*

*

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • elenawest 03.02.2016
    Czy ty, że tak zapytam przeglądasz te błędy, które ci wypisuję? Bo cały czas popełniasz identyczne...
  • Olga Undomiel 03.02.2016
    Przeglądam.
  • elenawest 03.02.2016
    Ale wniosków to już nie wyciągasz... A tak trochę z innej beczki... Ile masz lat?
  • Olga Undomiel 03.02.2016
    Myślisz,że ci powiem?
  • elenawest 03.02.2016
    Po prostu gdybym to wiedziała, trochę łatwiej by mi się z tobą gadało
  • Karo 03.02.2016
    elenawest Zgaduję, że 14 ;) tylko wnioskuję
  • Olga Undomiel 03.02.2016
    Ok. 13
  • Karo 03.02.2016
    Byłem blisko
  • elenawest 03.02.2016
    Dzięki
  • Karo 03.02.2016
    elenawest ma rację. popełniasz ciągle te same błędy. Zapominasz przecinków, kropek itp. W takim krótkim fragmencie łatwo jest wyłapać błędy, dlatego czytaj tekst zanim go wrzucisz ;)
  • Olga Undomiel 03.02.2016
    Jak zapowiedź? Ten poemat układałam miesiąc
  • elenawest 03.02.2016
    Przestan sie pytac non-stop! Takie zachowanie pokazuje jak bardzo pragniesz byc w centrum uwagi. A to nie jest dobre. Jak komus sie to spodoba, to da ci ocene i koma, wiec wyluzuj
  • Karo 03.02.2016
    Ogółem (pomijając błędy) to nie jest źle. Podoba mi się przesłanie i zapowiada się ciekawie. Lubię taki klimaty, więc dam ci 4 na zachętę ;)
  • elenawest 03.02.2016
    Ja tez lubie takie klimaty ;-) ale dobrze napisane
  • Karo 03.02.2016
    elenawest HAHhahahha, ale ty po niej jedziesz. To jeszcze dziecko i to w gimbazie.
  • elenawest 03.02.2016
    Karo wiem, że dziecko. Ale skoro się porwała na tak trudny temat, to niech wie, że niezbyt dobrze pisze... Ja bym się aktualnie nawet nie odważyła siąść nad takim tekstem.
  • Autor Anonimowy 03.02.2016
    Dokładnie - to bardzo młoda osoba, więc proponowałabym zachować umiar w "krytyce", jaka jest tu prezentowana.
    I z góry przepraszam za niekulturalne wtrącenie.
  • elenawest 03.02.2016
    Autor Anonimowy a skąd, od razu niekulturalne :-P ale wiesz, tu jest dużo osób w tym wieku, które piszą lepiej i nie zasąaniają się swoim wiekiem. I jeśli porywa się autorka na taki temat, to krytyka też musi być adekwatna.
  • Autor Anonimowy 03.02.2016
    Nie zauważyłam, by Autorka zasłaniała się swoim wiekiem i mam wrażenie, że jest świadoma, że dopiero się uczy. Adekwatnej krytyki też nie zanotowałam. Niestety.
  • elenawest 03.02.2016
    Autor Anonimowy akurat tutaj sie nie zaslania wiekiem, tylko w innych czesciach
  • Olga Undomiel 03.02.2016
    Nie nazywajcie mnie dzieckiem bo to mnie wnerwia.
  • elenawest 03.02.2016
    Ale jesteś dzieckiem. 13 lat to dziecko.
  • Niestety elena ma rację... ja wiem, jak to jest iść do gimnazjum i uważać, że wchodzi się w stan dorosłości, ale to nie jest prawda...
  • Karo 08.02.2016
    Szymon Szczechowicz Jak to nie prawda?! Przecież gimnazjaliści są tacy dojrzali. Wybierają już partie polityczne (korwin) interesują się światem poza komputera (imigranci, wina tuska i te sprawy). Oni są tacy dorośli.
  • Olga Undomiel 08.02.2016
    Karo Ej! Nie znasz moich poglądów, więc się nie odzywaj!
  • Olga Undomiel 03.02.2016
    Wolę myśleć o sobie jako o nastolatce
  • elenawest 03.02.2016
    Ojjj, dziecko, to ty masz o sobie o wiele za wysokie mniemanie!
  • Okropny 04.02.2016
    elenawest przyganiał kocioł garnkowi
  • Olga Undomiel 03.02.2016
    Ty tak samo. Czytałam kilka twoich komentarzy pod opowiadaniami innych. Uważasz się za jakiegoś profesjonalnego krytyka literackiego. A co do mojego pisania to ja wiem, że muszę jeszcze nad wieloma rzeczami popracować. Jesteś zapatrzona w siebie. Nie komentuj nigdy więcej tego co piszę
  • elenawest 03.02.2016
    O lal! Sie obruszyla nam wielka nastolatka! I wcale nie uwazam siebie za profesjonalnego krytyka. I nie zabronisz mi komentowac. Chcialam wskazac ci twoje bledy, no ale skoro ty wiesz lepiej... I zauwaz dziecko, ze jestem od ciebie o 13 lat starsza, wiec i bardziej doswiadczona. Poza tym pisze juz jakies 10 lat.
  • Nazareth 03.02.2016
    Uwarzam, że tekst jest dobry, szczególnie jak na tak młodą dziewczynę. Czekam na dalsze części. Elenawest się nie przejmuj, ona już tak ma, że się źle czuje jak komuś nie dowali.
  • Olga Undomiel 03.02.2016
    Dzięki.Z chęcią poczytam też twoje dzieła.Jutro wstawię prolog i I rozdział.
  • Nazareth 03.02.2016
    Olga Undomiel Nie ma za co. Nie spiesz jednak zbytnio z publikacją i nie narzucaj sobie sztywnych terminów. Mówię z doświadczenia, ja osobiście po napisaniu tekstu, czekam kilka dni, potem czytam go "na zimno" jeszcze raz na lub dwa w poszukiwaniu błędów zanim wrzucę. Więc nie spiesz się z niczym. Napewno przeczytam jak tylko zamieścisz :) Powodzenia.
  • Angela 03.02.2016
    Nazareth dobrze Ci radzi najlepiej ocenić własną pracę na zimno, po kilku dniach, a wtedy zawsze można coś poprawić.
    Powinnam wstawić 3, ale z racji wieku zostawię 4
  • Sileth 05.02.2016
    Ehhh... Człowiek aż głupio się czuje, gdy osoba prawie w twoim wieku usprawiedliwia się wiekiem, ale każe się nie nazywać dzieckiem...
    Droga Olgo, będąc prawdopodobnie dwa lata starsza od ciebie, powiem ci, że skoro ja jestem nadal dzieckiem, to ty również. ;)
  • Olga Undomiel 05.02.2016
    Dlatego teraz nie usprawiedliwiam się wiekiem, droga Sileth. A pewnie wiesz jak to jest, nastolatkowie zawsze chcą, aby uważano ich za prawie dorosłych.
  • 60secondsToDie 05.02.2016
    Szczerze mówiąc, to nie zgodzę się. Jestem w Twoim wieku (2002, tak?) i w żadnym wypadku nie chciałabym być uznawana za dorosłą.
  • 60secondsToDie 05.02.2016
    Początek nawet ciekawy, więc myślę, że zerknę na następne rozdziały, gdy się ukażą.
  • Tina12 28.06.2016
    Skusiłam się i zajrzałam do początku historii. I muszę przyznać że zaznajomie się z ciągiem dalszym.
  • Olga Undomiel 28.06.2016
    Dzięki
  • Olga Undomiel 28.06.2016
    Zapraszam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania