Poprzednie częścisyndrom Faberge

syndrom Faberge

niektórzy z opóźnieniem po podrygach istnienia

przelewają w próżne period i ejakulat

z wyczerpanych pokładów

na niewyczerpanych literackich papierach

 

a tymczasem zamiast płakać przy absyncie

nad Bałtykiem aż po horyzont

rozlewanym kiedyś do musztardówek

następny Pinokio ukradł ojcu Playboya

poszedł do kibla i pewnie ma zatwardzenie

bo czytać to on jeszcze nie umie

Następne częścisyndrom zbuka Faberge

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (51)

  • laura123 11.08.2021
    No, no... bardzo dobry wiersz... pośmiałam się.
  • pansowa 11.08.2021
    kiedy bąk ci uchla w jajo Faberge
    od razu pisać ci się chce
    z wózka co nie jest widłowy
    stąd psychiczne okowy
  • Grain 11.08.2021
    senkju cie mać gościu po trzech fuckyoutetach i tajnych kompleksach
  • pansowa 11.08.2021
    Szukasz guza u mnie?
    Powiedziałem, żebyś nie ryzykował tego więcej.
    Udrożnij się sprężyną kanalizacyjną. Ponoć to przynosi ulgę Ikarze na wózku.
  • Grain 11.08.2021
    guzy zostawmy onkologom, czego ty się ludzka wszo boisz, wszak prawda ponoć wyzwala
  • Grain 11.08.2021
    Faktycznie, po usunięciu szpiczaka w rdzeniu kręgowym. jestem niepełnosprawny, z niedowładem kończyn dolnych mam ciągle oddaną żonę, można powiedzieć sprawdzoną, na trochę inne życie, dzieci i dalszą rodzinę, która chce mnie znać.
    I nie wegetuję jedynie na portalach tak jak ty. Gotuję obiady, zmywam, wychodzę przy pomocy chodzika na spacery. /Jeszcze daję radę/. Zyskałem coś dodatkowego, czego bym się nie inaczej domyślił.
  • pansowa 11.08.2021
    To nie ja tu ciągle piszę o Ikarze na wózku.
    Ogarnij się bełkocie, bo dłużny nigdy nie zostaję.
  • Grain 11.08.2021
    Wypierdalaj śmieciu.
  • pansowa 11.08.2021
    Jak ty ode mnie.
    I będzie git.
    I przepchaj się koniecznie bo zaczynasz, a później płaczesz.
  • Akwadar 11.08.2021
    Wulgarny frustrat...
  • pansowa 11.08.2021
    Akwadar Tylko dlaczego jątrzy i prowokuje, a później jęczy?
    Jakiś masochista.
  • laura123 11.08.2021
    Kużwa, co tu za ''ludzie'', odwalcie się chamy skończone od tego człowieka, bo do pięt mu nie dorastacie. Bydło opowijskie!
  • Grain 11.08.2021
    Laura nie obrażaj bydła tym porównaniem.
  • laura123 11.08.2021
    Grain, bo już wytrzymać się nie da, żeby jakaś nałogowa moczymorda, ciągle tu obrażała i wyzywała. ''Inteligent'' z rynsztoka, który nie wie, jak się należy zachować, który żadnych hamulców nie ma i kilku przygłupów, którzy mu wtórują.

    Kużwa, toż takie zachowanie pojęcie ludzkie. Gdzie tu, kużwa, Admin???
  • pansowa 11.08.2021
    Odezwała się świętojebliwa co to ludzkich chorób nie omawia.
  • kigja 11.08.2021
    laura123
    Hamuj się! Bo za dużo sobie pozwalasz!
  • laura123 11.08.2021
    kigja spierdalaj stąd, ty obrończynio wynaturzeń!
  • kigja 11.08.2021
    laura123
    Hamuj się! Bo za dużo sobie pozwalasz!

    I weź coś na menopauzę!
    Bo ci bije na dekiel xd
  • pansowa 11.08.2021
    laura123 Nie ośmieszaj się świętojebliwa obłudnico :)))
  • laura123 11.08.2021
    kigja tobie już dawno przebiło wszystkie rekordy głupoty, nie masz się czym chwalić, przeciętniaczko.

    Tak się obraziłaś za krytykę tych twoich gównianych publikacji, że nawet do piekła zeszłaś po ratunek... poetka, kużwa, bez talentu... talent jedynie do ujadania.
    Ujadaj, co ci pozostało...
  • kigja 11.08.2021
    laura123
    Jestem przeciętna, no i co z tego? Masz z tym jakiś problem? Bo ja żadnego. Jestem jaka jestem.

    Życie jest zbyt piękne, żebym zamartwiała sie tylko dlatego, że nie umiem dobrze pisać. Phi. No wiesz...

    Jestem szczęśliwa. Tyle, ile mam mi wystarczy :)))
  • laura123 11.08.2021
    kigja weż to szczęście, wsadź sobie wreszcie tam gdzie trzeba i odpiórkaj się ode mnie. Takaś szczęsliwa, a łazisz za mną za dawną krytykę... oj, boli, boli i boleć nie przestaje... i nie przestanie, bo piszesz do dupy. Proste!
  • kigja 11.08.2021
    laura123
    To nie twoja krytyka mi przeszkadzała, tylko twoje wyzwiska.
    A wyzywać, to ty potrafisz nie gorzej od patologii, ba, nawet lepiej. Na tyle dobrze, że to ty mogłabyś udzielać im korepetycji.

    Wyzywasz CZŁOWIEKA od śmieci. Plujesz na niego i plugawisz JEGO IMIĘ. Czy tego nauczono cie na lekcjach religii?

    Jesteś bardzo złym człowiekiem. I jestem pewna, że spłoniesz w piekle, czego z całego serca ci życzę :)))
  • laura123 11.08.2021
    kigja, nauczyłam się na opowi, tacy tu specjaliści... a ja ci życzę, żeby się twoje słowa w gówno obróciły, chociaż one i tak gówniane... i capi z paszczy cały czas.
  • kigja 11.08.2021
    laura123
    Jestem pewna, że jak patrzysz w swoje lustrzane odbicie, to zbiera ci sie na wymioty :)))
  • laura123 11.08.2021
    kigja a ''Jachira opowijska'' dalej pisze... niech ten Bóg zlituje się nad tobą wreszcie i da ci chociaż trochę rozumu. Będę się modlić...
  • kigja 11.08.2021
    laura123
    O, zmieniłaś ton wypowiedzi... hahahaha Czyli dobrze na ciebie działam?
    Byłoby lepiej, gdybyś zaczęła sie modlić o poprawienie swojego charakteru, bo jest wyjątkowo naganny.

    Zrobię screeny, żeby później nie szukać hahahaha
  • laura123 11.08.2021
    kigja ty debilko po zawodówce, ograniczony mutancie, spaślaku opowijski, leć powłaź trochę innym w cztery literki, żeby piąteczki ci postawili za te parchy, które tworzysz. Tutaj tracisz czas...
  • kigja 11.08.2021
    laura123
    hahahahaha, chcesz mnie sprowokować ???????
    Twoje wyzwiska już na mnie nie działają. Są jak brzęczenie muchy.
    Sfrustrowanej, samotnej, o podłym usposobieniu, w średnim wieku końskiej muchy ?

    Jaka ty musisz być nieszczęśliwa...
    Żal mi ciebie i twojego nędznego życia ?
  • laura123 11.08.2021
    kigja spójrz w lustro i żałuj siebie, kobyło!
    Idź się nażryj, bo energii trochę straciłaś i waga poleci... hahahaha
    To pasztet... rozrywkowy i niesamotny. Biją się normalnie o ten smalczyk. Ja pitolę...
  • kigja 11.08.2021
    laura123
    Ale dlaczego ty zawsze po mnie papugujesz? Wogle nie masz polotu.
    Po co ma ktokolwiek bić sie o mój smalczyk? Jest tyle kobiet na świecie, niech się biją o inne. O mnie nikt nie musi, bo nie po to tu jestem.
    W przeciwieństwie do ciebie, ty paskudna jusznico deszczowa...
    ???

    Życie jest piękne!!! ? ? ? ? ?
  • laura123 11.08.2021
    Przyleciałaś na pomoc moczymordzie, a nie zobaczyłaś, że obraża człowieka, który jak pisze, jest niepełnosprawny, co ta moczymorda wyśmiewa. Tego nie zobaczyłaś, a niby taka ''wrażliwa'' na krzywdę jesteś. I gdzie ta ''wrażliwość''?

    Graina jednak nie będziesz broniła, bo ci napisał prawdę pod wypocinami, stąd wróg, a wrogów się nie broni, prawda obrończynio pokrzywdzonych? Kiedy wroga się atakuje, to trzeba pomóc atakującemu, bo jakże śmiał na tłustą świnię coś napisać.
    Szukałaś niedawno hipokryzji, lustereczko się kłania...
  • laura123 11.08.2021
    Piękność nocy, postrach dnia... to ci urodnica warszawska. Syrenka niemalże... hahahaha
  • kigja 11.08.2021
    Napisałaś do sowy:

    laura123 59 min. temu
    Ty śmieciu, ty nałogowcu pojebany, zdechniesz w samotności (...)
    Dlatego napisałam, żebyś się hamowała, bo za te słowa powinnaś dostać BANA.

    Grain nie jest moim wrogiem.
    Ale nawet wrogowie mogą okazywać sobie szacunek...
    Ty nawet nie jesteś moim wrogiem.
    Ty jesteś jakby nikim... ? ? ?
  • kigja 11.08.2021
    laura123
    To o mnie?! Ależ nie! Już dawno tak nie wyglądam, ale kiedyś byłam ładna, to fakt ?
  • laura123 11.08.2021
    Sowa, to jest kawał chama, resztę dziada... i nic poza tym.

    Możesz sobie bronić tego śmiecia do osranej śmierci. Jesteś taka sama jak on... lecisz jak wyczujesz okazję, żeby przyczepić się do mnie. Popaprańcy i sępy!
  • pansowa 11.08.2021
    kigja Szkoda na nich czasu.
  • kigja 11.08.2021
    laura123
    Znam sowę od pewnego czasu i wiem, jaki jest. Nie planuję z nim życia, więc nie bardzo mnie obchodzą jego wady.
    Z Grainem chwile sobie popyskowali, ale co to za pyskowanie w porównaniu z twoimi słowami!!! Przecież znają sie nie od dziś!
    Takie przepychaneczki, to zabaweczki, bo żaden z nich nie przekroczył magicznej linii, którą ty dawno przebiegłaś i to nie jeden raz.

    Tam, gdzie dwóch chłopów gada, nie wtrąca się baba.
    I tyle.

    Te końskie muchy sa wyjątkowo ohydne.
    Ble.
  • laura123 11.08.2021
    a ty po co przybiegłaś? wyczułaś chwilę dla siebie, prawda?

    Czekasz jak sęp i jak sęp się rzucasz, bo żyć beze mnie nie umiesz, bo myślisz, że przez takie pierdolety przestanę ci pisać , że jesteś poetycką analfabetką. Nic z tego, jesteś i pozostaniesz poetyckim dnem, choćbyś się tu zasrała po uszy z wysiłków, żeby mnie uciszyć.

    Jesteś taką krową, namolną i obleśną. Jak sobie pomyślę, że taki spaślak chodzi za ludźmi i wyśmiewa, to rzygać się chce.
    Jesteś taka sama jak ta moczymorda, która siebie nie widzi, tylko innych. Ja rozumiem, że to nieciekawe obrazki, ale, kużwa, odrobinę jakiejś przyzwoitości. Żeby takie ''gówna'' rzucały się do ludzi? Takie nieudacznictwa życiowe? Bez przesady, kużwa!
  • kigja 11.08.2021
    laura123
    Napisałam do ciebie jeden komentarz:

    kigja godzinę temu
    laura123
    Hamuj się! Bo za dużo sobie pozwalasz!

    ty mi odpisałaś:
    laura123 godzinę temu
    kigja spierdalaj stąd, ty obrończynio wynaturzeń!

    Mnie już się nawet nie chce z tobą pisać, bo nie jesteś na tyle błyskotliwa, żebym chciała poświęcać tobie mój drogocenny czas.

    Tak bardzo mnie znudziłaś, że zaczęłam ziewać!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A jest dopiero 14:47!!!!!!!!!!!
    Szok.
    Muszę pójść na spacer, bo usnę przy lapku.

    Popisz z Grainem, który pisze komentarze z polotem!
    To musze przyznać.

    Nie pisz już do mnie. Ani teraz. Ani nigdy.
    I łaskawie spłoń w piekle!
    hahahahahahahahhahaha
  • laura123 11.08.2021
    niedorozwoju, to ty tu za mną przyszłaś i to ty spierdalaj wreszcie ode mnie, niedoróbko
  • laura123 Ach, gdyby te komentarze twe przeczytało dwoje modów z ósmego...
  • laura123 11.08.2021
    Ponieciłaś się już, Refluksja? To fajnie...
  • laura123 11.08.2021
    *podnieciłaś
  • Grain 11.08.2021
    Nadleśniczy Nuncescu niektórzy z ósmego czytają i dobrze im tam. Tak muszą trzymać nerwy na postronku i być cacy.
  • laura123 11.08.2021
    *przechodzi pojęcie
  • Grain 11.08.2021
    Admin wie co robi, bez takiej wolnoamerykanki portal zdechł by jak inne, a tak coś się dzieje.
    I nie broń mnie. Poujadają i pójdą.
  • laura123 11.08.2021
    Jeszcze się chyba nigdy tak nie zdenerwowałam... różne rzeczy się tu działy, ale ten nałogowiec prawdziwy burdel tu zrobił... to już przegięcie całkowite.
  • pansowa 11.08.2021
    Za twój wpis ciebie pierwszego powinien usunąć.
    Ale mam to w dupie.
    Nie zaczepiaj po prostu mnie bo się nadziejesz.
  • Grain 11.08.2021
    Tak to już się niektórym wydaje, że oni mogą wyszydzić, splugawić inne przekonanie. Tylko kiedy pojawia się inny głos kogoś kto się nie daje zahukać, ośmiesza to wszystko, wydumany monopol racje. To wtedy Kalemu być krzywda.
  • laura123 11.08.2021
    No a jak inaczej? Kiedy to ''gówno'' wyśmiewa, to w swoim żywiole, a kiedy ''gówno'' się wyśmieje, to smród nie wychodzi mu z gaci... i lata po portalu i pisze, jaki to prześladowany... gdyby nie wymyślił tego lewackiego przywiązania, to w dupie by go mieli, ale tak, to jeszcze bronią śmiecia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania