Freedy Fazber's Pizza

Rozdział 1. ,, Przybycie do pizzeri ".

 

Dawno temu była pizzeria ,, Freddy Fazber's Pizza " Po paru latach magiczne miejsce dla dzieci spłonęło. Jednak cztery roboty przeżyły pożar. Chica to kurczak kelnerka, którą dzieci uwielbiały tak jak resztę, Bonnie to królik grał na gitarze, Foxy jest lisem śpiewał razem z Freddy'm i Mangle lisica kochająca dzieci.

Po paru latach przyjechałyśmy do Stanów Zjednoczonych o dziwo pizzeria dalej stała w ruinach. Ja i Lila weszłyśmy tam i zauważyłam, że na brudnym blacie stała świeża i ciepła babeczka, która była czekoladowa w różowym lukrze ta słodycz pochodziła od Chicy. Zauważyłam, że coś się porusza w kuchni zawołałam Lilę i poszłyśmy w stronę poruszającego się cienia Lila pokazała mi żółte pióro od razu wiedziałyśmy, że to Chica. Nagle wyskoczyła na nas. Krzyczałyśmy i biegłyśmy do wentylacji. Są szerokie nawet nie wiedziałyśmy gdzie idziemy słyszałyśmy dziwne odgłosy pomyślałyśmy że kurczak nas dogania nagle wyskoczyła przed nami Mangle jedyna drogą ucieczki to skok w dół z dwóch metrów zostałyśmy otoczone ale kiedy Mangle zobaczyła Chice od razu Chica się rozpłakała za to co jej zrobiła a Mangle się rzuciła do walki. Uciekłyśmy lecz znalazłyśmy się w sali przyjęć było tam dwadzieścia martwych dzieci przybitych do krzeseł a na ich twarzy były maski zwierząt. Lila podeszła do jednego dziecka miał na sobie zielona maskę aligatora ściągnęła maskę na jego widok się rozpłakałyśmy nie miał oczu, skóra była obdarta, na jego ustach była zakrwawiona chusta powoli ją odwinęłam serce mi stanęło kiedy zobaczyłam te zakrwawione i pozszywane usta Lila płakała i krzyczała z przerażenia. Usłyszała nas Chica i Mangle odwiązałyśmy chłopca i im rzuciłyśmy, ale go nie tknęły wkurzyły się jeszcze bardziej uciekłyśmy do łazienki, ale Lila postanowiła wejść do wentylacji. Mangle tak że poszła wentylacją Lila się jej wystraszyła. Wystraszyłam się kiedy krzyknęła. Chica weszła do toalety, w której się ukrywałam. Lila wypadła z wentylacji i straciła przytomność a Chica się popatrzyła na Mangle puściła jej oczko po czym mnie zaatakowała i również straciłam przytomność.

Następne częściFreedy Fazber's Pizza

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • BreezyLove 31.03.2015
    Niektóre zdania są zbyt długie, brakuje wielu przecinkow. Ogólnie opowiadanie nie podobało mi się za bardzo. Ale może innym tak.
  • Angela 31.03.2015
    Niestety bardzo ciężko się czytało choć próbowałam dwukrotnie. Zgadzam się z
    BreezyLove że zdania są za długie. Nie oceniam.
  • NataliaO 31.03.2015
    Czytałam to na telefonie, co jest dla mnie strasznie nie wygodne, weszłam więc przeczytać jeszcze raz na kompie. Coś od początku mnie urzekło, może jakaś nowość. Ale powiem tak historia pomysłowa, ale jej przedstawienie trochę dziwne. I faktycznie trudno gdzieś przez to przebrnąć. Jednak powiem, że coś w tym było sama nie wiem co ale było. 3:)
  • FNAF! I tylko tyle mam do powiedzenia
  • KarolaKorman 31.03.2015
    Pokręcone, początkowo byłam zachwycona niecodziennym pomysłem, później zawiodłam się. Ode mnie 3 :)
  • Majeczuunia 18.04.2015
    Cóż... FNAF to temat, na który cięzko pisać. 2, bo nie ujełaś tego, jako wyzwania, tylko jak by to było opowiadanie o małym freddie'm i lodach czekoladowych.
  • Abbadon 25.05.2015
    Nie. Po prostu Nie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania