Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Targówek 22.02.2020
    Trolling jak widzę działa sprawnie. Pierwsza jedynka po jakichś dwóch minutach od dodania.
  • AlaOlaUla 22.02.2020
    Dlaczego to robisz?
    Dlaczego plagiatujesz innych?
    Później masz pretensje do innych o jedynki.

    Czytałam GENIALNE opowiadanie Ogoniastego, Twojego jeszcze nie, ale przypuszczam, że będzie podobnie.

    Tytuł powinien być w cudzysłowie.
  • Targówek 22.02.2020
    Kiedy niby plagiatowałem innych? I skąd ten cudzysłów?
  • AlaOlaUla 22.02.2020
    Skąd wziąłeś tytuł na to opowiadanie?
    Udajesz głupa, czy nim jesteś?

    Full Metal Jacket – dramat wojenny produkcji USA z 1987 roku w reżyserii Stanleya Kubricka, na podstawie pół-autobiograficznej powieści Gustava Hasforda The Short-Timers, opisującej udział autora w wojnie wietnamskiej.
  • Puchacz 22.02.2020
    Targówek Kiedy plagiatowałeś? :)))
    Jprd...
  • Targówek 22.02.2020
    Eh Aisak brak mi słów. Wiesz co to reinterpretacja? Ja reinterpretuję tytuł, tu nie ma nic o Wietnamie. Tytuł jest Kubricka, opowiadanie moje. Dotarło?
  • AlaOlaUla 22.02.2020
    Targówek Środkowy palec.

    Dotarło?
  • AlaOlaUla 22.02.2020
    Jest inne.
    Jest dziwne.
    Absurdalne.

    Co było pierwsze piosenka, czy opowiadanie?

    Nie wiem, czy ktoś cię odwiedzi...
    Bez oceny.
  • bogumil1 22.02.2020
    Tomku, mój tekst czytano 7 razy, a oddano 13 głosów. Puchac, Buczybór, Dariusz lub ciotka pozakładali sobie dodatkowe konta i jedynkują.

    Czytano 7 razy
    Data dodania: 22.02.2020

    Średnia ocena: 1.9 Głosów: 13
  • AlaOlaUla 22.02.2020
    Odczep się ode mnie czubie.

    Nigdy nie ukrywałam swoich ocen, gdybym chciała kliknąć 1, to na pewno bym o tym napisała.
    Nie dałam żadnej oceny, bo taki miałam kaprys.

    Glonojadzie.
  • bogumil1 22.02.2020
    Autor: Targówek
    Czytano 18 razy
    Data dodania: 22.02.2020

    Średnia ocena: 1.4 Głosów: 17
  • Rodson 22.02.2020
    Raczej to wasze klony podnoszą średnią: indri, czytelnik1, zenobiusz, bogumił, kastor. tomek bordo, tomasz bordo, celina i kilka Waszych innych. Ludzie stawiają po jednej jedynce, a Wy obaj kilka piątek.
  • Targówek 22.02.2020
    Rodson a ty to kto?
  • AlaOlaUla 22.02.2020
    19 ocena ode mnie. Jest nią... jedynka.
    Za...?

    Rżnięcie głupa, czyli masturbacja po polsku.
  • sisi55 22.02.2020
    Spojrzała na niego swoimi brązowymi oczami. Patrzyła się na niego przez zaledwie kilka sekund — powtarza się ,,niego". Za często powtarzasz słowo ,,Król". Pogubiłem się trochę w tym tekście. Nie umiem stwierdzić czy to opowiadanie ma jakieś większe przesłanie niż to, żeby nie adoptować dzieci bo ich partner cię zabiję. Koniec jest najlepszy dlatego, że lubię takie drastyczne zakończenia oraz tą piosenkę. Odpowiednią oceną byłoby coś pomiędzy 2, a 3.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania