Poprzednie częściDżin - Rozdział 1 - Normalność

Dżin - Rozdział 2 - Upadek

"Telewizja Polska SA przeprasza Gminę Miasta Gdańska za naruszenie jej dóbr osobistych w postaci dobrego imienia, wiarygodności publicznej i zaufania społecznego w materiale wideo o zabarwieniu ksenofobicznym i rasistowskim, komentującym powołanie w Gdańsku Rady Imigrantów, wyemitowanym jako materiał wprowadzający do telewizyjnego magazynu "Minęła dwudziesta" w TVP Info z dnia 31 października 2016 roku oraz udostępnionym w tym dniu na fanpage'u TVP Info na Facebooku i Twitterze i na stronie internetowej www.tvp.info".

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Adam T 01.02.2017
    Piątka poszła. Przeczytałem też pierwszą część, zwrot akcji kapitalnie zaskakuje, atmosfera niepewności, zagubienia, zbudowana świetnie, jak dla mnie oczywiście. Mam nadzieję, że dalej jest tylko lepiej. Czekam z niecierpliwością :)
  • BeerAfterShow 01.02.2017
    Dziękuję i mam nadzieje że utrzymam ten poziom zaskoczeń z każdym kolejnym rozdziałem :D
  • katharina182 02.02.2017
    Fajne. Realistyczna sytuacja - realistycznie napisana; )
    Trochę się o bohaterce dowiedzieliśmy. Domyślam się że to nie były żadne zwidy i biedaczka nie traci zmysłów. W końcu to opowiadanie Fantasy: )
    Fajnie że udało Ci się zajrzeć do mnie. Mam nadzieję że dobrniesz do końca mojego opowiadania; )
    Zostawiam 5. Będę czekała na kolejne rozdziały.
  • Tanaris 17.02.2017
    Ale się porobiło, troszkę więcej już wiemy o bohaterce...ciekawe co teraz będzie, 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania