Dzieci tego samego boga

Idzie wiosna ulicą,

parka idzie chodnikiem,

- geje, geje! dzieci krzyczą,

uśmiechają się ich rodzice.

 

Jesień idzie ulicą,

posrebrniały włosy rodzicom,

a przed nimi idą chodnikiem,

ich Jaś, dłoń w dłoń z Kazikiem.

 

Patrzcie, patrzcie - geje!

krzyczą z bramy małolaty,

i już mama się nie śmieje,

jak tamtej wiosny, do taty.

------------

Bracie, siostro, na wiarę przyjmij

- oni są normalni, choć inni.

Te same boskie córy i syny,

bo lepieni z tej samej gliny.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (123)

  • Szpilka 5 miesięcy temu
    No właśnie - normalni, lecz inni, o tę inność chodzi, dla mnie to 'trzecia płeć', choć mamy tylko dwie. Dlaczego 'trzecia płeć'? Bo homoś to już nie facet, ale jeszcze nie baba 😁
    W lecie widziałam na plaży dwóch gejów - wszystko mieli na różowo: slipy, piłki i dmuchane łabądka, tylko kocyki tęczowe, zachowywali się strasznie infantylnie, nie jak dorośli, tylko jak dzieci.
    Nic do nich nie mam, są, jacy są, niemniej wolę hetero, o niebo estetyczniej wygląda, gdy całuje się facet z kobitką niż dwa brodate i umięśnione byki.

    Wiersz sympatyczny, dobrze się czyta 👍
  • ireneo 5 miesięcy temu
    Jeśli wolisz hetero, a wnioskuję, że jako żeńska płeć, to im więcej lesbijek, tym większe wzięcie bęsziesz mieć. Ja nie jestem za reorientowanie gejów, czy jak wolą - pederastów gdyż działałbym wbrew własnemu instynktowi - każdy gość hetero to dla mnie konkurencja. Szkoda, że natura i tu się wcina, bo równolegle wiele dziewczyn zauracza się w dziewczynach. Na pewno fatalnie byłoby gdyby brakowało gejostwa. Niech się mają dobrze, a nawet lepiej, jeśli im buk tak pobłogosławił stan.
    ----------
    No cóż, każdy mylić się może to i bóg przez przypadek odmiennie ozdobi zadek.
    (ireneo, Listy do Homofobian, 21;19)
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Ale jak dwie laski się całują, to fajnie i estetyka nie ucierpia wcale.
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C

    Właśnie, laski wyglądają spoko 😉
  • piliery 5 miesięcy temu
    A tu już gorzej i rym nieskładny i rytm się gubi i ideologicznie a na dodatek łopatologicznie.
  • ireneo 5 miesięcy temu
    Userce czytało się dobrze, nawet gdy z lekkim niesmakiem, mnie też, więc jesteś w mniejszości.
  • piliery 5 miesięcy temu
    ireneo Tu nie parlament. I nie zmieni to faktów że napisałeś to nieskładnie.
  • Noico1 5 miesięcy temu
    Chyba normalni inaczej, tak samo jak "mądrzy inaczej", czyli głupi. Problemem jest nie to jak kto żyje, tylko dlaczego się z tym ostentacyjnie obnosi. Lewactwo mówi, że to Kościół wtrąca się w życie prywatne. Tak, to niejako jedna z jego misji. Ale jak zbydlęcone lewactwo wtrąca się do życia innych i próbuje narzucić swoje wynaturzone związki to jest dopiero paskudne i odrażające.
  • ireneo 5 miesięcy temu
    jeśli jakaś pani i jakiś pan się ślinią, to nie obnoszą się osentacyjnie? A w jaki sposób próbują cie przekonać do swoich wynaturzonych związków? Chcą żyć po swojemu bez poniżania ich godności. Możesz skonkretyzować jak demolują twój intymny ład? Ty podobnie traktujesz tę grupę jak tępota kobiety w marszach o prawa wyorcze. Już nie manifestują się, bo prawa im przyznano. Daj im żyć jak tobie z twoją tożsamością płciową, jaką ją tam masz.
  • Noico1 5 miesięcy temu
    To wyjątkowo obrzydliwy sposób zaspokajanie popędu, w dodatku chorobotwórczy i niehigieniczny. Grzebanie palcem w nosie też jest niehigieniczne i nieestetyczne. No ale może dożyję marszów dumy grzebiących paluchami w nosie.
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Hehehe, no i sam widzisz, że facet to świnia, wszędzie to swoje żenidło chce wepchnąć, nawet w anusa 😁
  • Angela 5 miesięcy temu
    Bogumił, Ci których tak nie trawisz, zawsze mogą wstąpić do seminarium, bo tam w dupę to nie grzech a powinność. Przykład z Dąbrowy Górniczej 😁
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Angela

    Hehehehehe, mocne 👍😁
  • Noico1 5 miesięcy temu
    Angela równie dobrze migą wstąpić do opieki społecznej i molestować bezradnych życiowo podopiecznych.😉
  • Noico1 5 miesięcy temu
    Err mogą
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Noicyk, nie pitul, gerontofilia to rzadkość w przeciwieństwie do pociągu homosiowego 😉
  • Noico1 5 miesięcy temu
    Szpilka rzadkość🤣🤣🤣
    To przeczytaj „Łuny nad jeziorami” Leszka Adamczewskiego. To się pewnie Tobie w głowie nie mieści do czego zdolny jest zboczeniec.
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Noicyk

    A se przeczytam, aczkolwiek męskie zboczenia nie bardzo mnie interesują. Fu!
  • Noico1 5 miesięcy temu
    Szpilka to jest co prawda o zdobywaniu Prus Wschodnich przez Armię Czerwoną, ale temat poświęcony gwałtom sowieckich bojców zajmuje w tej książce ważne miejsce. Gwałcono wszystkie kobiety, bez względu na wiek. Książka robi wrażenie.
  • Angela 5 miesięcy temu
    Noico1 mogą wstąpić, jednak molestowanie pozostających w związku zależności osób, czy jakichkolwiek innych byłoby przestępstwem.
    Inna sprawa, pracownicy opieki społecznej nie ślubują życia w celibacie, a co za tym idzie, ich preferencje seksualne to ich wyłączna sprawa.
  • Noico1 5 miesięcy temu
    Angela dopóty wyłączna, dopóki nie jest skierowana w przestępczy sposób wobec innych. Różnego są rodzaju patologie seksualne i różni są przestępcy tego rodzaju, jedni preferują dzieci, inni zmarłych, a jeszcze inni gwałty na zwierzętach, bądź też na kobietach, bądź mężczyznach.
  • Angela 5 miesięcy temu
    Noico1 właśnie wyłączna, o ile jej skutkiem nie jest złamanie prawa, bądź kodeksu pracy. W Dąbrowie Górniczej w mieszkaniu należącym do plebani nie tylko nie udzielono pomocy nieprzytomnej męskiej prostytutce, ale i utrudniono działania pogotowiu, co już jest przestępstwem.
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Noicyk

    No tak, ale na wojnie działają zupełnie inne mechanizmy, następuje totalne zdziczenie i bestialstwo związane z bezkarnością 😐
  • Noico1 5 miesięcy temu
    Szwecja: dziennikarska prowokacja obnażyła pro-pedofilskie skłonności pederastów

    Dziennikarze „Svenska Dagbladet” dokonali prowokacji mającej ukazać kulisy działania jednego z forum LGBT. Okazało się, że 14-letniemu fikcyjnemu homoseksualiście oferty spotkania złożyło 100 mężczyzn, wśród nich znalazł się szef fundacji Stockholm Pride, która jest organizatorem parady równości w Sztokholmie.

    Dziennikarze stworzyli na jednym z forów LGBT fikcyjną postać – 14 letniego Davida, który pisał o odkrytych u siebie homoseksualnych skłonnościach. Krótko po tym zaczął otrzymywać pierwsze propozycje od mężczyzn. W sumie wpłynęło ich ponad 100.

    Według dziennikarzy jeden z mężczyzn obiecał Davidowi, że „wszystkiego go nauczy” oraz proponował mu zbliżenie w perwersyjnej formie. Zadawał intymne pytania i mówił, że chciałby „dominować w łóżku”. Poprosił 14-latka o wysłanie zdjęć i filmów obrazujących jego ciało. Według dziennikarzy, tym mężczyzną był organizator sztokholmskich parad równości. „Stockholm Pride” odcięła od doniesień twierdząc, że nie mają pojęcia kim jest omawiana postać.

    Innym z mężczyzn, który wysyłał propozycje pod adres fikcyjnego Davida, miał być wysoko postawiony urzędnik z Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Przedstawiciel resortu odmówił jednak komentarza w sprawie. Po ujawnieniu serii reportaży o Davidzie i jego rozmówcach w „Svenska Dagbladet” internetowe forum zamknęło konta 40 mężczyzn, którzy rozmawiali z chłopcem. Żaden z nich – mimo takiego obowiązku – nie zgłosił administratorowi strony, że użytkownik forum ma jedynie 14 lat.

    Źródło: wprost.pl / polsatnews.pl
  • Atylda 5 miesięcy temu
    Nie. Oni nie są normalni.
    Rymy wiersza składne.
    Pozdrawiam!
  • ireneo 5 miesięcy temu
    Hm, a co myślisz o daltonistach, może o mańkutach? Ja, że są normalni.
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Atylda, zwierzęta też są homoseksualne, możesz mieć w domu gejowatego kota, czy z tego powodu będziesz go mniej kochać? Zwierzęta nie są homofobiczne, to ludzkie zachowanie, wyuczone zresztą 😉

    https://www.youtube.com/watch?v=vtz3zs6ZH_o

    10 seriously gay animals
  • Atylda 5 miesięcy temu
    ireneo ja też. Uważam, że daltoniści i mańkuty to normalne osoby, a geje to osoby zaburzone seksualnie. Moja opinia może być sprzeczna z Twoją, mimo to powinniśmy wzajemnie szanować swoje poglądy. Pozdrawiam serdecznie!
  • Atylda 5 miesięcy temu
    Szpilka miałam kota geja. Kochałam go bardzo, ale nigdy nie sądziłam, że jego zachowanie jest prawidłowe i normalne. Nie mogłam go jednak wyleczyć, więc zaakceptowałam to z przymusu. Kiedy dziś o mówię, to śmieje się, że był zboczony, zaburzony i wredny. Bo taki był 😂
  • Noico1 5 miesięcy temu
    ireneo to życzę spotkania z nierozpoznanym daltonistą na drodze publicznej. Współczuję.
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Atylda

    Pary hetero też uprawiają miłość analną, znaczy są zboczone?
    Na taką miłość najczęściej nastają faceci, czasem kobitki się godzą dla świętego spokoju, bo one zazwyczaj /indywidualna mapa punktów erogennych/ nie mają tam miejsc erogennych i dla nich to znikoma przyjemność. Facet hetero mimo że nie jest gejem, lubi pieszczenie prostaty, bo tam jest męski punkt G, a do tego punktu tylko przez anusa można dotrzeć. Jak widać, niejednoznaczne są te nasze skłonności seksualne 😉
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Szpilka, a czy to jest normalne, zgodne z naturą? Weź pod uwagę chociaż aspekt higieniczny. Nie wiem, dlaczego ktoś ma się na to godzić, z jakiego niby powodu?
  • ireneo 5 miesięcy temu
    Nie trybię jak to ma się do oceny nienormalności istoty z takim funkcjobalnym bagażem. Nie pomyślałeś, ze dla ciebie ta nienormalność jawi się jako skutek infrastruktury? Przecież kiedy nie było tych dróg publicznych byłby taki ktoś dla ciebie normalmy. Podobnie z tobą - złożony problem sytuuje cię w grupie niecałkowicie normalnych, czego dowodem twoja riposta.
  • Noico1 5 miesięcy temu
    Daltonizm to choroba w pewnych sytuacjach niebezpieczna dla innych. Podobie jak zboczenia seksualne, typu pedofilia, zoofilia, to też choroby.
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Grafomanka

    Skoro natura stworzyła w anusie miejsca erogenne, to wiedziała co robi. Może to po to, żeby się ludzie za bardzo nie rozmnożyli? Nie wiem. Dziś mamy gumki, drzewiej stosowano prezerwatywy z koziego pęcherza np. 😉
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Szpilka, niektórzy polubili ludzkie mięso, jako wyjątkowo smaczne i delikatne, czy to oznacza że kanibalizm powinien być uznany za zgodny z naturą, bo kubki smakowe rozpływają się przy tym w zachwycie?
  • ireneo 5 miesięcy temu
    A mógłbyś jakoś wytłumaczyć powody epidemii zboczeń wśród koloratek, bo sięga to ok. 60 procent? Jakoś dotąd żadna kuracja, nawet z litaniami i wodą święconą nie daly rady. Ty nasz wrodzoną czy nabytą odporność. Zaoewne nie eiesz, ake hakoś tyle samo populacji wśród zwierząt na to choruje.
    Pozwolę sobie na dygresję co do zoofilii - psn wysłał Adama do rajskjego zwierzyńca by znalazł sobie...Domyślisz się?.
    Niepokalana poczęła w wieku ok. 12 lat. Duch swięty chory był? No nie żartuj. A wiesz, ze twój protoplasta, Set począł ludzkość ze swoją siostrzyczką? Zbadaj geny, bo choroby się przenoszą i niespodzianie ujawniają. I tak ci dopomósz buk
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Grafomanka

    To niedobre porównanie, bo z mięsa można zrezygnować, rezygnacja z seksu powoduje frustracje, człowiek jest seksualny i nie da się tego przeskoczyć żadnymi dogmatami.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Szpilka, ale tu nie chodzi o rezygnację z seksu, tylko o upodobania.
    Nie wiem dlaczego kobieta ma godzić się na jakieś wynaturzenia?
  • ireneo 5 miesięcy temu
    Z powodu że nie wiesz dlaczego te pary hetero się na to godzą nie wynika że powinny się nie godzić. Córka , nie wiedzieć czemu, jest wegetarianką. I co mam zrobić - godzę się choć bez zgody i tak nią będzie. Czy słuszne? Parafoksalnie zabija zwierzynę bo spadek popytu na wieprzowinę spowoduje ograniczenie aż do zaniechania chodowli skutkiem czego społeczeństwo pozbędzie się swiń. Nawet na forach. Fatalnie...
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Grafomanka

    Fajny artykuł jest na Onecie, właśnie na temat:

    Lista skutków abstynencji seksualnej jest długa. Nie chodzi tylko o zmiany fizyczne, jakie zachodzą w naszym ciele, kiedy nie uprawiamy seksu. Seksualność redukuje napięcie, uwalnia takie hormony jak: dopamina, czy oksytocyna, rozluźnia nasze ciało. Długa abstynencja seksualna może wywołać w nas strach przed jakąkolwiek bliskością fizyczną.

    https://www.onet.pl/styl-zycia/onetkobieta/seksuolog-o-bialych-malzenstwach-to-namiastka-bliskosci/0y1gct8,2b83378a
  • ireneo 5 miesięcy temu
    Szanowanie cxy nie poglądów nie czyni takiej krzywdy jak poniżanie innycch ze względu na odmienność. Odmienność ta nie jest zboczeniem. Idąc za twoin tokiem rozumowania, to każda mniejszość jest zboczeniem. Tą będzie zachowywanie się wbrew własnej naturze, a nie posiadanie innej natury. Jeśli homoseksualny współzyje z heteroseksualnym to jest zboczeniem.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Szpilka, ale ja nie o rezygnacji z seksu piszę, tylko o niegodzeniu się przez kobiety na seks analny, skoro, jak sama pisałaś, przyjemności żadnej to nie sprawia, więc jaki powód do zgody na ten rodzaj uprawiania, nienawidzę tego słowa w przypadku miłości, seksu?
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Grafomanka

    Aha, tak to ze słowem pisanym jest, że można źle zrozumieć albo zostać źle zrozumianym, w języku mówionym dużo łatwiej sprostować nieporozumienie.

    Co para to inne zwyczaje w łóżku i upodobania, jedna kobitka się godzi, druga nie, różne czynniki o tym decydują - uzależnienie ekonomiczne od męża lub partnera, strach przed porzuceniem lub poszukaniem sobie kochanki. Układ niezdrowy, ale nasze życie często jest niezdrowe 😉
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Szpilka, ja poszłam dalej, bo myślę, że godząc się na takie coś, tylko dlatego że ktoś chce, nie jest w porządku, a nawet społecznie naganne. Chodzi mi całokształt, że godzenie się nie zatrzymuje, ale rozwija niezdrowe skłonności. Dlatego z czasem dzieci są wykorzystywane.

    A wszystko zaczyna się od niezdrowego ''tak'', więc dobrze by było przemyśleć to ''tak'', zanim pociągnie to lawinę...
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Grafomanka

    Związek to odwieczna walka płci, odwieczne usiłowania dominacji mężczyzny nad kobietą, tylko silna kobieta i niezależna finansowo może stawiać warunki. Wiele kobiet godzi się na pijaństwo mężów w imię jakichś dogmatów - co Bóg złączył... itd., czy to nie jest naganne i niezdrowe?
    Pedofilia to zupełnie inna para kaloszy, to zboczenie, które należy bezwględnie tępić, anal nie jest zboczeniem, jest wyborem człowieka, zakładając, że taki wybór ma.
  • Atylda 5 miesięcy temu
    ireneo czy wyrażenie się, że w mojej ocenie związki osób tej samej płci nie są normalne i naturalne jest poniżeniem kogokolwiek? A czy poniżeniem nie jest piętnowanie mnie z powodu MOICH poglądów, że homoseksualizm jest zaburzeniem? Ludzie, dokąd my zmierzamy? Szeroko pojętą tolerancja pozbawia nas prawa do własnego zdania. Stojąc w opozycji do modnych teraz poglądów narażamy się na społeczne wykluczenie. Ale i tak w telewizji słyszymy, że to środowiska LGBT+ są pokrzywdzone. Może niedługo zaczną nas jeszcze zamykać w więzieniach. Kto wie 😏

    Ja mam na tyle wyrobione poglądy życiowe, że moje stanowisko w tej sprawie nigdy nie ulegnie zmianie, pomimo zewnętrznych nacisków. Toleruje odmienność seksualną, płciową, bo co innego mam zrobić? Ale nigdy nie uznam jej za prawidłową i równą z biologiczną płcią i heteroseksualizmem.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Szpilka, nie zgadzam się z Tobą. Wszystko jest wyborem, każdy nasz krok.

    Pedofilia jest zboczeniem piszesz, a przecież początek tej pedofilii często zaczyna się w łóżku kobiety, która godzi się na wszystko...
  • Noico1 5 miesięcy temu
    ireneo daltosić mogli też nieść zagrożenie na długo przed powstaniem dróg publicznych i motoryzacji, choćby w kolejnictwie, przy obsłudze różnych maszyn. To choroba i po prostu trzeba ją korygowac, a daltonista niestety nie może wykonywać różnych zawodów, w których niezbędne jest rozpoznawania kolorów.
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Grafomanka

    Nie musisz się zgadzać, każdy ma prawo do własnych przemyśleń, wydaje mi się, że to nie w porządku, gdy upatruje się źródła zła w kobiecie. Pedofil to niekoniecznie homoseksualista, gwałci też dziewczynki. Już islam sponiewierał i upokorzył kobiety, ale na zoofilię patrzy się przez palce, wystarczy.

    Nie, nie wszystko jest wyborem, gdy się urodzisz w biednej rodzinie, to z automatu masz ograniczony start na zrobienie kariery, gdy masz męża jePliwego, mimo że za seksem nie przepadasz, to podporządkujesz się mężowi, tak zrobiła Wisłocka, kobieta inteligentna i wykształcona, baaaaaaaa, nawet psiapsiółę wpuściła do łóżka, bo nie dawała rady chłopu, ale niesamowicie go kochała.
  • Noico1 5 miesięcy temu
    Szpilko, akurat te wszystkie restrykcyjne przepisy dotyczące kobiet służyły ich ochronie, przynajmniej w zamyśle proroka. Kobieta szczelnie zasłonięta nie prowokuje, dzięki czemu nie jest narażona na gwałty. Więc to wszystko dla ich bezpieczeństwa było wprowadzone.
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Noicyk

    No, bo facet to zwierzę, dlatego trzeba szmatę na głowę zakładać 😉
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Szpilka, ja nie upatruję zła w kobiecie, tylko piszę, że czasami kobiety niepotrzebnie godzą się na wszystko... ostatnio było głośno o tym zboczeńcu z Pomorza, który sypiał z córkami i rodziły jeszcze dzieci. Żona się ponoć bała i nie reagowała gdy wchodził córce do łóżka... porwało to lawinę nieszczęść... a przecież wystarczyła jedna słuszna decyzja.
    Pomyśleć, ile kobiet może postąpić tak samo, ile tak postępuje... może na tym trzeba oprzeć edukację seksualną, a nie na nauce maluszków, w jaki sposób mają się masturbować?
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Grafomanka

    To jest patologia, nie ma nic wspólnego z relacją partnerską, żona pedofila to też ofiara i też należy jej się pomoc. Piasecki latami się znęcał nad żoną i córkami, a Piasecka farmaceutka, nie żadna zahukana i prosta kobita. Psychopata manipuluje i terroryzuje swoje ofiary, bez pomocy osób trzecich często nie mają szans na wyrwanie się z piekła.

    Nikt żadnych maluszków nie uczy masturabacji, to fake news, który zdementowano, życzyłabym sobie, żeby polskie dzieci miały taką opiekę, jaką otrzymują w Szwecji.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Szpilka, a zapoznałaś się z dokumentem WHO na temat edukacji seksualnej, bo tam wyraźnie pisze o masturbacji czterolatków...

    Jak patologia nie ma nic wspólnego z relacją partnerską? Właśnie z niezdrowych relacji partnerskich często rodzi się patologia, którą właśnie zgody napędzają.

    Psychopata, to już inny problem.
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Grafomanka

    WHO to przestępcza organizacja, nie opierałabym się na ich doniesieniach - vide - COVID, właśnie Pfizer podał Polskę do sądu, ale te zafajdane szczepionki to von der Leyen zamówiła.

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Pfizer-pozywa-Polske-Za-nieodebrane-szczepionki-na-COVID-19-chce-6-mld-zlotych-8650557.html

    Tymczasem, mykam w real 😉
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Szpilka, Samce przepiórek się też bzykają, jak je oddzielić od samic, tylko to patologia u nich chyba, bo zwykle kilka tworzy silną grupę i bzykają tych słabszych.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Grafomanka, "niektórzy polubili ludzkie mięso, jako wyjątkowo smaczne i delikatne, kanibalizm powinien być uznany za zgodny z naturą, bo kubki smakowe rozpływają się przy tym w zachwycie?

    Wiedziałem...
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Grafomanka, "Pedofilia jest zboczeniem piszesz, a przecież początek tej pedofilii często zaczyna się w łóżku kobiety, która godzi się na wszystko..."

    To trza mieć nawalone i bełt w zmysłach na take teorie.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Święty Pan Chooj jej szepnął do ucha xD
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Dzisiaj to jednak jakby wzięła pigułkę zmieniającą popęd seksualny na pęd za urojeniem.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C I to podwójną dawkę, może chce ze sobą skończyć?
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Nie, chce się wyzbyć skłonności do grzechu, ale po paru pigułkach organizm nawyknie i bez zwiększenia dawki, powróci na tory i znów sięgnie po magiczne pudełko z gumowymi przyjacielami, po dwóch na raz.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Będzie tą kobietą "co zgadza się na wszystko"?
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Szkoda, że nie ma śmiałości robić tego z drugim człowiekiem
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Tak, ale to będzie jej świadomy wybór.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Nie chce świadków grzechu.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Zawsze twierdziłem, że te najbardziej pruderyjne z zewnątrz to w środku sztańskie nałożnice :)
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, To oczywistość.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Szpilka, "Dzisiejszy 35-latek wracający po dziesięciu godzinach z pracy może nie mieć siły na godzinny stosunek płciowy. Woli wybrać krótszą drogę do osiągnięcia orgazmu, np. pornografię."

    A tego nie rozumiem - znaczy zonanizuje się przy?
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Zamyka teraz drzwi na wszystkie zamki, zasłania rolety w oknach, i kroczy do dźwiękoszczelnego pokoju rozpusty, z gumowymi kutasami wielkości torpedy i myśli, którym się dziś zgwałcić we wszystkie otwory?
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Zapomniałem o trzecim przyjacielu, ale oni wszyscy będą wszędzie.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Bez różnicy w kolejności otworów rozpusty?
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    No i czwarty miedzy piersiami oraz po piąty i szósty pod pachami - o jezu... tego nie idzie wyobrazić...
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Pewnie najpierw każdego przywita ustami a potem to już dziki pęd.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Pewnie jakieś specjalne łoże do tego, masa kabli i komputer do obsługi
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Stać ją.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Mąż funduje, jasna sprawa. Jestem tylko ciekaw czy w tym jej pokoju rozpusty wisi krzyż? Bo dildo w kształcie krzyża ma na bank
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Martyna, a przy penetracji gumowymi zabawkami, odmawiasz jakieś specjalne modlitwy o multiorgazm?
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Na razie kopiuje te wpisy, a wy przemyślcie, czy to się wam opłaci...
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    I pewnie jak te sprzęty odpala, to metro w Warszawie na chwile staje, bo z niskie napięcie prądu przez moment
  • ireneo 5 miesięcy temu
    No i co z tego? Czy krótkowidz z orzeczeniem o niemożności prowadzenia pojazdów jest nienormalny?
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Grafomanka Pewnie na takiej zasadzie utrzymuje ciebie mąż, zbierałaś na niego haki przez całe małżeństwo?
  • ireneo 5 miesięcy temu
    Czy ktoś chce twojej takiej deklaracji? Każda płeć jest biologiczna w odróżnieniu od sztucznej. Czy gdyby homo było większością tak tępiących ich większość katolicka? Wątpię i dziwi mnie taka erystyczna manipulacja.
  • Noico1 5 miesięcy temu
    ireneo nienormalność to inna kategoria choroby. Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie twierdził, że krótkowidz jest osobą w pełni zdrową. Nie może wykonywać wielu zawodów, nawet nosząc szkła korekcyjne. To samo jest z pederastą, to że usunięto tę jednostkę z listy chorób z przyczyn ideologicznych, nie oznacza, że pederastia oznacza objaw zdrowia. To obrzydliwy, antyhigieniczny sposób zaspokajania popędu płciowego.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Noico1 Spróbowałeś i stwierdziłeś, że nie lubisz być dymany?
  • Noico1 5 miesięcy temu
    Łukaszu poczytaj sobie rzetelne podręczniki lekarskie na temat tej choroby, którą ostatnio z powodów ideologicznych wykreślono z listry chorób, to zrozumiesz czym jest pederastia. Wielu moich kolegów ze szkoły podstawowej bylo zaczepianych przez tego typu obleśnych osobników.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Noico1 Ale nie ty?
  • Noico1 5 miesięcy temu
    Na szczęście nie Łukaszu.
  • SwanSong 5 miesięcy temu
    Noico1 Ty nie znasz rzetelnych podręczników lekarskich, tylko bzdury nawiedzonych debili.
  • SwanSong 5 miesięcy temu
    Noico1 Mylisz pojęcia, udowadniasz, że nic nie wiesz na ten temat. Głupiś.
  • ireneo 5 miesięcy temu
    tak sobie myślę, a zdarza mi się to czasem, że im który głupszy,
    temu miłość kojarzy z się z kutasem.
    Paciorku, seks w życiu czlowieka to zaledwie
    0,3% aktywności partnerskiej. A co do higieny? Nie wiem czy zdarzylo ci się całować, ale już usta są składową ukladu wydalniczego. Bywa, bardzo cuchnącą składową. Chyba nikt do takiej aktuwności cke nie zmusza nawet jako hetero, gdyż te anale, orale mue są heterykom obce wcale. Jest jeszcze wiele inny netod zaspokonenia boskiego popędu z pominoęcuem wydechu przez tlok, jak to poetycko ujął niejaki Oko. Stawiam orzechy przeciwko dolarom, że tłoczył wespół zespół.
    Hindusi nie podcierają odbytu papierem, jak ty, jeśli podcierasz a myją wodą. Mówią że jest obrzydliwością wcierać kał w ciało. I co ty na to...
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Noico1 A ja myślę, że byłeś aktywnym "pederastą", tylko się z kolegami pokłóciłeś o i teraz na nich próbujesz się odegrać
  • słone paluszki 5 miesięcy temu
    Noico1
    DLACZEGO zatem większa część księży kościoła katolickiego to pedały i pedofile, którzy w antyhigieniczny sposób zaspokajają popęd płciowy?
    🧐
  • Noico1 5 miesięcy temu
    ireneo jeżeli według Cb usta śmierdzą tak samo jako końcówka ukladu wydalniczego to gratuluję pomysłowości, ale z taką argumentacją to daleko nie zajedziesz i nikogo nie przekonasz, tylko co najwyżej rozśmieszysz.
  • ireneo 5 miesięcy temu
    No cóź, ta wiedza jest dotąd dla ciebie tajemna. Zajrzyj w google a dowiesz się, ze w ustach zaczyna się trawienie i rozkład pokarmów. Nie wszystko trafia do przełyku i nie wszystko do jelit gdyż zachodzą procesy refluksowe. Chyba ci się odbiło kiedyś. Naturalne zresztą, jak pierdnięcie, ale inną rurą😃. Gdybyś przyjrzał się dokladniej ślinie..
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    ireneo On się tylko zgrywa, pokaż mu kolbę to zobaczysz jak zassa
  • ireneo 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow ✓myślę, że lekko drzesz z niego wala ale tego wykluczyć się nie da. Czy kto pomyślał, ze biskup od sosnowiczan też pederasta? A taki młot na gejów, białostocki Dębski, nawet biskupom rozdawał w saunie swoje cenne nasienie?
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    ireneo Pamiętasz żołnierza z filmu "American Beauty"?
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Krzyż jest krzyż, choćby dildo, wyobrazić idzie taki do wykorzysatania każda stroną wibrator i tam gumowy jezus zagląda , właśnie tam. A jak zapytają, czy masz jezusa w sobie odpowie - mam, mam głęboko i jak mi dobrze z jezusem, miłość ma na imię jezus.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Grafomanka, "Na razie kopiuje te wpisy, a wy przemyślcie, czy to się wam opłaci..."

    Wydrukujesz i powiesisz w pokoju rozpusty?
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Ciekawe czy ksiądz taki gumowy krzyż poświęci?
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, W wielkanocnym koszyku je przemycała, między jajkiem, kiełbasą i barankiem z cukru, wszystkie są jak trzeba.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Ukryła tożsamość i zastosowanie?
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, No jak był po kolędzie, to na ścianie, rzuciła co łaskę ksiądz do co łaski sie uśmiechnął i, jak to ksiądz, do skrzyżowanych wibratorów, bo księdzu też bliskie. W święta dzieci siedzą po domach, a każdy klecha zarobiony kolędą, choć wiadomo i po kolędzie jakiegoś nieletniego drzwiami do samochodu zagarnie na wstecznym, ale to szybkie numery między co łaskami, bez gry wstępnej, szybka jazda na świętych olejach.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, W nie, po co, przed księdzem? Byle przynajmniej jeden był analny.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Ano, myślę, że analnych krzyży ma najwięcej, kobiety o jej charakterze tak lubią
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Wchodzisz przez tylne drzwi bez smarowania, a ona krzyczy o więcej...
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Luzaczka...
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C

    To seks zastępczy, w więzieniach też tak robią, a po wyjściu facet znów jest hetero, aczkolwiek zdarza się, że mu się spodoba seks homosiowy, wychodzi na to, że jesteśmy bi 😉
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C

    A bo ja wiem, co tam chłopu w głowie siedzi? Wychodzi na to, że dzisiejsze chłopy to miękiszony, z babą trzeba się wysilić, z rączką już nie 😉
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Szpilka, Poddaliśmy to pod krótki dyskut na pitolo i w rzeczy, chyba jest tak na rzeczy, szczególnie że wskutek przywołaliśmy przykład z Bogumiłem jako Celiną.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Szpilka, E tam, jak kobieta uczynna i z ochotą, to lepsza od spracowanej ręki.
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C

    Hahahahah, to musiały być jaja, najczęściej czytam główną i to co na pitolo i politycznym bez przewijania 😉
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C

    Różnie z tym bywa, chłop się potrafi uzależnić od porno, w ogóle w życiu trzeba uważać na wszystko, co stymuluje nasz mózg i wprowadza nas w odmienny stan.

    Kiedyś czytałam o dziewczynie, która nauczyła się poprzez odpowiedni skurcz mięśni w okolicach intymnych, osiągać orgazm i to nawet w miejscu publicznym. Twardy orzech do zgryzienia dla przyszłego kochanka 😉

    Aha, przypomniało mi się o seksie tantrycznym, to już wyższa szkoła jazdy i nie dla kochanków królików albo pornooglądaczy 😁
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Szpilka, Seks tantryczny - najlepsza rzecz np. Sting uprawiał ze swoja żoną, większość ludzi nie wie, że taki istnieje.
    Taka laska, co sama potrafi dojść, może sobie wybrać chłopa, który nie musi być dobry w seksie, za to pod innymi względami cool? - Zakładam, że może, raczej dla niej wychodzi na plus, a jakiemuś dobremu człowiekowi, co tylko w seksie mu nie idzie, też.
    Unikam już stron porno, nie mam zdrowia do zwielokrotnionej masturbacji.
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C

    Hahahaahah, nie wiem, bo ja tak nie umiem 😁
  • Maurycy Lesniewski 5 miesięcy temu
    Żyj i pozwól żyć

    Mogę mieć inne poglądy, inne zapatrywanie takie czy siakie, mogę się z czymś nie zgadzać, ale potrafię tolerować.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Pan Bóg pokazał swój stosunek do wynaturzeń na przykładzie Sodomy i Gomory, więc odnoszenie się do Boga raczej nie na miejscu.
  • ireneo 5 miesięcy temu
    Skromnie zasugeruję dokladne, przemyślane problemu i powodu sfajczenia tych miast. NIe taki powód. Przy okazji dobrze poczytać o Dawidzie i Jonatanie, a także biblijnych lesbijkach. Bóg Dawidowi nie zakładał na szyję młyńskiego koła ale mu błogosławił. A jeśli doświaczył to za rozwiązłość z jedną taką mężatką, żoną boskiego ulubieńca.
    Dziękuję za podsunięcie tematu - Sodomy , Gomory i istoty napiętnowanej grzeszności. Poukładam to.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Pan Chooj chyba
  • słone paluszki 5 miesięcy temu
    O, maj Gad! Znowu burza o pedały!
    W dwudziestoleciu 21 wieku! Szok, kurna😱
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    No nie? Ile można...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania