DZIEWCZYNA Z PERONU

Pewnego dnia wracając z Sopotu na peronie kolejowym zauważyłem pewną dziewczynę , która przyciągnęła mój wzrok. Miała długie blond włosy i ubrana była w ciemną kurtkę oraz kozaki. Kiedy pociąg już nadjechał weszliśmy razem do środka. Z bliska dziewczyna wyglądała jeszcze ładniej. Kupiłem bilet powrotny i postanowiłem do Niej zagadać. Podszedłem bliżej i się przedstawiłem. Cześć mam na imię Kamil a Ty jak masz na imię ? Ja mam na imię Joanna. Dokąd jedziesz ? - zapytałem. Jadę na śródmieście spotkać się ze znajomymi a Ty dokąd jedziesz ? - zapytała Joanna. Ja wracam od znajomej i jadę na Przymorze. Masz bardzo ładny uśmiech - powiedziałem. Zobaczyłem , że Joanna trochę się zawstydziła ponieważ zrobiła się czerwona na twarzy. Może chciałabyś pójść ze mną na kawę aby bliżej się poznać ? - zapytałem. Joanna zgodziła się i poszliśmy razem do kawiarni. Tak bardzo fajnie nam się ze sobą rozmawiało , że oboje straciliśmy poczucie czasu. Gdy spojrzałem na zegarek to była już godzina 19.30. Nie mogłem w to uwierzyć , że czas tak szybko zleciał. Poprosiłem kelnerkę o rachunek , zostawiłem pieniążki i wyszliśmy z kawiarni. Odprowadziłem dziewczynę do domu , wymieniliśmy się numerami telefonu aby utrzymać ze sobą kontakt i wróciłem do swojego domu. Kiedy byłem już na miejscu , poszedłem do łazienki aby umyć ręce i poszedłem do swojego pokoju aby przebrać się w luźniejsze rzeczy. W pewnej chwili usłyszałem jak dzwoni mój telefon , spojrzałem na ekran i zobaczyłem , że dzwoni Joanna. Odebrałem telefon i w słuchawce usłyszałem przepraszam , że Ci przeszkadzam ale chciałam się upewnić , że bezpiecznie dotarłeś do domu. Było to bardzo miłe z jej strony ponieważ nikt wcześniej się tak o mnie nie martwił. Joanna tak mi zaimponowała , że nie mogłem doczekać się naszego następnego spotkania. Na kolejne spotkanie postanowiłem bardziej się przygotować , kupiłem w sklepie czekoladki , które podarowałem Joannie na kolejnym spotkaniu aby było jej przyjemnie. Na początku dziewczyna nie chciała przyjąć ode mnie tych czekoladek mówiąc , że ja nie mam nic dla Ciebie. Powiedziałem , że to ja chciałem zrobić Tobie przyjemność i od Ciebie nic nie oczekuję. Po paru chwilach dała się przekonać i przyjęła te czekoladki. Widziałem , że bardzo się cieszyła z tego prezentu. Gdy spotykaliśmy się już ze sobą przez dłuższy czas zauważyłem , że dziewczyna bardzo się starała aby utrzymać dalej tą znajomość.

Po jakimś czasie przyprowadziłem Joannę do domu aby przedstawić ją rodzicom. Usiedliśmy przy stole a mama przyniosła kawę i ciasto. Natomiast tata zapytał się gdzie mieszka Joanna i jak się poznaliśmy , spotkanie przebiegało w bardzo miłej atmosferze . Mama była bardzo Nią zachwycona i szczęśliwa , że spotkałem kogoś takiego.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Kocwiaczek 04.01.2021
    Witaj.

    Wypunktuję, co trzeba poprawić:

    Daj przed imiesłowami przecinki, a zaimki pisz z małych liter, unikaj powtórzeń (np. pewnego/pewna), przecinki wstawiaj bliżej pierwszego wyrazu, zamiast pośrodku (np. Widziałem, że), dywizy (krótkie kreski ‐ do zmiany na półpauzy – lub pauzy —). Poszukaj w pomocy na forum jak zapisywać dialogi i szukaj zamienników, bo w tekście masz w większości "zapytałem/zapytała", a można przecież dać np. "zwróciłem się", "zagaiłem", "rzuciłem pytanie".

    Dialog niestety brzmi sztucznie. Taka przepytywanka – Ja tak, a ty jak?, a ja to, a ty co?. Masz dużo powtórzeń (odprowadziłem do domu i poszedłem do domu/ poszedłem do łazienki i poszedłem do pokoju/ dzwoni telefon i dzwoni Joanna/ telefon i telefon, spotkania i spotkania/ czekoladki i czekoladki – no, dużo tego, szukaj zamienników. Dom i mieszkanie/ poszedłem i skierowałem się/ usłyszałem dzwonek smartphona i dzwoniła Joanna/ spotkanie i randka/ czekoladki i prezent czy słodycze). Do tego stanowczo nadużywasz zaimków (jej, ona, mi, ja itp).

    Przyjrzyj się też konstrukcji zdań, nie zawsze są jasne. Hiatoria nie jest zła, chociaż widzę większego przesłania. Pisz więcej, szlifuj warsztat i się nie poddawaj. Każdy z nas robi babole, grunt to by jak najwięcej się uczyć. Pozdrowienia!

    A i praca nie bierze udziału w bitwie na drabble (bo te ma 100 słów), także zmień kategorię:)
  • Kocwiaczek 04.01.2021
    *Historia nie jest/nie widzę ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania