  • Ozar 06.03.2020
    iNick Co do historii to akurat staram się ją głosić może dobrze, może źle ale tak robię od wielu lat.
    Napisałes jednak "Wy, kościół (licencja Watykańska)- tu akurat jesteś w błędzie, bo w stosunku do bogumiła nie jestem można tak ogólnie powiedzieć człowiekiem KK. Jak byś poczytał moje teksty to byś zobaczył że czasami jestem nawet przeciwko KK choćby w sprawach pedofili i temu podobnych sprawach i zamiatania tego pod dywan. jednak jestem tolerancyjny do bólu i potrafię zrozumieć zarówno podejście lewicowe jak i takie które ma bogumił. Nie popieram, ani nie potępiam, bo każdy powinien mieć swoje zdanie, a z tym u nas bardzo, bardzo kiepsko. Większość ludzi nie ma swojego zdania na najważniejsze tematy a tylko powtarza , czasami nawet nie rozumiejąc tego co mówią slogany propagandowe z TV 1, TVN czy Polsatu. Powiem więcej wolę dyskusję z kimś kto ma wiedzę, ale poglądy skrajnie odmienne od moich, niż z takim który nie ma ani wiedzy, ani poglądów, bo o czym wtedy rozmawiać?
  • Dariusz 06.03.2020
    Napisz dupa, bogomił
  • iNick 06.03.2020
    Ozar, Czytałem część Twoich tekstów i w związku z tym, tym bardziej dziwią mnie wypowiedzi. Ale dalsza część tekstu odpowiedzi już coś tam określa, Bogumił dobry, bo można podyskutować - no można się pobawić z Bogumiłem, jak się ma ochotę na.
    Generalnie, to zależy czasem od, co się przeżyło, doświadczyło i to określa poniekąd stosunek do systemu, gdyby Ci służby wjechałyby do chałupy, bo ktoś coś, to byś inaczej podchodził do państwa, służb i instytucji itd. Prześladowani kiedyś "wyklęci", ja może kiedyś zostanę nowym "wyklętym"?

    Dupa, Bogumił.
  • iNick 06.03.2020
    A, to do Bogumiła...
  • bogumil1 06.03.2020
    No widzisz Ozarze, Ty akurat jesteś bezkonfliktowy, a i tak hejt takich betonów lewackich jak Karawan Cię dotyka, tylko dlatego, że masz czelność pisać na temat historii, oceniając wydarzenia zgodnie z własnymi przekonaniami. Nie ma lekko. A tu się ktoś w jakimś wierszu skarżył na hejt.
  • Ozar 07.03.2020
    bogumil1 co do tego pana to już sprawa zamknięta. Ja też mam pewien próg bólu i cierpliwości A ten został przekroczony już dawno. Ja nie uważam się za historyka zawodowego A tylko za amatora który coś tam wie i chce to przekazać innym. Jednak nawet ja nie będę walczył wiecznie z wiatrakami.
  • Puchacz 07.03.2020
    Ozar A tu niektórzy maja poczucie misji.
    I chroń nas Panie przed nawiedzonymi inkwizytorami.
  • bogumil1 07.03.2020
    Ozar tyle że jego metoda działania polega na typowym hejcie. Wyłazi taki z szafy śmierdzącej naftaliną, nabluzga pod czyimś tekstem i nie za bardzo masz jak zareagować.
  • bogumil1 07.03.2020
    Puchacz a hus ci do czyjegoś samopoczucia.
  • Puchacz 07.03.2020
    bogumil1 A kto tu pisze o twoim samopoczuciu?
    Mam je w dupie.
    Ja tylko piszę kiedy masz dobre. Kiedy ludzi poniżąsz i opluwasz za odmienność.
    Sam jesteś najgorszą formą trolla i hejtera.
  • bogumil1 07.03.2020
    Puchacz ziew;))))
  • Puchacz 07.03.2020
    bogumil1 Oj, nie lubisz ty prawy o sobie, nie lubisz... :)))
  • Ozar 07.03.2020
    Puchacz wybacz ale nie chcę tu jak to powiedział poeta,, między wódkę A zakładkę.,,. Nigdy tego nie robię.
  • Puchacz 07.03.2020
    prawdy*
  • Puchacz 07.03.2020
    Ozar Przecież Cię nie wołam do pomocy, Ozar.
    Sam sobie radzę z przychlastami.
  • Ozar 07.03.2020
    bogumil1 no co do tej starej szafy to w stosunku do tego pana k masz chyba rację. A do tego jest odporny na dyskusję.
  • bogumil1 07.03.2020
    Puchacz wlazłeś tu w moją dyskusję z Ozarem i przeszkadzasz. Jesteś to personą non grata.
  • Puchacz 07.03.2020
    bogumil1 Cmoknij się.
    I nie sil na łacinę :)))
    Będę zawsze, gdzie widzę przygłupa i będę reagował.
    A na kapusiów jestem wręcz chorobliwie wrażliwy.
  • bogumil1 07.03.2020
    Ozar on ma chyba ze sto lat i możliwe że to jakiś stary ubek, który niejedno draństwo ma na sumieniu, dlatego taki wulgarny jest.
  • Puchacz 07.03.2020
    bogumil1 Kim ty jesteś donosicielu i pomiocie szmalcowników, to nawet określeń brakuje.
  • bogumil1 07.03.2020
    Puchacz jesteś tu zbędny i nie wcinaj się trolu między kieliszek i zakąskę. Tobie już dziękujemy.
  • Puchacz 07.03.2020
    bogumil1 Ja decyduję, gdzie jestem.
    Na szczęście masz gówno do gadania :)))
  • Puchacz 07.03.2020
    Się odezwał ten, co nie poniża ludzi za inne poglądy :)))
    To dopiero przygłup nawiedzony chorobliwie.
  • Tjeri 07.03.2020
    Ozar, Bogumił - jeśli musicie wyzywać ludzi, róbcie to pod swoimi tekstami. Autor tego swój skasował, może właśnie przez takie akcje.
  • Tjeri 07.03.2020
    Tym bardziej nieobecnych, którzy nie mogą się bronić...
  • Puchacz 07.03.2020
    Tjeri Toteż ja się teraz tu wypowiadam, bo tekstu i autora nie ma.
    Mam kompletnie inne oceny i opinie niż Ozar, ale nikt z nas drugiego nie atakuje i na siłę nie przekonuje.
    Nie oczernia, nie wymusza i nie wyzywa od głupoli, lewaków i prawaków, tylko dlatego, że myślimy inaczej.
    Jest tutaj tylko jeden przypadek tak chamskiego narzucania innym własnego zdania.
    Z tym przypadkiem należy walczyć. To moralny obowiązek.
  • Tjeri 07.03.2020
    Puchacz Ty też tu nie powinieneś jednak tego robić. Ale napisałam o Bogumile i Ozarze, bo wyzywają nieobecnego.
  • Puchacz 07.03.2020
    Tjeri Ja zawsze będę reagował emocjonalnie na skrajne przypadki odlotów intelektualnych i osobowościowych u niektórych.
    Nic się nie poradzi, Sowo :(
  • Dariusz 07.03.2020
    Zrobił się kwartet z tercetu. Przykleił się do gówna Ozar
  • Puchacz 07.03.2020
    Ozar potrzebuje tylko forum do dyskutowania.
    Jest mu obojętny poziom i styl interlokutora.
    A nie powinien być.
    Z chamstwem, prymitywną indoktrynacją i donosicielstwem należy walczyć, a nie akceptować je milcząco.
  • bogumil1 07.03.2020
    Puchacz słusznie, dlatego stąd jesteś przeganiany, nawet przez Tjeri, która wyraźnie napisała, że nie powinno ciebie być w tym miejscu. A więc tradycyjnie, puchacz won.
  • Puchacz 07.03.2020
    bogumil1 Coś pieprzysz smyku.
    Idź po leki :)))
  • Targówek 07.03.2020
    Puchacz Ozar ma prawo wybrać, po której stronie chce się opowiedzieć
  • Puchacz 07.03.2020
    Targówek Ten się znalazł i pisze od czapy.
    Coś ci się pomyliło.
  • Tjeri 07.03.2020
    bogumil1 nie życzę sobie być wspominał o mnie przeinaczając moje słowa i intencje. Wystarczy już tego. Autor zadecydował i tyle. Nie śmiećmy tutaj więcej. Może sam się wypowie.
  • Puchacz 07.03.2020
    Tjeri To jego normalne działanie.
    I już nie problemu ze śmieceniem, jak autor usunął tekst.
    Walczyć z chamstwem, oszołomstwem i poniżaniem innych za poglądy!!!
  • Targówek 07.03.2020
    Puchacz *Walczyć z chamstwem, oszołomstwem i poniżaniem innych za poglądy!!!*

    Dlaczego nawołujesz do walczenia z tobą?
  • Puchacz 07.03.2020
    Targówek Daj sobie spokój. Już wiem, kim jesteś :)))
    Nawet tak czujne pacyny popełniają czasami błędy przy rejestracji na nowych portalach.
    Idź już w cholerę.
    Ale zrobienie w bambuko protektorki i obrończyni to rzeczywiście mistrzostwo :)))
  • indri 07.03.2020
    Puchacz ja też się zastanawiam czemu nawołujesz do walczenia z sobą. W końcu ludzie zrobią jakąś krucjatę, i będziesz żałować. I żadna Tjeri cię nie obroni. Kup sobie flaszę, wypij, to ci przejdą napięcia emocjonalne i się rozładujesz.
  • Targówek 07.03.2020
    Puchacz to kim według ciebie jestem?
  • Puchacz 07.03.2020
    Targówek Na razie :)))
  • indri 07.03.2020
    Puchacz ????

    Bo puchacz to wiadomo kim jest, już się przedstawił.
  • Targówek 07.03.2020
    Puchacz Johnem Rambo?
  • Puchacz 07.03.2020
    indri Poczekaj na mamusię, aż cię zacznie bronić.
    Ale jaja:)))
  • Puchacz 07.03.2020
    indri Skończ ze wstawianiem swoich zdjęć.
    Każdy wie jak wyglądasz.
  • indri 07.03.2020
    Puchacz ty Rambo, ale jaja, ale jaja. Toż to wróbel.
  • indri 07.03.2020
    Puchacz to jest twoja facjata: smacznego ptaszku: ????
  • Puchacz 07.03.2020
    indri Spox :)))
  • Targówek 07.03.2020
    Pószczyk dziękuję za wyczerpującą odpowiedź na moje pytanie. A teraz leć na Wałęsa człowiek z nadziei
  • indri 07.03.2020
    Targówek on to może skoczyć do monopolu po flaszkę.
  • Puchacz 07.03.2020
    Targówek Idę :)))
    O matulu... :))) Ale beka.
  • indri 07.03.2020
    Słusznie Tjeri napisalaś, że puchacza nie powinno tutaj być, bo tylko robi zadymę.

    Ja czytałem wszystkie rozdziały Atamana, i komentowałem, a tego kretyna nigdy nie było pod żadnym. Pytaliśmy z Ozarem atamana dlaczego skasował. Najpierw przyleciał ze swoimi kretyńskimi wpisami Janko z Nuncjuszem, a później wpadł puchacz. Przejrzyj sobie cały wątek, o ile zamierzasz uczciwie to ocenić. Ile ten twój piesek tu ludzi nawyzywał. Chamski, wulgarny hejter pierwsza klasa. Na czołówki gazetek o hejterach nadaje się jak w sam raz.
  • Tjeri 07.03.2020
    Ani Ciebie nie powinni być - z obrażaniem nieobecnych i politycznymi wstawkami do wszystkiego. A odpwiedź od autora wątku dostałam. Przyłożyłeś się do decyzji - nie pod tekstami Atamana (choć teksty typu "lepiej już zajmuj się historią niż polityką" też są nie na miejscu) tylko wszędzie wkładaną agresją i polityką.
  • indri 07.03.2020
    Tjeri czytałaś wątek? Bo chyba niedokładnie. Bez chamskich tekstów w kolejności: Janka, Nuncjusza i Puszczyka nic by tu nie było poza tematem. Jeśli nie, to ponownie przeczytaj, komu zawdzięczasz g. burzę.
  • Tjeri 07.03.2020
    Zaczęliście wraz z Ozarem od wstawki o NIEOBECNYM Karawanie. Od tego poszły chamskie teksty. Tak się składa że czytałam dokładnie.
  • indri 07.03.2020
    Tjeri nie masz racji. Ozar tylko dzisiaj odpowiedział na wczoraj rozpoczętą g.burzę. Poza tym miał rację, Karawan wielokrotnie pojawia się pod jego tekstami i wyraża się obrzydliwie, poza tym nawet nie uzasadnia swoich poglądów, tylko obraża i znika najczęściej. Więc nie broń drania bo i tak nie ma z kim dyskutować, bo Karawan nie dyskutuje, ani nie przedstawia żadnych argumentów, choćby z d. wziętych, czy głupich, żadnych.
  • indri 07.03.2020
    Nie muszę dodawać, że pod moimi tekstami także się pojawia, i rzuca wyzwiskami.
  • Tjeri 07.03.2020
    indri - Ty akurat nie powinieneś takich rzeczy pisać. Obrażasz tylko za to że ktoś ma inne poglądy. A jak kogoś sprowokujesz, to kapujesz do admina. Obrzydliwe metody.
    Dowiedziałam się dlaczego Ataman odszedł i kończę tu dyskusję.
  • indri 07.03.2020
    Tjeri odszedł przez takich ludzi jak puszczyk, którzy co chwilę tutaj dymią i wtryniają się pod cudze dyskusje. Zresztą odszedł z kilku portali, a na tamtych jest tylko puszczyk, mnie tam nie ma. Wiec pewnie przez niego.

    Ataman, czy możesz to wyjaśnić wszystkim. Apeluję o to.

    Należy się to choćby Twoim czytelnikom, którzy towarzyszyli ci od pierwszego tekstu. A takich jest tutaj parę. I nie były to czcze pochwały, bo pisałeś interesująco. Wiec zrób to i wyjaśnij, dlaczego odszedłeś.
  • Tjeri 07.03.2020
    indri zapytam Autora o zgodę czy mogę przytoczyć jego słowa. Wtedy się okaże czy o Puszczyka poszło.
  • indri 07.03.2020
    Tjeri ja apeluję bezpośrednio do Atamana. Skoro tutaj pisał, i ludzie komentowali jego teksty, to chyba się należy jakaś odpowiedź, że to, czy to. Ciebie uważam za nieobiektywną, i nastawioną stronniczo, a tutaj jak przeczytasz całość dyskusji, to możesz zobaczyć, że dym robił puchacz, z Jankiem i Dariuszem vel Nuncjuszem.
  • indri 07.03.2020
    Tjeri no przyznaję się bez bicia, pod tekst w którym biła bitwa wszedłem już po jego usunięciu, ale wcześniejsze komentowałem na bieżąco. Może o to się obraził.
  • Puchacz 07.03.2020
    indri Chamstwo to nie nazwanie ciebie idiotą, bo to akurat prawda.
    Chamstwo to nachalność, tępa indoktrynacja i wpierdalanie się wszędzię ze swoimi poglądami.
    I uwłaczanie innym.Cały boguś więc :)
  • Shogun 07.03.2020
    Naprawdę Ataman usunął swoje teksty? Kurcze, szkoda, bo naprawdę były świetne. Można gdzieś znaleźć kolejne rozdziały i kontynuować czytanie, czy to już definitywny koniec?
  • indri 07.03.2020
    Wyżej masz wyjaśnienie kocwiaczka, na watpadzie są.
  • Shogun 07.03.2020
    A rzeczywiście, dzięki :)
  • Tjeri 07.03.2020
    Dajcie już spokój! Jak Autor pozwoli, to go zacytuję, poprosiłam również by sam napisał w czym rzecz.
  • Dariusz 07.03.2020
    Ja tu dokonałem dwóch wpisów,
    Z tym, jest to trzeci mój wpis i dopiero po srace bogumiła :)
  • indri 07.03.2020
    Tja, popisałeś się chamstwem i wyjątkową inteligencją po wpisie jaśka, to akurat się zgadza, byłeś drugi.
  • Dariusz 07.03.2020
    indri ????
  • Puchacz 07.03.2020
    Dariusz Nie wkurzaj Celiny! :)))
  • indri 07.03.2020
    Puchacz ????
  • Puchacz 07.03.2020
    indri Po co mi twoje zdjęcie?
  • indri 07.03.2020
    Puchacz ????
  • Puchacz 07.03.2020
    indri Juz to widzieliśmy:)))
    Tak wyglądasz przed czy po rozwolnieniu?
  • indri 07.03.2020
    Puchacz zapytaj Dariusza;))))
  • Puchacz 07.03.2020
    indri :)))
    Kto cię wyrzeźbił palancie? :)))
  • Targówek 07.03.2020
    Puchacz jest przystojny, tylko trochę za brązowy
  • Puchacz 07.03.2020
    Targówek :)))
  • Targówek 07.03.2020
    Puchacz muszę sobie nos zatkać
  • Puchacz 07.03.2020
    Targówek :)))
  • Puchacz 07.03.2020
    Lubi to.
    Miłe uczucie parcia na zwieracz.
  • indri 07.03.2020
    ????
  • Puchacz 07.03.2020
    indri I znowu swoje fotki wstawiasz?
  • indri 07.03.2020
    Nie smakuje ci puchacz, a taki polew miałeś, jak robiono to innym. Smacznego. To bonus dla Ciebie ptaszku;))))
  • Puchacz 07.03.2020
    Piękne masz zdjęcie :)))
  • DEMONul1234 07.03.2020
    Jezu, rozumiem, że każdy może mieć własne zdanie, ale nie przesadzajmy. Czytałem opowiadania tego autora i były całkiem zacne ^^ Nie rozumiem ludzi, którzy wylewają się bo jakiś im temat nie odpowiada...Mam nadzieję, że teksty zostaną przywrócone, szkoda mi jedynie autora. A, i jeszcze jedno: Po co ten hejt na tak dobrego użytkownika jak Puchacz?
  • Puchacz 07.03.2020
    Daj spokój.
    Ja po prostu nazywam rzeczy i ludzi po imieniu.
    A że niektórzy mają na imię "bydlę" i "cham", to co poradzić?
    Problem tylko, że szkodzą portalowi i innym ludziom.
    Kto tu teraz wstawi jakiś ważny dla siebie i osobisty tekst, skoro debil zapluje wszystko?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania