...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Pasja 19.12.2020
    Jednak te czarno-białe, albo w kolorze sepii blakną inaczej. Technologia może zawisnąć w chmurze.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 20.12.2020
    Raz mi się zdarzyło, że straciłam całą dokumentację z pierwszego wyjazdu do Turcji w wyniku awarii sieci elektrycznej. Kompletnie zgłupiałam, nic nie udało się uratować. Stąd rezerwa do nowych techniki. Też mają swoje kaprysy.
    Pozdrowienia!
  • MarBe 20.12.2020
    Często oglądam zdjęcia, widokówki z przed wielu lat, a komputerowych dyskietek nie jestem w stanie otworzyć.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 20.12.2020
    Teraz moda na pendrive'y, nowe komputery nie czytają dyskietek, a Windows 10 nie czyta płyta. Totalna kakofonia, trudno się w tym odnaleźć. Niedawno kupiłam napęd do komputera aby odtwarzać płytki. Dużo nowości, zbyt dużo dla laika.
    Dziękuję za przeczytanie i serdecznie pozdrawiam!
  • Onyx 20.12.2020
    Świat się rozwija. I dobrze, nie stoimy w miejscu. Jestem ciekawa technologii za dwadzieścia lat, choć to stosunkowo czas niewielki, rozwinąć może się bardzo
  • Bożena Joanna 20.12.2020
    Obawiam się, że zupełnie przestanę nadążać lub mnie już nie będzie. Technologia idzie swoją drogą, ale nasza psychika nie zmienia się w tak szybkim tempie jak w ostatnich latach. Postęp powinien oznaczać lepsze życie, ale nie zawsze tak jest, np. w medycynie (a trudno dostać się do lekarza), koronawirus i bezradność wobec nieznanej choroby. Trzeba się pocieszyć, że jutro będzie lepiej.
    Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania