Senograsta
4 dni temu
Mam takie pytanie, jestem tu nowy w miarę. Zauważyłem rozpanoszenie chamstwa. W związku z tym pytam, czy jest możliwość blokady prawa do oceny naszych utworów przez ludzi niekulturalnych? Nie, żebym uważał krytykę za niewskazaną. Ale niech ona jest z poszanowaniem godności piszących, których się ocenia. Sam mam taki stosunek do piszących , że nie bawię się w krytyka. Nie znam się, a poza tym, wyznaję zasadę, że komentuję i nagradzam to, co mi się podoba. Co nie leży, pomijam. I tyle. Uważam , że w wypadku, gdy nie jest się jakimś wielkim znawcą lepiej nie krytykować. A nuż kogoś zdołuję. Po co? Czasem staram się coś zasugerować, itd. , ale w krytyka utworów, które mnie się nie podobają, nie bawię się. Więc, czy jest możliwość blokowania trolli na tym portalu?
Dziękuję za odpowiedź
słone paluszki
4 dni temu
Nie ma takiej możliwości, bo to trolle admina. Bawi się w Rzym i wypuszcza swoje lwy, żeby bez skrupułów rozszarpywały Gladiatorów Pióra.
Masz trzy wyjścia:
1. Walczyć.
2. Odejść.
3. Zignorować.
Po czasie możesz dostrzec, że to tylko lewki z Biedronki, które w apce wydawały się super, ale w rzeczywistości wiele gałasu o NIC.
słone paluszki
4 dni temu
Hałasu o Nic, bo to nic i nikt.

Miłego.
pitolik
4 dni temu
słone paluszki
4 dni temu
Senograsta
ireneo nie jest trollem. To misjonarz🤣
pitolik
4 dni temu
Się nie chce asymilować?
Szpilka
4 dni temu
Elo, nowi userzy przybyli i niemal nikogo nie znam (。- .•)
pitolik
4 dni temu
Czeee! Szpilko!
pitolik
4 dni temu
Znajdują problemy zara
pitolik
4 dni temu
pitolik
4 dni temu
sunburst
4 dni temu
lajf is brutal jak to mówią
pitolik
4 dni temu
sunburst
4 dni temu
senograsta możemy ciebie jakoś pocieszyć?
pitolik
4 dni temu
Pewnie już mu troche lepiej, ale można bardziej
pitolik
4 dni temu
Śniła mi się Ritha, straszne, prowadziliśmy dysput o segregacji rasowej, i audik mi sie śnił i jacyś nieznani w tym duspucie o nacjach, co to bedzie?
sunburst
4 dni temu
szalej też był? xD
pitolik
4 dni temu