| Mam takie pytanie, jestem tu nowy w miarę. Zauważyłem rozpanoszenie chamstwa. W związku z tym pytam, czy jest możliwość blokady prawa do oceny naszych utworów przez ludzi niekulturalnych? Nie, żebym uważał krytykę za niewskazaną. Ale niech ona jest z poszanowaniem godności piszących, których się ocenia. Sam mam taki stosunek do piszących , że nie bawię się w krytyka. Nie znam się, a poza tym, wyznaję zasadę, że komentuję i nagradzam to, co mi się podoba. Co nie leży, pomijam. I tyle. Uważam , że w wypadku, gdy nie jest się jakimś wielkim znawcą lepiej nie krytykować. A nuż kogoś zdołuję. Po co? Czasem staram się coś zasugerować, itd. , ale w krytyka utworów, które mnie się nie podobają, nie bawię się. Więc, czy jest możliwość blokowania trolli na tym portalu?
Dziękuję za odpowiedź |
| Nie ma takiej możliwości, bo to trolle admina. Bawi się w Rzym i wypuszcza swoje lwy, żeby bez skrupułów rozszarpywały Gladiatorów Pióra.
Masz trzy wyjścia:
1. Walczyć.
2. Odejść.
3. Zignorować.
Po czasie możesz dostrzec, że to tylko lewki z Biedronki, które w apce wydawały się super, ale w rzeczywistości wiele gałasu o NIC. |
| Hałasu o Nic, bo to nic i nikt.
Miłego. |
| Senograsta
ireneo nie jest trollem. To misjonarz🤣 |
| Się nie chce asymilować? |
| Elo, nowi userzy przybyli i niemal nikogo nie znam (。- .•) |
| Czeee! Szpilko! |
| Znajdują problemy zara |
| A potem niech zapyta o swój aparat myślowy
https://www.youtube.com/watch?v=FSCgfI3OG7s
|
| lajf is brutal jak to mówią |
| senograsta możemy ciebie jakoś pocieszyć? |
| Pewnie już mu troche lepiej, ale można bardziej |
| Śniła mi się Ritha, straszne, prowadziliśmy dysput o segregacji rasowej, i audik mi sie śnił i jacyś nieznani w tym duspucie o nacjach, co to bedzie? |
| szalej też był? xD |
| Na szczęście nie |
| Ze rozpoznawalnych tylko Majkelowa |
| Ale dziwny sen |
| pitolik
Ale wiesz, że to ukryte pragnienia? Lecisz na Rithę, a ona lleci w qlki xd |
| Nie lece na nią, nie lubie jej, ona klnie |