*

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pasja 05.01.2018
    Przeczytałam wszystkie jej komentarze u mnie. Kiedy założyłam konto, to na drugi dzień już była u mnie mróweczku. Ten czerwony w mały stworek wnosił tyle radosnych słówek pod moimi tekstami. Strasznie ją lubiłam i kiedy czytałam jej komentarze, zawsze powodowały u mnie śmiech. Nawet tak niedawno myślałam o niej. Nie mogę nic już napisać. Teraz całość twoich chronostrzępów rozumiem.
  • Adam T 06.01.2018
    Najbardziej niesamowite jest to, że można kogoś darzyć szacunkiem i sympatią wyłącznie poprzez publikacje i komentarze. Pisząc, odsłania się duszę? Wiem, nie zawsze, idealista ze mnie, ale na szczęście jest to możliwe.
    Dziękuję, pasjo.
    Pozdrawiam ;)
  • Pasja 06.01.2018
    Adam T nie odchodź jeszcze! Napisz więcej o niej.
  • Pasja 06.01.2018
    Chodzi mi o jej głęboką osobowość i zbyt szybkie życie.
  • Canulas 07.01.2018
    Adam T, ja pierdziele.
    Pozdrawiam Adam
  • Dekaos Dondi 06.01.2018
    Adamie T - Tak to jest. Konto na tej Ziemi staje się puste, a jednocześnie - po Drugiej Stronie - staje się - Pełne - ale tym razem, już nigdy puste nie będzie. Takie jest moje zdanie. Jej teksty świadczyły o - bogatym umyśle. Najbardziej Ją zapamiętałem, jak mi fajnie napisała, żebym się przestał wychylać zza ściany. Chodziło o rejestracje.
  • riggs 16.01.2018
    Po czasie, ale zabolało - nie znam Twojego ostatniego wpisu, ale ... wszystkie moje nastroje przy tym nic nie znaczą. Tym bardziej, że to była mądra i wartościowa osoba.... eeeech ch....
  • Ritha 23.01.2018
    Ehh, nachodzi mnie myśl - poczytałabym Adama...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania