Poprzednie częściGarath Mroczna Kraina-WSTĘP

Garath Mroczna Kraina-CZĘŚĆ 1

Dziś nadszedł ten dzień. Dzień,w którym życie mieszkańców Garathu się zmieni. Od tygodnia dokładnie sprawdzałem i analizowałem miejsca, w których ucieczka z bloku byłaby możliwa. Odkryłem, że najlepiej będzie jak udam się na samą górę bloku.Znajduje się tam wyjście na dach. Spakowałem najpotrzebniejsze rzeczy i ruszyłem w kierunku ostatniego piętra.Wiedziałem, że muszę uważać na strażników, którzy pilnują mieszkańców żeby nie opuszczali bloków. Ja niby nie wyglądam na kogoś niebezpiecznego, bo jestem tylko zwykłym nastolatkiem, ale oni złapią każdego. Sied jest dla nas bezlitosny. Wysyła na tortury każdego kto próbował uciec. Ja jednak nie mam zamiaru się poddać. Doszedłem już na dach, ale wszystko okazało się być bardziej skomplikowane niż mi się wydawało. Zobaczyłem przed sobą wielkie pancerne drzwi. Nie mam żadnego pomysłu jak się przez nie przedostać. Wiem jednak, że strażnicy co jakiś czas wychodzą i obserwują krainę. Wiedzą, że gdyby ktoś się wydostał, Sied od razu by ich zabił. Postanowiłem, że poczekam aż otworzą drzwi i wtedy ucieknę...

Czekam już od pięciu godzin, a drzwi nawet nie drgnęły. Z nudów po prostu zasnąłem. Gdy się obudziłem zdziwiłem się. Znajduję się w dziwnym miejscu, którego jeszcze nigdy nie widziałem. Musi to być jakaś nieznana część bloku. Wydaję mi się , że jestem tu całkiem sam, ale co ja tu robię?

- Umieściliśmy cię w lochu za próbę ucieczki. Masz szczęście. Ten cały loch jest tylko dla ciebie.

- Głos należał do strażnika .Zdziwiło mnie to, bo byłem przekonany, że karą za ucieczkę są tortury. Wygląda na to, że jeszcze niewiele wiem o naszym cesarzu i jego zamiarach. Nie zmienia to faktu, że mam teraz problem. Zupełnie nie mam pojęcia co zrobić. Ten loch jest ogromny, a znajduje się tu tylko jedna malutka dziurka w ścianie. Nigdy się stąd nie wydostanę. Czy to już koniec marzeń o uratowaniu Garathu? Czy nigdy nie odzyskamy wolności i szczęścia? Jeżeli tak to wszystko to....moja wina...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Oia 13.01.2017
    Po kropkach jest spacja, brakowało też przecinków. Ale po za tymi szczegółami jest ok. Daję 5 i liczę na kontynuację.
  • Emi Ayo 13.01.2017
    Dziękuję bardzo :) Te kropki już poprawiłam :)
  • Ashley 13.01.2017
    Z reguły nie czytam fantastyki, ale Twoje opowiadanie jest super :) będę czekała na Twoje następne rozdziały. 5!
  • Emi Ayo 13.01.2017
    Dziękuję bardzo :))Cieszę się,że się podoba,bo to moje pierwsze takie opowiadanie :) Niedługo dodam następny rozdział
  • Ashley 13.01.2017
    super, na pewno będę czytać. Pierwsze? Piszesz jakby to było już któreś z rzędu, brawo :)
  • Emi Ayo 13.01.2017
    Dziękuję bardzoo :D
  • CheckYourRed 13.01.2017
    Ode mnie jak najbardziej zasłużone 5, co prawda brak w niektórych miejscach spacji, ale opowiadanie jak najbardziej nadrabia te braki. Wzbudziłaś moją ciekawość, czekam na rozwój akcji, byle teraz tego nie zepsuć. ;)
  • Emi Ayo 13.01.2017
    Dziękuję :) Uważam,że akcja będzie dosyć ciekawa,ale trochę zaskakująca ;)
  • Krystian244 13.01.2017
    Super daje 5.
  • Emi Ayo 13.01.2017
    Dziękuję :)
  • Tanaris 13.01.2017
    5 :D Czekam na więcej !
  • Emi Ayo 13.01.2017
    Dziękuję :D
  • Arisu 13.01.2017
    Super piszesz! Mnie bardzo wciągnęło. Już biorę się za czytanie drugiego rozdziału. Zostawiam 5.
  • Emi Ayo 13.01.2017
    Dziękuję bardzoo <3
  • Yonadellarose 20.01.2017
    Moim zdaniem dobra robota ;)
  • Emi Ayo 20.01.2017
    Dziękuję ;) Zapraszam do czytania kolejnych części ;)
  • Devonaa 23.01.2017
    Daje 5 gwiazdek! ;D masz talent ;)
  • Emi Ayo 23.01.2017
    Dziękuję :)
  • motomrówka 02.02.2017
    Mam jedno zastrzeżenia, w toku narracji kilkakrotnie zmieniłaś czas, jedno zdanie masz w teraźniejszym, a już następne w przeszłym. Tekst zaczyna się w czasie przeszłym, a potem jest lekka czasowa żonglerka ;) Musisz konsekwentnie trzymać się jednego czasu.
  • Emi Ayo 02.02.2017
    Rozumiem ;) dziękuję za rade :)
  • katharina182 16.03.2017
    To opowiadanie jest bardziej w moich klimatach. Idę czytać dalej
  • Paradise 28.03.2017
    jak dla mnie zdecydowanie za krótkie :D ale nie przejmuj się tym, to tylko ja i moje spostrzeżenia :D lecę dalej no i oczywiście zostawiam 5
  • Szymon Skolarus 31.03.2017
    Fajne się czyta, nie sądziłem że bohater tak szybko wyląduje w lochu:) jak dla mnie akcja idzie trochę za szybko, ale może to i lepiej:) Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania