Dyplom

Dla pasji i Shoguna za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 33 edycji LBnP.

Inspiracją do opowiadań pod tytułem „Nigdy nie będę dorosła” i „Zaistnieć, to jedno. Istnieć, to drugie”- były tematy Dekaosa: Nie Przeminęło z Wiatrem - Tajemnica Ogrodu Możliwości.

~~~ * ~~~

„Całe swoje życie obcował z końmi, kochał te zwierzęta i mógł godzinami o nich opowiadać. Wśród koni przyszedł na świat. Koń towarzyszył w czasie wojny, razem przemierzyli całą Europę, pracowali w lesie, razem uciekali przed banderowcami.

Do dzisiaj widzę jego twarz, na której czas wyrzeźbił zmarszczki i bruzdy, ślady wyryte przez intensywne przeżycia niczym mapa nakreślona przez życie”.

~ pasja

„Rzuciłem naprawianie, gdyż istniała inna rzecz, którą musiałem naprawić. Istnienia, ważne dla mnie. Ruszyłem więc jednak było za późno. Nieszczęśliwy wypadek chciał, że zostałem ścięty przez nieuważnego ogrodnika. Po prostu, w jednej chwili. Nie zdążyłem naprawić wszystkiego, co zniszczyłem. Miałem tyle dróg, mogłem robić tyle rzeczy. Wybrałem drogę błędów”.

~ Shogun

 

Podziękowania również za udział i znakomite opowiadania dla:

 

„Tak zawsze zaczynałem, siedząc na szarym kamieniu, w cieniu wielkich, ciemnych skrzydeł, spowitych niecierpliwością. Widziałem je wysoko nad sobą, niczym dwie skrzyżowane ręce, na tle zabarwionego kolorami nieba. Słońce w tym czasie, było zawsze barwy krwi, broczącej na nieboskłonie”.

~ Dekaos Dondi

 

„Wkrótce oba promienie połączyły się, tworząc na przemian fioletowy, i czerwony deszcz iskier. Złączona magia Diany i Luny z łatwością pokonała mrok, zadając mu bolesne uderzenia. Ludzie w parku obserwowali to tajemnicze zjawisko, unoszących się w koronach drzew wilczyc, złączonych w kuli dwukolorowego światła. Bezkształtny cień podniósł się”.

~ Onyx

Życzymy dalszej inwencji twórczej i ciekawych pomysłów na przyszłość.

 

Ukłony od Literkowej

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Gratulujemy wszystkim i oczekujemy od pasji i Shoguna wyzwania do kolejnej Bitwy.
  • Shogun 06.07.2020
    Gratulacje dla Pasji oraz wszystkich uczestników! :D

    Pasjo, mój temat to: Ptak w przestworzach :)
  • Onyx 06.07.2020
    Gratulacje!
  • Pasja 06.07.2020
    Gratulacje dla sympatycznego podium i jest już temat do kolejnej Bitwy. zapraszam na Forum. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania