-

-

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • KarolaKorman 29.04.2015
    Może i krótkie jak na Twoje tasiemce, ale ile emocji wzbudziło w czytelnikach. Wspaniale opisałaś tę skomplikowaną historię. Za pomysł, przekaz i wszystko co w niej zawarłaś (oprócz bicia) zasłużone 5 :)
  • Angela 29.04.2015
    Łezka się w oku kręci na tak szczęśliwe zakończenie : D 5
  • NataliaO 29.04.2015
    Miałam ochotę na brutalne zakończenie, ale cóż wyszło tak :) Dziękuje Dziewczyny :**
  • Prue 29.04.2015
    Szkoda, że to koniec. Bardzo fajne opowiadanie, wciągnęło mnie. Dobry pomysł i przedstawienie. Różnie z tymi zakończeniami jest, ale tu podoba mi się szczęśliwe. Dam 5
  • NataliaO 29.04.2015
    Dziękować Prue :)
  • Pisarka ^.^ 29.04.2015
    Bardzo mi się podoba i jest mi smutno, że to konie ale 5. :)
  • NataliaO 29.04.2015
    Dziękuje Bardzo :)
  • Autor Anonimowy 29.04.2015
    Oddycham z ulgą, że zakończyłaś wszystko happy endem. Chociaż nie wiem, czy naprawdę możemy to tak nazwać, ale zawsze mogło być gorzej, nieprawdaż? Daniel ewoluował w trakcie tego opowiadania z idealnego faceta na typa, z którym nie chciałabym nawet zostać sam na sam w jednym pomieszczeniu. Nie rozumiem jak można tak potraktować osobę, którą darzy się uczuciem. Wiem, upokorzony, zdradzony, ale nie zmienia to faktu, że mógł ją zabić! Nic nie czuł przy zadawanych uderzeniach? Nawet wstydu, żalu, czegokolwiek, co mogłoby go powstrzymać?
    Mam nadzieję, że tym razem z Olkiem Marta znajdzie szczęście i nie zawiedzie się kolejny raz. Zasługuje na to :)
    5 :)
  • NataliaO 29.04.2015
    Na pewno im się ułoży. Gdyby mu nie zależało nie wrócił by po nią i nie ratował jej, mógł ją pozostawić samą sobie. Dziękuje za miłe słowa hehe A Ty kiedy coś nowego na piszesz.
  • Autor Anonimowy 29.04.2015
    Zdecydowanie należały Ci się miłe słowa, napracowałaś się przy tworzeniu tak skomplikowanych i poruszających postaci :)
    Oj, nie wiem kiedy wstawię coś nowego, wolę mieć napisane w całości, by nie przerwać opowiadania, bo nagle stracę wenę do jego pisania. Dlatego na razie tylko czytam i zachwycam się waszymi opowiadaniami, a może wkrótce tez uda mi się coś napisać :)
  • NataliaO 29.04.2015
    Dziękuje :) Chciałabym coś Twojego poczytać, bo tesknie za tak świetnym opowiadaniem z taką barwą emocjonalnością.
    Ja też tak robiłam, ale teraz piszę jak mam wenę, a potem leci, ja i tak nigdy nie pisze tak jak zaplanuję, zmienię jedno słowo i na nowo wychodzi historia teraz piszę taka nad którą chce się zastanowić, i chce oddać uczucia jakie, a nie ważne.
    Mam nadzieję, że owe opowiadanie też przypadnie Ci do gustu. Pozdrawiam :)
  • Majeczuunia 29.04.2015
    A więc. Marty nie lubię, tak jak nie lubiłam. Olek też mi nie pasi, a o Danielu nie wspomnę :/ Ale genialnie się bawiłam przy tym opowiadanku i czekam na następne dzieła spod twojego pióra :)
  • Autor Anonimowy 29.04.2015
    O dziękuję bardzo, nawet nie wiesz jak Twoje słowa dają kopa do działania i stukania w klawiaturę :)
    To czekam z niecierpliwością na nowe opowiadanie. Co do tego, że mi się spodoba nie mam najmniejszych wątpliwości, tak więc weny życzę i do następnego! :))
  • NataliaO 29.04.2015
    Nikogo nie polubiłaś hihi Dobrze, że chociaż się dobrze bawiłaś Dziękuje :)
  • NataliaO 29.04.2015
    To stukaj AA :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania