-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Angela 08.04.2015
    Wzruszyły mnie emocje w Twoim opowiadaniu. Bardzo żywe i intensywne. Błędy mi nie
    przeszkadzały. : ) 5
  • Jolly Joke 08.04.2015
    Niebotycznie wzruszają mnie miłosne opowieści o facetach, dlatego nie czuję się na siłach, żeby ocenić treść - takie historie wytrącają mnie z emocjonalnej równowagi. Dobrze, że zdajesz sobie sprawę, iż popłeniasz błędy. Fajnie by było, gdybyś nad nimi popracowała, ułatwi to odbiór i zwiększy frajdę z czytania. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
  • BreezyLove 08.04.2015
    Ja czekam na Twoje następne, inne opowiadanie ;) wybacz, ale tego jakoś nie mogę przeczytać. Miłość osób tej samej płci, no to nie dla mnie.
  • NataliaO 08.04.2015
    Niestety z błędami już chyba pozostanę :) Naprawdę staram się, ale z różnych powodów nie idzie mi ich unikanie.
    Dziękuje Bardzo za pozytywne przyjęcie opowiadania :)
  • NataliaO 08.04.2015
    Powiem Ci, że ja też nigdy nie byłam za takimi miłościami. Ale chyba mój kolega, który jest gejem zmienił moje podejście.
  • BreezyLove 08.04.2015
    Rozumiem i szanuje każde podejscie, ale ja z powodu mojej wiary mam swoje podejście. A poza tym czytając zawsze wyobrażam sobie to co się dzieje, a jak mam sobie wyobrazić dwóch facetów to... No nie obrazając nikogo oczywiście, to nie jest dla mnie zbyt przyjemne.
  • NataliaO 08.04.2015
    Rozumiem. Coś wymyślę specjalnie dla Ciebie. Lubię jak mnie czytasz hehe :)
  • BreezyLove 08.04.2015
    W takim razie dzięki bo lubię Cię czytać ;)
  • Nithael 08.04.2015
    Bardzo wzruszył mnie wstęp. Przypomniał mi się fragment mojego życia... Daję 5...
  • KarolaKorman 08.04.2015
    No czuję, że będzie ciekawie. Prolog był przykry i ładnie napisany 5 :)
  • NataliaO 09.04.2015
    Dziękuje Kochani za komentarze i oceny :) Dziękuje za miłe słowa :)
  • Prue 09.04.2015
    "Bo teraz wiem, nie istniał nikt, kto pokochałby tak mocno jak Ty. Dopiero teraz rozumiem, dociera do mnie doskonale wiem jak zakończmy to. Jak ja to zakończę stawiając czoła tej miłości." - Podobało mi się. Już zaczęłaś a mnie zastanawia zakończenie. Prolog bardzo mi się podobał. Był naprawdę napakowany emocjami. Dam 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania