Tekst usunięty

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • TrzeciaRano 05.07.2019
    W końcu bez pustych metafor
  • jolka_ka 05.07.2019
    A no.
  • Bożena Joanna 05.07.2019
    Piękny obrazek młodej zakochanej pary oglądany przez kobietę, którą spotkało nieszczęście. Zapowiada się, że coś się stanie za przyczyną Sary, pozostawiłaś mnie w zaciekawieniu. Dobrze dozujesz napięcie....Pozdrowienia!
  • jolka_ka 05.07.2019
    Dziękuję.
  • Wrotycz 05.07.2019
    Opis tu głównie czyni fabułę, tajemnice Sary lekko zarysowane, a echolalia... powtarzalność obrazów? Kingiem od horroru pachnie. Nie wiem, ale wiem, że bardzo takie pisanie lubię, nawet paniczne roześmianie absolutnie pasuje.
  • jolka_ka 05.07.2019
    Dziękuję.
  • Lamb 05.07.2019
    O, milo widziec, ze sobie tworzysz. Intrygujące. Wrazenie przygladania sie mikroswiatowi przez dziurke od klucza pozostaje, tak samo smaczne jak przedtem. Tajemnice lekko zarysowane, jak Wrotycz wspomniala, dla mnie to jest u Ciebie zawsze idealnie odmierzone; jak lekko. Chcialoby sie wiecej, ale wiecej nie ma, jest to uczucie ktore czesto mi towarzyszy przy Twoim pisaniu, i ma ono odcien przewrotnie dodatni.
    Mysle, ze ,,roj pszczol byl dzwiekiem", to jest pod zastanowienie sie, bo raczej wydawal dzwiek. Tekst tez nosi znamiona bycia wrzuconym na goraco, bo moznaby w paru miejscach dojrzec literowke czy brak przecinka, ale mnie juz od dawna nie stac na taką drobiazgowosc, nie wymienie wiec tego.
    Bardzo ladne.
  • jolka_ka 05.07.2019
    Prawda jest taka, że nie sprawdzam tekstu po napisaniu. Przeglądam raz, jak dodam tutaj. Nie podkreśla mi błędów, bo pisze na telefonie, ale przejrzę pod kątem literówek. Z przecinkami u mnie słabo. Dzięki.
  • jesień2018 05.07.2019
    Ładne!! Pięknie namalowałaś Sarę, jestem pod wrażeniem:)
  • jolka_ka 05.07.2019
    Wzięłam sobie do serca uwagi pewnej pani, żeby bohaterów dawać wcześniej xD
  • jesień2018 05.07.2019
    jolka_ka ta pani jest wprost zachwycona :))
  • Something 05.07.2019
    Podoba mi się ten tekst. :) Konsekwentnie poprowadzony do końca.
  • jolka_ka 05.07.2019
    Dzięki, Something :)
  • Adelajda 06.07.2019
    "Przez ciebie zaraz wsiadą na te cholerne rowery" - wsiądą

    Ależ mnie zaciekawiłaś tym początkiem. Intrygująca jest Sara, tajemniczo zarysowana postać, z ewidentnie ujawniającymi się obsesjami. Chciałoby się czytać dalej i więcej. Płynie się przez ten wykreowany świat.
    Pozdrawiam :)
    Czekam.
  • jolka_ka 06.07.2019
    Dziękuję, Adelajdo. I fajnie, że sobie latasz na opowi częściej :)
  • Enchanteuse 07.07.2019
    Prześwietne. Dobrze mnie kusił tytuł, nie przyszłam na darmo. Zresztą, do Ciebie na darmo to by była antyteza ;).
    Biegnę do drugiej części.
  • jolka_ka 07.07.2019
    Schlebiasz mi. Nie wszystko u mnie jest dobre, za parę tekstów dostało mi się :P Ale dziękuję.
  • Enchanteuse 07.07.2019
    jolka_ka wiesz jak to jest. Na te uwagi należy patrzeć przez pryzmat. Zresztą - na każde. Myślę, że każdy w miarę świadomy piszący już umie rozpoznać te granice :)
  • Anonim 07.07.2019
    A mi się podobało, że narrator był niejako stacjonarny. Tzn opisujesz ich jakby z bliska, a potem nagle oni odjeżdżają, a narrator zostaje. Daje to wrażenie dynamiki, przynajmniej tak to odczuwam.
    Resztę po przeczytaniu następnej części.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania