Poprzednie częściDzień ósmy

Dzień ósmy

miało go nie być

 

jak Boga

ale się pojawił

skacowany

uderzał w twarz uderzał w głowę

nie dzwoń na niebieską krzyczał

aniołowie też się upili

 

nie po drodze

z przeklętym dniem ósmym

robił co chciał

i zadawał rany drugiemu

 

w końcu stanął przed sądem

niewiadomo niestety którego to było dnia

poźniej słyszano że daleko jęczy

bolało jak kikut wyrwanie z kalendarza

 

tylko czasem odzywają się głosy:

11 listopada Renata lat 28 w ósmym tygodniu ciąży pobita nie wie czy przez byłego męża czy przez policjanta

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Patriota 18.07.2021
    Wzruszające.
  • Szpilka 19.07.2021
    Patriota, obraz nie pasuje do modlących? Ano nie pasuje, ale takie typy są i wcale nie jest ich mało, posłuchaj tego zwyrola, który w pierwszej ławce w kościółku zasiadł:

    https://www.youtube.com/watch?v=2l5jiioegI0
  • Patriota 19.07.2021
    Szpilka, pewnie zasiada w takim kościele, w którym na mszę ogonem dzwonisz;)))
  • Patriota 19.07.2021
    Ładny baba odegrała teatr, przyszła sprowokować gościa. Najlepsze jest to powtarzane jak mantra auuu. Efektownie, ale trochę i śmiesznie wyszło na nagraniu.
  • Szpilka 19.07.2021
    Patriota

    Sąd orzekł wyrok: dwa lata bezwzględnego więzienia, zakaz zbliżania się do Karoliny Piaseckiej na odległość mniejszą niż 50 metrów na 5 lat, 75 tys. zł zadośćuczynienia i 4 tys. złotych jako pokrycie kosztów sądowych.

    https://expressbydgoski.pl/dwa-lata-wiezienia-dla-rafala-p-bylego-bydgoskiego-radnego-pis-za-znecanie-sie-nad-zona-zapadl-wyrok-zdjecia-wideo/ar/c1-14347033

    Dlaczego tylko dwa lata odsiadki, skoro latami się znęcał nad rodziną? Do pierdla z gnojem na kilka lat! Facet, który słabszego maltretuje to wuj i tchórz!

    Wiesz dlaczego islamskie wuje tak kobiety zniewalają? Bo się ich boją /kobita zawsze może, a wuj nie/, w normalnym ekonomicznie kraju taki wuj nie ma racji bytu, dostaje kopa od kobitki, i tyle ?
  • Szpilka 19.07.2021
    Patriota

    W takim samym, do którego i Ty niby chadzasz, jeszcze żonę instruował, żeby w pierwszym rzędzie tyłki sadzać, coby ludzie widzieli, jaka religija rodzina. Tfuuuu! Co za kołtun porypany!
  • Patriota 19.07.2021
    No i?
  • Patriota 19.07.2021
    Szpilka W sądzie okręgowym w Wuppertalu (pod Dusseldorfem) ruszył proces, który z zapartym tchem śledzą całe Niemcy. Na ławie oskarżonych zasiadła tu kobieta która we wrześniu 2020 r. zabiła piątkę swoich dzieci, a następnie próbowała popełnić samobójstwo skacząc pod pociąg.

    Ciekawe, z której była partii. Sadystka.
  • Szpilka 19.07.2021
    Patriota

    To samobójstwo rozszerzone, dramat, a nie sadystka. Co Ty chorą kobitkę na głowę porównujesz do sadysty Piaseckiego?
  • Patriota 19.07.2021
    Dobra, nie śmiecimy tutaj Adze, bo to nie na temat dyskusja. Jak chcesz, choć na pit
  • Szpilka 19.07.2021
    Patriota

    No i niech się Piasecki boi, w pierdlu nakopią mu rozumu do głowy przez doopę ?
  • Grain 19.07.2021
    Szpilka dobrze mu tak, w Zakładach Karnych ponad dziewięćdziesiąt procent osadzonych przez reżim to wyborcy PO. Niech coś mają z życia.
  • Patriota 19.07.2021
    Szpilka
    Matka trojaczków zabiła męża i dwoje dzieci. Po zbrodni poszła do… kina.

    Po zabiciu swoich bliskich Jekaterina posprzątała ślady zbrodni i wyszła do kina. Pomoc wezwała sąsiadka małżeństwa, która poczuła dziwny zapach dochodzący z mieszkania. Gdy zapukała do drzwi, nikt jej nie otworzył. Gdy policja dotarła na miejsce znalazła w mieszkaniu na podłodze ciało mężczyzny oraz zwłoki dzieci ukryte w sportowej torbie.

    Okazuje się, że problemy w małżeństwie Jekateriny trwały do dawna. Sąsiedzi mówili w mediach, że kobieta zaczęła się dziwnie zachowywać po porodzie. Ojciec dzieci miał je zabierać do krewnych, którzy mieszkają w innym mieście, by je chronić przed matką. Co więcej, Jekaterina przed popełnieniem tej okrutnej zbrodni stworzyła profil na jednym z portali randkowym. Pisała tam, że jest gotowa na nowy związek.

    Gotowa na nowy związek. Wiem, że będziesz ją bronić, sadystkę, ale nietam.

    Całość tutaj:

    https://parenting.pl/matka-trojaczkow-zabila-meza-i-dwoje-dzieci-po-zbrodni-poszla-do-kina
  • SwanSong 19.07.2021
    Grain
    A skąd te dane? Czy bredzisz jak zwykle?
  • Grain 19.07.2021
    SwanSong

    https://wpolityce.pl/polityka/452444-internauci-przypominaja-wyniki-wyborow-w-zakladach-karnych
  • Patriota 19.07.2021
    SwanSong weź dane z jakiejkolwiek komisji wyborczej z trzech poprzednich wyborów w obwodach zamkniętych, szczególnie w więzieniach. Niekiedy nawet dziewięćdziesiąt procent pensjonariuszy głosuje tam na PO i Tuska, jak jeszcze był na listach, za wyjątkiem ostatniej kadencji Sejmu, gdy służył jako szatniarz w Brukseli. Niedorozwiniętego rżniesz?
  • Patriota 19.07.2021
    Grain te dane pokazują jeszcze jedno. Oni sobie wyobrażają, że w ZK siedzi jakaś patologia, która głosuje na PiS. A okazuje się, że faktycznie siedzi patologia, entuzjaści Tuska. Dlaczego na niego głosują? Bo swój swojego zawsze wyczuje na odległość.
  • SwanSong 19.07.2021
    Grain
    W porządku, tylko skąd twoje dziewięćdziesiąt procent? Bo widzę tu 68% (pomijam fakt, że to strona dla prorządowych foliarzy)
  • SwanSong 19.07.2021
    Patriota
    Nie mogę rżnąć niedorozwiniętego, bo nie jesteś w moim typie.
  • Grain 19.07.2021
    SwanSong przeciw ponad 90% .Nigdzie indziej nie ma opozycja takich przodów. SOKU Z BURAKU NIE KONTEMPLUJĘ.
  • Szpilka 20.07.2021
    Patriota

    Nigdzie nie napisałam, że kobiety to świętoszki, zdarzają się i potworki, ale to pryszcz w porównaniu do męskich przyjemniaczków, ech, ten testosteron w jajach. Dane nie najnowsze, ale można sobie osąd wyrobić:

    Trzy procent, czyli komu służą polskie więzienia

    Tytułowe 3% to ilość osadzonych w polskich więzieniach kobiet w stosunku do ogółu więźniów. Oznacza to, że na 100 więźniów tylko 3 osoby to kobiety. To zaskakujące dane, jeśli wziąć pod uwagę, że kobiety stanowią połowę populacji. Zgodnie z danymi statystycznymi za rok 2012 udostępnianymi przez Służbę Więzienną ogółem w jednostkach penitencjarnych w dniu 31.12.2012 r. osadzonych (tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych) było 84156 osób, z czego tylko 2695 to kobiety 1.

    https://www.foxtrade.eu/artykuly/osadzeni-kobiety/
  • Szpilka 20.07.2021
    Grain

    Niech mają, darmo go tam nie wsadzili ?
  • Fionka99 19.07.2021
    dla mnie cieżkostrawne, nic nie rozumiem z tego bełkotu...
  • pansowa 19.07.2021
    Z tego co zapodała szpilka też nic nie rozumiesz?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania