XXX

XXX

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (113)

  • Freya 23.02.2019
    Kurde... tak na poważnie?
  • Karawan 23.02.2019
    Co nie Polak wie o Polakach?
  • Karawan 23.02.2019
    Koniecznie chcesz by zastosować to co należy w stosunku do tych co nawołują do nienawiści? Ostatni raz ostrzegam Bogumił! Następny bez ostrzeżenia zgłaszam do ścigania. Jest paragraf i jest podstawa.
  • Bogumił 23.02.2019
    Karawan lepiej napisz co tu jest nieprawdziwego? A jak czegoś nie rozumiesz to wyjaśnię prozą co autor miał na muśli.
  • Karawan 23.02.2019
    Bogumił Ałtor pluje jadem i nic tu prawda nie ma do rzeczy. Prawdą jest, że ałtor ( bo nie Autor!!) podżega do nienawiści na tle rasowym przedstawiając jednostronnie fakty bez wiarygodnych źródeł, pomijając dokładnie takie same działania Polaków (a poprawnie należałoby napisać polaków), przemilczając prawdy i działając świadomie jako typowa propaganda hitlerowska czy sowiecka; "szczuć na siebie niech się gryzą". Dość! Zgłaszam do Admina! A jeśli On nie zajmie stanowiska - do prokuratury.
  • Bogumił 23.02.2019
    Karawan Nie ma symetrii i nie będzie między żydowskimi zbrodniarzami a Polakami. Choćbyś się popluł ze złości karawanie.
  • Bogumił 23.02.2019
    Karawan jadem to ty plujesz pisząc brednie bez pokrycia o narodzie który pierwszy samotnie walczył z Gitlerem i poniósł największe ofiary materialne i ludzkie w wyniku terroru niemieckiego i żydosowieckiego.
  • franekzawór 23.02.2019
    Bogumił, przegrałeś swoje życie, jak Prokurakura nauczyc się czytac, pojdziesz siedziec.
  • Bogumił 23.02.2019
    franekzawór buhahahaha.
  • franekzawór 23.02.2019
    Bogumił, przyjda po ciebie tacy agenci jak w filmie Matrix i zaszyja ci usta, beda z Prokurakury.
  • sensol 23.02.2019
    obrzydliwe. spierdolili ci łepetynę koleżko. powinieneś sobie czym prędzej jebnąć baranka. może byś trochę otrzeźwiał.
  • Jared 23.02.2019
    "Lecz Polacy nie gęsi i swój rozum mają"

    XD

    Pal licho temat, ale takiej grafomanii nie widziałem tu już od bardzo, bardzo dawna :') Palestyńczyków-sojuszników? XD Już lepiej się rymuje dupa i kupa XD
  • sensol 23.02.2019
    albo domek tomek
  • sensol 23.02.2019
    Jared ludzie o takiej mentalności rzadko mają uzdolnienia artystyczyne. stąd taka grafomania
  • Jared 23.02.2019
    Racja, Boguś powinien zostać przy pisaniu swoich propagandowych esejów, ewentualnie popróbować sił w innej branży - obieranie kartofli byłoby jak znalazł
  • Ozar 23.02.2019
    Bogumił. Czytam komentarze i kogo widzę: sensor - jego nawet nie warto komentować, więc sobie darujemy. Karawan, no cóż jego podejście mnie nie dziwi bo pamietam co mi pisał w rożnych komentarzach. Co do tekstu, to napisałeś dużo prawdy, nawet bardzo dużo ale jak sam widzisz temat który poruszyłeś to ciemna strona mocy i zawsze będą tacy którzy czy to z urzędu, czy z wiary czy też za kasę będą cię za to piętnować. Podałeś przykład karskiego, on rzeczywiście jeżdził po WB cz USA i pokazywał, tłumaczył prosił i co!!! Nic. Wszyscy chowali głowę w piasek. Z drugiej strony Żydzi zrobili sobie z holokaustu znakomity interes i najpierw doili Niemców, ale jak sie zorientowali, że ci już im nic nie dadzą zwrócili się po kasę do Polaków - patrz roszczenia na ponad 300 mld., które rzekomo mamy im wypłacić. Bogumił dostałeś po dupie, ale już wiesz z kim masz tu do czynienia. Tekstu Jareda nie komentuje bo nie znam gościa.
    Reasumując nie wszystko mi sie tu podoba, ale w większości masz rację i to dla mnie oczywiste. Daje 4 za ogólną trafna mysl.
  • Jared 23.02.2019
    "Nawet w gettach mieszkało niemało folksdojczów
    Co do obozów słali własne matki, ojców.
    I wywózki do Auschwitz chętnie prowadzili
    A Niemcy przy tym byli i tylko patrzyli."

    Może od razu dojdziecie do stwierdzenia, że Żydzi sami na sobie wywołali holocaust dla $? Bo taka wasza dialektyka. Najgorszy rodzaj internetowych jełopów to takie jełopy, co sobie coś tam poczytają, ale ich małe móżdżki nie radzą sobie z selekcją danych i potem wypluwają takie potworki.
  • Bogumił 23.02.2019
    Jared To chyba nie znasz historii. Nie będę taki jak oszust niejaki pseudo profesor Grabowski i nie napiszę, że więcej Żydów wymordowali sami Żydzi niż Niemcy, ale z tekstu dowiesz się, że to była bardzo liczna ekipa wśród Żydow większych sadystów niż Niemcy.

    https://3obieg.pl/zydzi-mordowali-zydow/

    Chyba, że masz ochotę zaprzeczać faktom, to twoja sprawa.
  • Ozar 23.02.2019
    Jared Jarek ja historię znam bo zajmuje sie nią ponad 25 lat, więc nazywanie mnie jełopem jest delikatnie mówiąc chamskie do bólu. "Coś tam poczytają" - ja przeczytałem więcej książek niz ty widziałes na oczy więc nie pisz takich bzdur.
  • Bogumił 23.02.2019
    No cóż, z sensolem dyskusja jest bezcelowa, bo nie dość, że wulgarny jak Owsiak to jeszcze zero argumentów przedstawia.
  • Ozar 23.02.2019
    Bogumił Dokładnie tego gościa sobie daruj. Karawan to co innego, gość ma wiedzę, ale dziwne poglądy.
  • sensol 23.02.2019
    Ozar- myślałem, że jesteś troszkę bardziej ogarnięty. ale nie. jednak nie.
  • Bogumił 23.02.2019
    Ozar Może faktycznie jakąś wiedzę ma. Nie jestem w stanie temu zaprzeczyć, ani tego potwierdzić, ale jeśli nawet, to wykorzystuje ją głupio. Po ludziach mądrych oczekiwałbym racjonalnych a przede wszystkim szlachetnych działań. Zresztą dla mnie o mądrości nie decyduje wiedza stricte książkowa, ani liczba posiadanych dyplomów, ale ogólny poziom moralny człowieka. Mengele miał wiedzę i cóż z tego.
  • Ozar 23.02.2019
    Bogumił Dokładnie, a ilu ludzi w Niemczech miało tytuły profesorskie a prowadziło eutanazję w ramach Akcji T.
  • Jared 23.02.2019
    Haha, Ozar XD "ja przeczytałem więcej książek niz ty widziałes na oczy więc nie pisz takich bzdur."
    Po primo: wątpię.
    Po secundo: widać, ile przeczytałeś po twojej żenującej interpunkcji gimnazjalisty. O spójności logicznej twych wypowiedzi nie będę się nawet wypowiadał, panie historyku. Któż ci wydał tytuł naukowy? Oto jest pytanie. Podejrzewam, że to kwestia magii układzików z poprzedniego ustroju. ;)
  • Ozar 23.02.2019
    sensol Kiedyś próbowałem z tobą dyskutować, ale jak wiesz nic to nie dało. Ja może nie umiem zbyt dobrze pisać prozę i takie tam inne, ale historie znam a sprawy mówiąc tak ogólnie związane z holokaustem naprawdę dobrze. W sowim tekście Bogumił może i trochę przegiął pałę, ale wiele rzeczy napisał tak jak one wyglądały, czy wyglądają obecnie. Przykład pierwszy z brzegu "
    "A o wszystkim wiedzieli Żydzi z Ameryki
    Lecz oni futrowali niemieckie fabryki.
    Dzielni polscy kurierzy świat alarmowali
    Gdy Karski raport przywiózł Żydzi go wyśmiali.

    To przecież prawda w 100 %.
  • Ozar 23.02.2019
    Jared Hahahahahah nie mam żadnego tytułu naukowego, nawet nie kończyłem historii, czyli strzeliłeś kula w płot. A co tu ma do rzeczy interpunkcja? Rozmawiamy na tematy historyczne, a nie jakości dzieła literackiego
  • Ozar 23.02.2019
    Ozar No sorka mam ale z politologi! Wiesz co to !
  • Jared 23.02.2019
    Interpunkcja nie tylko w literaturze obowiązuje... Po prostu trudno brać na serio gościa, który nie opanował w tak zaawansowanym wieku tych paru podstawowych zasad i "wygęgać" się nie umie. Twoja wiarygodność z tym "milionem książek" jest więc przyzerowa.
  • Ozar 23.02.2019
    Jared Widze, że podobnie jak z sensolem dyskusja z tobą nie ma sensu.
  • Ozar 23.02.2019
    Ozar Jared, jak komuś brakuje merytorycznych argumentów to zaczyna się czepiać innych rzeczy. Tak to u ciebie wygląda.
  • Bogumił 23.02.2019
    Ozar oni tu nic zakwestionować nie potrafią i to ich denerwuje. Co do formy kwestia gustu. Jest to regularny trzynastozgłoskowiec a rymu są takie jakie być muszą żeby oddać treść.
  • Jared 23.02.2019
    "Dawne szczepy kapłanów, pustynnych rolników
    Polaków chcą zmienić w plemię niewolników."

    Masz rację, dyskusja jest bezcelowa :P Ty wywołałeś swoje milion książek, więc w takim duchu też dostałeś odpowiedź :P A z "jełopami" trafione w punkt akurat - teksty o homoseksualizmie Bogumiła były wystarczającym dowodem na to, to tutaj to tylko kropka nad "i". Globalizowanie całego narodu poprzez zjawiska jednostkowe, to błąd metodologiczny, panie historyku.
  • E, Jared, moze chcesz napisac tw? Mozna wygrac ksiunzkę :3
  • Jared 23.02.2019
    Trening Wyobraźni, odpadam :/ Jestem wkopany w artykuł o Lovecrafcie dla Protokołu literackiego i milionie zaległych recek na Lubimyczytać :
  • To ja Ritha, btw :p
    Okej, rozumim. Nic na chama :3
  • Jared 23.02.2019
    Ty lepiej pisz na LBnP - przypominam, że wyzwanie było! XD
  • Ozar 23.02.2019
    Bogumił nie oceniam techniki wiersza bo to dla mnie czarna magia.
  • (didam tylko, w razie czego, na tekst jest dwa dłuuuugie tygodnie:))

    Wybacz, Bogumile, za spam
  • Jaredos, nie bój żaby, po niedzieli bedę pisac, tyz mam pincet projektów :)
  • Ozar 23.02.2019
    Jared Wcale nie. Ale obrona Żydów, tylko dlatego że są Żydami... to pachnie bardzo mi znajomo od wielu lat. Co do homo to nie czytałem więc się nie wypowiadam. A gdzie pisałem o milionie książek?
    Globalizowanie całego narodu przez zjawiska jednostkowe - napisz jaśniej bo nie wiem czy chodzi o Żydów w II ws, czy o Polaków? Bo to akurat ciekawe co napisałeś.
  • Jared 23.02.2019
    Wyście widzieli trzynastozgłoskowca XD Od razu się porównajcie do "Pana Tadeusza" - dodajcie jeszcze, że to nowa gawęda szlachecka XD "Nawet w gettach mieszkało niemało folksdojczów" - to jest 14-to zgłoskowiec, geniusze.

    Bardzo proste, Ozar. Jak ktoś pisze: "Żydzi robili XYZ" to albo globalizuje albo ma w rękawie jakieś kosmiczne statystyki, gdzie udowadnia, że Żydzi wyróżniali się na danej płaszczyźnie wzmożoną aktywnością. I dobrze gdyby to były nieliche statystyki, bo utwór jest sterylnie jasny - Żydzi to zło.
  • Jared 23.02.2019
    Nie mówiąc już o tym, że nie wiadomo, kim jest "Żyd". Czy zlaicyzowany potomek rodziny żydowskiej to Żyd? Tuwim, Lem i Przyboś to Żydzi czy może jeszcze/już nie? Czy jakikolwiek sens ma wytykanie jakiemuś procentowi zbrodni i globalizowanie jej do rangi powszechnej? Przecie dokładnie tak zrobił Israel Katz, a Wy teraz też tak robicie, ale w drugą stronę XD
  • Ozar 23.02.2019
    Jared Co do trzynasto czy czternasto sorka nie znam sie wcale. No do pewnego stopnia się z tobą zgodzę, ale jak zapewne wiesz choćby takie zdanie "Polacy pomagali Niemcom w wyłapywaniu Żydów" jest zarazem prawdziwe jak i fałszywe. Jeśli dodamy słowo "niektórzy" to zdanie będzie prawdziwe, ale jak napiszemy "wszyscy" to już będzie fałszywe.
  • Jared 23.02.2019
    Dokładnie tak będzie - ten błąd generalizacji popełnił Katz swym "Polacy wyssali antysemityzm z mlekiem matki" jak i Bogumił wyżej, co plasuje go na tej samej pozycji. Każde państwo uprawia swą politykę historyczną - wystarczy chociażby na gównianej Wikipedii porównać "Wołyń" na Wiki polskiej, angielskiej i ukraińskiej, żeby widzieć, jak to działa. U Bogumiła właśnie słowa "niektórzy" nie ma - pisze on odgórnie i ogólnie, co już na starcie powoduje błąd metodologiczny. O to mam pretensję, bo wielu było Żydów, którym się ogromny szacunek należy - od Freuda zaczynając, na Einsteinie kończąc. To jest wyolbrzymiony obraz Bogumiła i tyle.
  • Ozar 23.02.2019
    Kto jest Żydem to temat bardzo rozległy i chyba tu nie miejsce na takie dysputy.
  • Ozar 23.02.2019
    Jared No chyba masz rację, tego słowa brakuje rzeczywiście, choć cześć tekstu jest całkiem prawdziwa, choćby to o Karskim , co zresztą opisałem w ciekawostkach tu na opowi. A co do Katza, to rzeczywiście jego słowa są obraźliwe dla Polaków i dziwie się, że polityk cos takiego powiedział. To trochę pachnie przekonaniem o własnej sile i potędze, która pozwala na takie słowa, choć jak to zwykle bywa w polityce zawsze jest drugie, trzecie, a nawet czwarte dno i tak trzeba to rozpatrywać.
  • Bogumił 23.02.2019
    Jared obrazili nas premier i minister Sz Izraela a nie jakiś pijany żyd ze spelunynowojorskiej. Jakim trzeba być nieukiem żeby twierdzić że to nie cały naród?
  • Jared 23.02.2019
    Jak mam Ci to wyjaśnić, żebyś sobie mózgu nie przegrzał? Izrael ma ludność na poziomie 8,5 mln.
    1=/=8500000, dostatecznie proste?
  • Bogumił 23.02.2019
    To co mówi premier to stanowisko całego narodu nieuku.
  • Jared 23.02.2019
    Bogumił, to jak rządził Tusk, to reprezentował też Ciebie - przynajmniej idąc twoim tokiem myślenia. Wychodzi więc na to, że sam jesteś sobie wrogiem, kochasiu XD
  • Bogumił 23.02.2019
    Jared premier bądź prezydent reprezentuje przed zagranicą zarówno zwolenników jak i opozycję. To elementarz polityki. I ty się uważasz za osobę inteligentną?
  • Ozar 23.02.2019
    Jared Tu akurat muszę przyznać rację Bogumilowi. Jeśli premier czy minister nie powiedzą że to ich prywatne zdanie , to reprezentują zdanie swojego państwa. Musimy pamiętać że premier czy minister nie są prywatnymi osobami tylko reprezentują swój kraj.
  • Bogumił 23.02.2019
    Ozar a tym samymfałszuje historię cały naród a nie niektórzy Żydzi. Zresztą judenraty we wszystkich polskich gettach to były bandy folksdojczów. Tam też. nie było niektórych.
  • Bogumił 23.02.2019
    Ozar i Jarek pisze o interpunkcji a sam wykazuje się żenującym brakiem wiedzy????
  • Karawan 23.02.2019
    Bogumił Chyba twojego nieuku! Premier to nie naród. Do szkoły matoły!!
  • Bogumił 23.02.2019
    Karawan nie kompromituj się.
  • Karawan 23.02.2019
    Bogumił Sam się nie kompromituj. Próbujesz przy pomocy starych goebbelsowskich chwytów ludziom mącić w głowach. Chcesz pisać o nieprawościach to nie zapomnij o Polakach i innych nacjach. Jesteś smarkatym rasistą nie dość, ze niedouczonym to fanatycznym a to gorsze od faszyzmu!
  • franekzawór 23.02.2019
    Bogumił pewnie dla jaj pisze swoje 'dziela' i zaciera ręce, jak ktoś się daje wciagnac w te bezowocne dyskusje. Lepiej jest cos poczytac.
  • Bogumił 23.02.2019
    franekzawór a ty piszesz dlazbukow?
  • franekzawór 23.02.2019
    Bogumił, chyba na poważnie nie piszesz tego???
  • Bogumił 23.02.2019
    franekzawór smart płata mi figle.
  • Zaciekawiony 24.02.2019
    @ Ozar
    " roszczenia na ponad 300 mld., które rzekomo" - które rzekomo ktoś zgłasza, tylko nie wiadomo kto i kiedy.

    @ Bogumił
    W gettach nie mogli mieszkać żadni folksdojcze, bo grupa przeznaczona do skoncentrowania w gettach była odmienna. Osoba posiadająca status volksdeutscha była traktowana jak "aryjczyk" a ktoś taki ni mógł mieszkać w getcie żydowskim. Drobna manipulacja ale dużo mówi o tym jak autor fałszuje historię.
  • Bogumił 24.02.2019
    Zaciekawiony Folksdojcze to w rozumieniu potocznym ludzie (Żydzi, Ukraińcy, Łotysze, Polacy, Rosjanie) działający w służbie III rzeszy niemieckiej przeciwko swojemu lub innemu okupowanemu narodowi. Głównie zajmowali się kolaborowaniem z niemcami. Tak opisywał to Borach Goldstein:
    "Z poczuciem bólu i wstrętu wspominam żydowską policję, tę hańbę dla pół miliona nieszczęśliwych Żydów w warszawskim getcie (...). Żydowska policja, kierowana przez ludzi z SS i żandarmów, spadała na getto jak banda dzikich zwierząt [podkr. J.R.N.]. Każdego dnia, by uratować własną skórę, każdy policjant żydowski przyprowadzał siedem osób, by je poświęcić na ołtarzu eksterminacji. Przyprowadzał ze sobą kogokolwiek mógł schwytać - przyjaciół, krewnych, nawet członków najbliższej rodziny. Byli policjanci, którzy ofiarowywali swych własnych wiekowych rodziców z usprawiedliwieniem, że ci i tak szybko umrą",

    W sensie formalnym istniała oczywiście definicja folksdojcza sformułowana przez III Rzeszę dzielącą folksdojczów na trzy kategorie. w zależności od czystości rasowej.
  • Lamb 02.03.2019
    Bogumił, ja naprawde rozumiem, ze komus moze nie podobac sie obecna polityka Izreala. Mi tez sie nie podoba, a oszczerstwo o ,,polskich obozach zagłady" jest nieslychanie krzywdzace.

    Ale, to ze negatywnie oceniasz obecną politykę Izraela, nie powino moim zdaniem przekladac sie na takie okrutne sugestie, ze Żydzi są potworami jako nacja, co probujesz zrobic powyzej wg mnie, cytując specjalnie fragment pokazujacy jak zla i zepsuta byla ta policja żydowska.
    Jakakolwiek nie bylaby obecna polityka Izreala nie ma to nic wspolnego z tym, ze potworne zjawisko holokaustu mialo miejsce.

    To jest nawet w tym Twoim cytacie, ale Ty wolisz tego nie dostrzec.

    Popatrz:
    ,,dla pół miliona nieszczęśliwych Żydów w warszawskim getcie"

    Pewnie zydowska policja istotnie byla okrutna. Wiaze sie to wg mnie z tym, ze praktyki niemieckie doprowadzily w okresie II WŚ do uksztaltowania sie bardzo trudnych, dramatycznych okolicznosci, w których musiano żyć. Okolicznosci wpływają na ludzi i ich ksztaltują, wydobywając z nich pewne cechy.

    W sposob stronniczy, tylko by udowodnic swe tezy o Żydach, powołujesz sie na przyklad tej policji. Ale nieludzkie okolicznosci wojny wywolywaly zezwierzecenie, zalamanie sie moralnosci i zrobienie wszystkiego dla przetrwania nie jedynie w Żydach, a u kazdej narodowosci. Czytalam o tym, ze w obozach pracy (tekst tyczyl sie Rosjan i Polakow) niektorzy w sposob piekny do konca trwali przy swoich bliskich (jesli np trafila tam para, rodzina, etc), ale inni potrafili po jakims czasie atakowac innych wiezniow, wyrywac im jedzenie, obojetniec calkowicie na los ukochanych.

    Ty sie madrujesz na kompie, Bogusław, nie mozesz za to miec pewnosci jak sam zachowywalbys sie w getcie czy w obozie, bo miales szczescie nigdy takich warunkow nie doswiadczyc.
    Nie mozesz wiedziec, czy zlamany okolicznosciami nie zwariowalbys, badz nie zrobil dla przetrwania czegos, czego musialbys sie wstydzic.

    Dlatego ten ustep o policji zydowskiej szczegolnie mnie rozzloscil i napisalam tak duzo, przepraszam.
    Ale to jest stronnicze i dopasowane pod Twoją tezę, a insynuacja, ze to Zydzi byli w czasie II WŚ najwiekszymi potworami - jest naprawde krzywdzaca.
  • Ozar 23.02.2019
    Bogumił jak to mówią swoim zawsze znajdą swoich, a oni są niestety wszedzie tu na opowi także.
  • Ozar 23.02.2019
    swoi zawsze znajda swoich - miało być
  • franekzawór 23.02.2019
    Treść jak zwykle 'nacechowana', formalnie sam wiesz Bogumił, że to nigdy nie będzie wiersz rymowany.
  • Miron 23.02.2019
    Odważnie starasz się wyłuskać prawdę ale sama konstrukcja wiersza ma wiele do życzenia.Wszystko tak dosłownie ..
  • franekzawór 23.02.2019
    Kazanko-częstochowszczyzna, a Bogumił to kapłan.
  • sensol 23.02.2019
    kapłan głupoli
  • Ozar 23.02.2019
    sensol hahahahahaha taki typowy dla ciebie tekst, bardzo mądry i udokumentowany, aż sie kufa dupa lasuje.
  • sensol 23.02.2019
    Ozar głupiś jak but. zdadziłeś się. już nie mam żadnych wątpliwości
  • Ozar 23.02.2019
    sensol zdradzilem się? To znaczy ?
  • sensol 23.02.2019
    Ozar podpisujesz się pod tymi głupotami. dziwne. co by nie mówić, Twoje teksty są na wyższym dużo poziomie. dziwne po prostu
  • Florian Konrad 23.02.2019
    częstochowszczyzna, aż boli
  • Bogumił 23.02.2019
    Ohoho to napisz lepszy czekam.
  • Florian Konrad 23.02.2019
    Bogumił napisałem 544 lepsze
  • Bogumił 23.02.2019
    Florian Konrad napisz na ten temat. a te lepsze zobaczę jutro czy nie fantazjujesz.
  • Florian Konrad 23.02.2019
    antysemicki? w życiu
  • Bogumił 23.02.2019
    Florian Konrad Prawdziwy.
  • TseCylia 23.02.2019
    Temat ważki, bo kampania dot. "polskiego antysemityzmu" i kłamstwa dot. historii i faktów, przybierają na sile, począwszy od haniebnych sformułowań "polskie obozy koncentracyjne". Jakie będą konsekwencje tych zakłamań? Mogą być niebagatelne, bo nic nie dzieje się bez powodu, ktoś traci, ktoś zyskuje na tym.
    Tyle, że tekst, jego forma... nie podoba mi się - łopatologiczna, dosłowna stylistyka liryki rewolucyjnej. Temat zaangażowany jest wymagający. Nie dam żadnej oceny.
  • Bogumił 23.02.2019
    A Marsyliankę Tse słyszałaś? To jest dopiero łopatologia;)
  • TseCylia 23.02.2019
    Bogumił, nie te czasy.
  • Bogumił 23.02.2019
    TseCylia Tse ale to dziś jest hymn Francji. I to uchodzi za arcydzieło.
  • franekzawór 23.02.2019
    Twoje porównanie nie ma sensu.
  • Bogumił 23.02.2019
    franekzawór tak jak twój komentarz w tym miejscu;)
  • franekzawór 23.02.2019
    Bogumił, porównujesz z czym? Z "La Marseillaise"?
  • TseCylia 23.02.2019
    Bogumił, a jaki sens dzisiaj takiej twórczości? Zagrzewać do boju, wieść na barykady? To nie jest ta okoliczność.
  • franekzawór 23.02.2019
    TseCylia, Bogumił odreagowywuje. Tylko pytanie, co???
  • Bogumił 23.02.2019
    TseCylia a jaki sens ma dziś organizowanie konferencji w Paryżu opluwającej Polaków?
  • Bogumił 23.02.2019
    Bogumił taki sam jak mojego wiersza Tse.
  • TseCylia 23.02.2019
    Bogumił, chyba wciąż nie rozumiesz, o czym do Ciebie tu piszę. Piszę o formie, a nie o ideologii, ani o zestawie poglądów. A o formie przesądza przeznaczenie tekstu.

    To już wszystko ode mnie w tym wątku.
    Spokojnej nocy.
  • Bogumił 23.02.2019
    TseCylia dzięki za opinię Tse.
  • jagodolas 23.02.2019
    ...a kierowcy będą surowo karani. Za alkohol, za papierosy, za wszystko
  • Angela 23.02.2019
    Wiadomości w TVPiS 1 obejrzane (odhaczyć)
    Akumulatory naładowane (odhaczyć)
    Wskaźniki nienawiści od wszystkiego co choć trochę odbiega od Pana ideologi na FUL (odhaczyć)
    I tak oto powstają takie "wiersze"
    PS: Szkoda mi Szanownego Pana.
  • Bogumił 23.02.2019
    he he i to miało być zabawne?
  • Angela 23.02.2019
    Bogumił nie sądzę : (
  • Bogumił 23.02.2019
    Angela Akurat oglądałem marsz pamięci żołnierzy wyklętych organizowany przez Basię Poleszuk i jej przyjaciół w Hajnówce i wykład prof. Żaryna o kapitanie „Burym” w hajnowskim Domu Kultury. Nie trafiłaś.
  • Angela 23.02.2019
    Bogumił ale ja nie piszę, że w tej chwili, bo ten wiersz był tu już wcześniej, tyle e w wersji skróconej.
    Szkoda, że tak plujesz jadem, a przecież potrafisz pisać ładne wiersze, jak ten o tęsknocie.
  • Angela 23.02.2019
    acha, nie strzelałam, żeby trafić lub nie. Otrząśnij się z tej nienawiści, bo tylko sobie szkodzisz.
    Koniec przekazu.
  • Bogumił 23.02.2019
    Angela był ale faktycznie był problem z liczbą zgłosek ten ma po 13 choć ktoś mi wytknął że w którymś wersie jest 14. I to jest merytoryczna uwaga. Mój błąd. I faktycznie trochę go powiększyłem. Ale jeśli to dzieło drapie czyjeś nerwy to dobrze. Takie jest zadanie utworu artystycznego.
  • Bogumił 23.02.2019
    Angela no już dobrze. Z kobietami się tu jednak kulturalniej dyskutuje nawet jak się z nimi nie zgadza.
  • Wrotycz 24.02.2019
    Antysemityzm w najgorszej odsłonie.
    Fakt, ludzie ludziom zgotowali ten los. I największa odpowiedzialność spada na planistów i nadzorców przemysłu zabijania.
    Jak w ogóle można pomyśleć, że Żydzi samych siebie chcieli wybić do zera w Holokauście?
    To chore z nienawiści przesłanie.
  • Bogumił 24.02.2019
    Nie do uwierzenia Wrotycz ale chcieli. Dla ocalenia siebie stawali się świniami wobec bliźnich. Duża część tego narodu. To fakty. Jutro napiszę więcej.
  • Bogumił 24.02.2019
    Nie do uwierzenia Wrotycz ale chcieli. Dla ocalenia siebie stawali się świniami wobec bliźnich. Duża część tego narodu. To fakty. Jutro napiszę więcej. No i pisanie prawdy to nie żaden antysemityzm tylko pisanie prawdy. A to że używasz tego epitetu na zasadzie reakcji opisanej przez Pawłowa świadczy tylko o niewiedzy o tych faktach.
  • Wrotycz 24.02.2019
    Taa, nie zapomnij uwzględnić słynnych fałszywek Mędrców Syjonu.
    I tak wiem o pomyśle utworzenia państwa izraelskiego na terenach byłej Rzeczpospolitej. Znam historię gett.
    Daruj sobie również warunki ekonomiczne Niemiec po I wojnie światowej i odpowiedzialność zbiorową za wydanie sądu przed Piłatem... w ogóle daruj sobie pisanie.
    Za dużo wiem, nie mam ochoty z powodu ... jak to nazwać - moralności myślenia - na dyskusję z Autorem tego ohydztwa.
  • Freya 24.02.2019
    Bogumił; napisz& postaraj się, bo moja cierpliwość ubiega końca.
  • Zaciekawiony 24.02.2019
    Straszna grafomania.
  • Canulas 24.02.2019
    Długie to i takie, bo ja wiem, dobre na fejsbuka. Dobrze wstrzobe może Ci przynieść grono oblubieńców.
    Nie oceniam, bo nie dojechałem do końca. Końcówka pierwszej i początek drugiej zbyt drażni prostotą i pójściem na łatwiznę. Jednak jako osiedlowy krzykacz się sprawdzasz. Masz swój pomysł na siebie i go skrzętnie realizujesz.
    Może to i spoczi.
    Kto wi.
  • Canulas 24.02.2019
    wstrzobe - wstrzelone
    (sorry, okruszek miałem pod łokciem)
  • Nachszon 26.02.2019
    Bardzo ciekawe. I bardzo prawdziwe. I jakże potrzebne obnażenie prawdy z ohydnych szat kłamstwa. Żydzi to naprawdę wredny naród. Żyd kocha i szanuje przede wszystkim siebie (straszny egoista). Głupi, uważa, ze miłość własna jest warunkiem koniecznym do jakiejkolwiek innej miłości. Uwielbia czuć się bezpiecznie, a podstawą do zapewnienia sobie tego bezpieczeństwa są dla niego niego pieniądze. Ohydny materialista. Seks uważa za przejaw zdrowia i przyjemność, zamiast skoncentrować się na poczuciu winy (grzech pierworodny) i pomnażaniu potomstwa (odkupienie tego grzechu). Wbrew pozorom historia (w tym historia Polski) nie interesuje go niemal wcale, a kraj nad Wisłą obchodzi Żyda o tyle, o ile może z niego wyciągnąć pieniądze (odzyskana własność, handel, praca). I jeszcze ohydnie robi biznes na holokauście, zamiast siąść i płakać całymi latami. Jakby tego było mało za ten biznes buduje nowoczesne technologie, a tym samym nowoczesne państwo Izrael (Mdinat Izrael), które uciska biednych Palestyńczyków, którzy nie mają swojego kąta, bo państwa Palestyna nie było nigdy. To nazwa krainy od Plisztytów, których ładnie się teraz tłumaczy jako wędrowców, ale w rzeczywistości (aram.) oznacza najeźdźców. Ale to nieistotne. I jeszcze Żydzi służyli bolszewikom, a potem komunistyczną ideologię przenieśli do Izraela, organizując kibuce. A teraz te komunistyczne kibuce to w większości nowoczesne ośrodki rolnicze, które oferują komercyjny pobyt dla ludzi z całego świata. Ohydna obłuda. Bezduszny materializm. A to, co robili w czasie drugiej wojny?! To już w ogóle zgroza. Mordowali i palili w piecach Niemców, których przebrali za Żydów, a sami włożyli ich mundury. Tak zamierzali zniszczyć cały chrześcijański świat. Wszyscy to wiedzą, ale boją się mówić. Cwany, ohydny, bezduszny naród. Brawo Bogumił, forma słaba, ale treść genialna. Bądź czujny! Broń kraju! Ale żeby być żołnierzem, który będzie w stanie coś zdziałać, gdy przyjdą żydy, musisz: mieć pieniądze, nowe technologie, wiedzę, fizyczną sprawność i sojuszników. Na razie jesteś bez szans.
  • Bogumił 26.02.2019
    Przed przystąpieniem Ameryki do wojny, owszem finansowali fabryki Hitlera. Co do przebierania się to owszem przebierali się, ale Niemcy np. podczas prowokacji pod Rybnikiem, gdy w sierpniu 1939 roku dwa oddziały niemieckie, jeden więźniowie w mundurach polskich starły się ze sobą. A co do żydowskich żołnierzy Hitlera to rzeczywiście istnieli. Tu masz książkę.

    Żydowscy Żołnierze Hitlera. Nieznana historia nazistowskich ustaw rasowych i mężczyzn pochodzenia żydowskiego w armii niemieckiej
    Bryan Mark Rigg
    Tłumaczenie: Jerzy Adamko
    Seria: Zdarzyło się w XX wieku
    Wydawnictwo: Bellona, Wydawnictwo Arkadiusz Wingert

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania