edytorial (L123)

Chciałabym Państwu jeszcze bardziej przybliżyć znaną opowijską literatkę, która charakteryzuje się cnotliwym charakterem i wysoką kulturą wypowiedzi.

Jest to osoba jedyna w swoim rodzaju. Polka. Katoliczka. Poetka. Prozaiczka. Matka. Babka. Przyjaciółka.

Wybitna postać publikująca na wielu portalach literackich.

 

Jej komentarze są wyjątkowe i na bardzo wysokim poziomie. Dwa fakultety to stanowczo za mało.

Serdecznie zapraszam :)

______________________________________

laura123 wczoraj o 13:24

kigja spierdalaj stąd, ty obrończynio wynaturzeń!

________________________________________________________________________________________________

laura123 wczoraj o 13:57

kigja ty debilko po zawodówce, ograniczony mutancie, spaślaku opowijski, leć powłaź trochę innym w cztery literki, żeby piąteczki ci postawili za te parchy, które tworzysz. Tutaj tracisz czas...

________________________________________________________________________________________________

kigja wczoraj o 14:21

Napisałaś do sowy:

 

laura123 59 min. temu

Ty śmieciu, ty nałogowcu pojebany, zdechniesz w samotności (...)

Dlatego napisałam, żebyś się hamowała, bo za te słowa powinnaś dostać BANA.

_________________________________________________________________________________________________

laura123 wczoraj o 14:51

niedorozwoju, to ty tu za mną przyszłaś i to ty spierdalaj wreszcie ode mnie, niedoróbko

_________________________________________________________________________________________________

laura123 wczoraj o 13:32

No a jak inaczej? Kiedy to ''gówno'' wyśmiewa, to w swoim żywiole, a kiedy ''gówno'' się wyśmieje, to smród nie wychodzi mu z gaci... i lata po portalu i pisze, jaki to prześladowany... gdyby nie wymyślił tego lewackiego przywiązania, to w dupie by go mieli, ale tak, to jeszcze bronią śmiecia.

________________________________________________________________________________________________

Grain wczoraj o 13:08

Admin wie co robi, bez takiej wolnoamerykanki portal zdechł by jak inne, a tak coś się dzieje.

_________________________________________________________________________________________________

https://www.opowi.pl/syndrom-faberge-a70668/

***

I jeszcze kilka bardzo ciekawych wpisów :)

 

laura123 dzisiaj o 7:56

Najważniejsze, że od wódy się we łbie nie pierdoli... i agresja się nie uaktywnia. Reszta, to pikuś.

_________________________________________________________________________________________________

laura123 dzisiaj o 8:00

Fajnie by wyglądało twoje refluksja picie z przyjacielem... kużwa, jedno agresywne i drugie... ale to byłby widok i sława nie tylko w regionie, ale w całej Polsce...

_________________________________________________________________________________________________

laura123 dzisiaj o 8:19

A co o orgazmie może wiedzieć taki babochłop, jak refluksja, toż to nawet o sobie, jak o kobiecie pisać nie potrafi. Hermafrodytka.

_________________________________________________________________________________________________

laura123 dzisiaj o 8:49

Ale najlepsze było później, kiedy z łysą głową, biegałaś po Lublinie, bo dałaś się ''narzeczonemu'' ogolić, po pijaku oczywiście. Z wariatkowa, gdzie zatrzymali do wytrzeźwienia, galop do ''narzeczonego''. A jeszcze lepsze było, że musiałaś za to zapłacić... noc w ''hotelu'', a ''narzeczony'' wykopał z chałupy. O ojca się bał chyba...

Kużwa, to była jazda, w życiu czegoś takiego nie widziałam.

___________________________________________________________________________________________________

laura123 dzisiaj o 9:32

Kużwa, spójrz, debilu, że to ty lecisz, jak tylko zobaczysz mój komentarz. Tak lecisz, że zatrzymać się nie możesz i snujesz jakieś wizjonerskie obrazy... chcą ciebie, chyba tylko takie śmieci, jak ty!

 

Won ode mnie pijusie, moczymordo!

 

Kużwa, są tutaj różni bezdomni pijacy, ale jacyś normalniejsi, nawet im czasem rzucę parę groszy albo kupię coś do jedzenia, ale nie mają takich odlotów, nie rzucają się na ludzi... a to, kużwa, agresywne, że tragedia. Rozszarpałby każdego...

___________________________________________________________________________________________________

laura123 dzisiaj o 9:59

Najbardziej uczuciowa jesteś, kiedy wypijesz i agresja ci się uruchomi... o wtedy to, aż lata wszystko wokół od tej twojej ''miłości''. Dopiero jak ci ktoś dupę skopie, to łapiesz równowagę... i ubolewasz, jacy to wokół niedobrzy ludzie, a ty pokrzywdzona. I dopóki dupa nie przestanie boleć, to spokój, a jak zapomnisz, to znowu ''akcja'' i tak na okrągło... imponujące życie!

___________________________________________________________________________________________________

laura123 2 godz. temu

To spierdalaj stąd. W Niemczech szukaja do pracy. Po co masz gnido tu siedzieć, kto ci każe?

___________________________________________________________________________________________________

laura123 godzinę temu

Igalga, idź zobacz, czy nie ma cię w dupie u Dyzmy, bo chyba stamtąd nie wychodzisz...

___________________________________________________________________________________________________

laura123 35 min. temu

Akwadarek nie ma humorku... to przez te ślepaki w gaciach. No, wybrakowany towar!

___________________________________________________________________________________________________

laura123 27 min. temu

Czyżby kochanki Dyzmy na plecy zarzucały cycuszki? Ciekawe...

 

Akwadarek, jakiś ty malutki...

_________________________________________________________________________________________________

To tylko wyimek przezacnych słów naszej bohaterki.

Dobrze, że nie mamy nadgorliwego admina, który wręcz lubuje się w takich osobach, słowach, sytuacjach...

Ach!

Jestem pewna, że jeszcze przeczytamy na Wikipedii o tej wybitnej osobowości.

 

Serdecznie pozdrawiam :)))

___________________________________________________________________________________________________

„Jednym z głównych problemów związanych z rozprzestrzenianiem się mowy nienawiści w sieci jest brak reakcji innych użytkowników na nienawistne treści. Ugruntowuje to jedynie poczucie bezkarności wśród osób szerzących nienawiść w sieci.

 

Reakcja ta może przybrać formę urzędowego zawiadomienia (z wnioskiem o usunięcie ze strony) skierowanego do pośrednika internetowego, administratora strony na podstawie art. 14 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, jeżeli obraźliwy wpis pojawił się jako komentarz na forum. Inną formą reakcji może być zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa złożonego do prokuratury, w razie naruszenia art. 190 (groźba karalna), art. 256 lub art. 257 (mowa nienawiści) Kodeksu karnego."

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 22

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (55)

  • Agnes07 12.08.2021
    Kigja :) dajże spokoj po co ciągniesz walkę z Zombie..."przeszczep kału" nie jest zbytnio dobry;)
  • kigja 13.08.2021
    ? ? ?
  • Akwadar 12.08.2021
    Ło matko!
  • laura123 12.08.2021
    No, to trzeba będzie twoje wpisy pozbierać i też zrobić szopkę... ale to jutro, bo dziś mi się nie chce... spaślaczku!
  • Abbie Faria 12.08.2021
    Frida Kahlo kłóci się z Pejzażem z upadkiem Ikara.
  • pansowa 13.08.2021
    Wprawdzie wszyscy wiemy co ta chodząca kultura i geniusz potrafi, ale dobrze zobaczyć taki kondensat.
    Choć to tylko ułamek jej możliwości.
    Człowiek przynajmniej nie robi tu za wyrocznię i speca od wszystkiego.
    A toto udaje w deklaracjach kogoś zupełnie innego niż jest.
    To dopiero schiza.
  • pansowa Wspominała, że czyta swej przyjaciółce poetce wiersze autorów z tego forum przy wtórze śmiechu. Gdyby przeczytała jej swoje komentarze...
  • pansowa 13.08.2021
    Nadleśniczy Nuncescu Zbierze wokół siebie takie samo grono frustratów i wtedy czuje się dobrze.
    Dowartościowana i zachwycona sobą.
    Nawet tutaj widać kto do niej lgnie.
    Tacy sami jak ona. Dobrze, że ich dużo nie ma.
  • laura123 13.08.2021
    Kużwa, wasze wpisy trzeba też tu dać... pijaczków i moczymord.
    Jakie to skromne pijaczyny... kto by pomyślał.
  • Nie szafuj tak tymi pijaczkami, bo w przeciwieństwie do twego syna nie prowadziliśmy auta pod wpływem.

    A w temacie: nam, pijaczkom i moczymordom, nawet nie wypada pisać niechamsko.
    Ale takiej damie??
  • laura123 13.08.2021
    Refluksja ciebie za to wozili do wytrzeźwiałki... za to, że rzuciłaś się z pięściami do ojca ''narzeczonego'', bo ci się nie spodobało co do żony powiedział... i za ''narzeczony'' wywalił cię na zbity pysk! Wcześniej oczywiście ogolił ci łeb na łyso... tak się dają prowadzić alkoholiczki. Na samo dno...
  • laura123 Ale jestem refluksem, a nie synkiem pidobno z dobrego domu, co go mamunia musi z komisariatu odbierać i z adwokatem.
  • laura123 13.08.2021
    Ty jesteś tylko agresywną pijaczką, alkoholiczką... nie masz się czym chwalić.
  • laura123 Pisząc o pijakach piszesz też o swoim syneczku.
    Szczęście, że nie zabił kogoś prowadząc auto po pijaku.
  • laura123 13.08.2021
    No, prowadził jakieś 200 m i po jednym piwie, mając niecałe 16 lat. Ty za to stara baba i ciągle nagrzana wódą... ale szukasz dla siebie usprawiedliwienia. Auto byś zagryzła w przypływie szału...
  • pansowa 13.08.2021
    Dryń, dryń zaczynamy :)))
    Pijaczki witają kopniętą w dupę :)
  • laura123 13.08.2021
    Witają pijaczki kopnięte w dupę... fajne!
  • pansowa 13.08.2021
    dryń, dryń
    - Kto tam? Tu Żałosna Cipa.
    - To ja. kochający mąż. Chciałbym wrócić z sekretarką. :)))
  • laura123 13.08.2021
    To ci pomaga zapomnieć o bezdomności, o zmarnowaniu życia?

    Za robotę się weź nierobie, baby nie będą cię wiecznie utrzymywać... wysyp ten piach z rękawów i działaj... a nie zagłuszasz swoją nicość przyczepianiem się do innych.
  • laura123 Z tym zagłuszaniem to klasyczna projekcja.
  • laura123 13.08.2021
    Refluksja przecież ty też zagłuszasz swój ryk... oboje doszliście do dna. Dlatego tak się wspieracie w tym ''bólu istnienia''
  • pansowa 13.08.2021
    laura123 Przyczepianiem się do innych?! :)))
    O kurwa, i kto to pisze! :)))
  • laura123 Do pewnego momentu brałam poprawkę na twoje zachowanie tłumacząc je chorobą. Już nie. Bo ty po prostu jesteś złym człowiekiem.
  • laura123 13.08.2021
    Refluksja, ty jesteś gorszym, bo po alkoholu nieobliczalnym i rzucasz się na ludzi, aż cię muszą wiązać jak wściekłą...
  • pansowa 13.08.2021
    dryń, dryń.
    Spać nie mogą sąsiedzi przez te serenady pod oknem :)
  • laura123 13.08.2021
    Do roboty, próżniaku i pasożycie!
  • pansowa 13.08.2021
    laura123 Ja się biorę do pracy, a kopnięte w dupę niech się biorą do roboty :)))
  • laura123 13.08.2021
    Będziesz ''pracował'' cały dzień na opowi i szukał głupiej, która cię przygarnie, bo przecież sam, to się tylko butelek dorabiasz...
  • laura123 Kolejna projekcja z tym całodziennym przebywaniem na forum.
  • laura123 13.08.2021
    No tak, bo tego nikt nie widzi... hahahaha
  • pansowa 13.08.2021
    Nadleśniczy Nuncescu Trzeba by spojrzeć kto okupuje bez przerwy pierwsze miejsce na aktywności.
    Cóż za piękne wyparcie :) :)))
  • pansowa I kiedy byśmy nie napisali w momencue suę uaktywnia.
  • pansowa 13.08.2021
    Nadleśniczy Nuncescu No przecież ona okazjonalnie tylko :)))
  • kigja 13.08.2021
    kalkomaniaczka

    ona mnie znowu
    naśladuje...
    prześladuje...
    atakuje...

    o mnie snuje...
    ~

    Miałcy tak mają, co zrobić...
    Niby osobowość, a żaden oryginał.
    Ot zwyczajna kalka.
  • D.E.M.O.N 13.08.2021
    laura, już po Tobie...
    odetną Ci Internet i dadzą kuratora, nic się nie martw, jeszcze wyjdziesz na ludzi, w końcu Cię lubimy :D nie inaczej, chcemy pomóc, nie Twoja wina, ojciec alkoholik, od dzieciństwa problemy z akceptacją i samooceną...
  • laura123 13.08.2021
    No, za ten wpis, to na pewno sobie nagrabisz...
  • D.E.M.O.N 17.08.2021
    laura123 jak bym mógł bardziej? :D
  • Dekaos Dondi 13.08.2021
    Kigja↔czyżby to było Święto Pamięci o Kulturze Narodowej? I to w piątek 13–tego?
    Takie opowijskie... creme de? la creme:))
    "I jak tu się nie cieszyć":))↔Pozdrawiam:)
  • kigja 14.08.2021
    Dekaos Dondi,
    Można skumulować kilka świąt, np.:

    16 lipca
    10 października
    17 grudnia

    Pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 14.08.2021
    Kigja↔Aż zerkłem, co to za święta. No tak... wystarczy powiedzieć:)
    Też Cię Pozdrawiam:)
  • Dekaos Dondi 14.08.2021
    Kigja↔Zapomniałem zapytać↔A czemu na jeno dużym dzieckowym avku, serduszka szybują, a na małym śpią?
  • kigja 14.08.2021
    Magia, Dekoś, po prostu magia...
    ?
  • Dekaos Dondi 14.08.2021
    Kigja↔Magia, to podobnie, co cud:)↔Wymyka się ze wszelkich wytłumaczeń:)↔Zatem wierzę Ci na słowo.
    Żeby tak można było wciągać nienawiść, wypalać kwasem żołądkowym, przerabiać w kiszkach, sercu i umyśle,
    jej istotę sensu.... i wydychać czystą miłość. Ech?... marzenia:)
  • kigja 14.08.2021
    ?
    Niektóre marzenia się spełniają :)
    ?
    Nie mamy wpływu na okoliczność, ale okoliczność ma wpływ na nas :)
  • Dekaos Dondi 14.08.2021
    Kigja↔No w sumie tak:)
    Powiększyłem emotka, bom nie wiedział za bardzo,co to?
    Bardzo symboliczny i pozytywny...
  • Szpilka 16.08.2021
    Po przeczytaniu naszła mnie pewna myśl - to wina Tuska albo może lepiej pasuje "polskość to nienormalność"?

    No cóż, normalnym nie jest permanentne obrzucanie się gnojem ?
  • kigja 17.08.2021
    Obrzucanie się gnojem, to opowijska tradycja. Bez tego, jak twierdzą niektórzy, portal by zdechł. A tak COŚ się dzieje... coś, co na innych portalach byłoby nie do pomyślenia.
    Opowijski admin lubi obrzucanie się gnojem, może przypomina mu/jej się dzieciństwo...
  • Szpilka 18.08.2021
    Kigja

    Właśnie przeczytałam, skąd się bierze agresja - z domu, taki charakter parszywy albo choroba psychiczna, jeśli z domu - agresja poddaje się terapii, z charakterem trudniej, nie bardzo poddaje się terapii, a z wariatem lepiej nie zaczynać niczego ? Wariat zawsze zwarty i gotowy, i zawsze ma czas, bo na czasie nie oszczędza ?
  • kigja 18.08.2021
    Szpilka
    A ja właśnie przeczytałam w kolorowej prasie, że ktoś przestanie mnie nękać. Tak było napisane!
    Uwierzysz?!
  • Szpilka 18.08.2021
    Kigja

    Że przestanie nękać, owszem, ale kolorowej prasie nie, wierzę snom, mam raka w rodzinie, nie śniło mi się na śmierć, czyli wyrywanie zębów, zatem ta osoba przeżyje, pojutrze się wyjaśni. Siedzę jak na szpilkach, Szpilka na szpilce ?
  • kigja 18.08.2021
    Szpilka
    O, kurde Szpilka... o matko jedyna z tymi pieprzonymi rakami. Dzisiaj przeczytałam o śmierci dziennikarki TVP Kultura, dziewczyna miała 35 lat.
    Nie pomodlę się, ale będę mocno trzymała kciuki za wszelką pomyślność.
    Trzymaj się i bądź dobrej myśli!
  • Szpilka 18.08.2021
    Kigja

    Też czytałam o tej dziennikarce ? Dziękuję za dobre słowo, się trzymam, tymczasem zajmę czymś ręcę, żeby głowę odciążyć, tymczasem ?
  • Szpilka 18.08.2021
    *ręce
  • Szpilka dwa lata temu
    Kigja, ależ ja reaguję, Mruk zareagował, Akwadar i Grzegory i jeszcze kilka osób próbowało delikatnie oponować, ale to nie przynosi żadnego efektu, gdy tyłowłazy cynicznego potworka nie potępiają skandalicznego zachowania. Inni zaś przyglądają się biernie, miękiszony ze skrzywionymi moralnie kręgosłupami.

    Tu trzeba Anata, tak potworkowi kota pogonił, że aż POLICJI wzywał na całe gardło i adwokatem straszył, a potem grzecznie siadł na zadzie ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Po roku nawet odpowiada... delikatność szajba u szajbusow zobaczyla...
    To jest zgaga... czyli to kaska z tobą byla anatem... dobrze wiedzieć... chcesz ją znowu uaktywnic, tylko na to czekam...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania