W zamkniętym kręgu klonów

Na opowiskim niebie, pojawiły się

dwie nowe gwiazdy, oddziałujące

na siebie w sposób bardzo widoczny.

 

Oddziałują też na gasnącą, której

wydawało się, że ma passę, więc

odłożyła kanapkę z dżemem jedzoną pod wiatr

i próbując ratować sytuację, nagotowała

na dwa dni zupy, z argentyńskiej wołowiny bez stempla.

 

Wyzwalając przy tym, całą

wściekłość, jaką tylko potrafi

wyzwolić, kobieta przetrzymywana

w zamkniętym kręgu klonów.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (144)

  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    *"zamkniętym kręgu" -- Wiem, zrobiłem to celowo...
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Łukaszenko, o sobie zacznij pisać... o swojej chorobie psychicznej!
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    A jednak... jesteśmy w zamkniętym kręgu klonów. Rozszyfrowałaś mnie
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Czy bydło zamilkło?
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Marti, czaśnij sequela milczenia owiec, gwarancja na hit, coś - "głośne bydło".
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, ostatnio niewiele ludzi tutaj pisze, poza klonami, najważniejszego klona... a jeszcze ciągle o mnie...
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C

    błysk maczety
    w blasku księżyca
    bydło zamilkło
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Tatusiu, daj mi spokój... poszukaj innej córeczki do wychowania, skoro taki instynkt rodzicielski odpalił...
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    się odpalił*
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka A co to za różnica, jaki nick stoi pod postem?
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, żadna, autora po tekście i tak się poznaje...
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka Ale po co? Gdy liczy się to, co jest w poście, a nie kto go napisał.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, to czemu tworzysz klony zamiast z jednego konta pisać?
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Wstydzisz się zdjąć maskę?
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka Jedynym moim klonem jesteś Ty.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, ojejku, jakie to zabawne...
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka Tak, cenie sobie prywatność, ale nie mam klonów.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka Tu, nie chodzi o wstyd tylko o prywatność.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, cenisz sobie prywatność a piszesz o mnie, kiedy czytałeś jak bydło wariowało pod moim tekstem? Żeś uczciwy nad podziw...
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka "cenisz sobie prywatność"

    Ja tak...nikt tu, nic o mnie nie wie, czy ty możesz powiedzieć to samo? To są konsekwencje twojego postępowania, i ja nie jestem pierwszym, który Ci to mówi. Dlaczego człowiek nienawidzi? Trudno nienawidzić kogoś, kogo się nie zna, również tego, kogo się zna trochę. Żeby powstała prawdziwa nienawiść, taka od serca, trzeba zdrady, a żeby ktoś zdradził, to trzeba mu najpierw zaufać. Obojętność i trzeźwe myślenie są kluczem do życia w spokoju.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, a co wiesz o mnie?
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka To, że lubisz chleb z dżemem.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, nie lubię. Lubię Dżem.

    Czyli nie wiesz nic...
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka 50% to nie jest nic...
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, jest, jeżeli nie rozumie się metafory i nie potrafi się jej odczytać.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka
    Właśnie, *chleb z dżemem* Jak to odczytałaś?
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Idę spać, a ty pomyśl o jaki Dżem chodzi...
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka Ja napisałem "dżemem" nie "Dżem"
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    "dżem"
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, ja nie jem chleba z dżemem. Nie lubię.

    A ty sobie twórz te ulubione dziady i świruj... mam to gdzieś.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka "ja nie jem chleba z dżemem. Nie lubię."
    OMG -- to tylko metafora
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, ale ty jedź, na zdrowie... bez metafory.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    jedz*
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Ja o tobie wierszyków pisać nie będę, widać szuję, ale niech sobie w tobie siedzi i owocuje... dżemem.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka

    Idzie na zdrowie, bo się śmieję.
    "a co wiesz o mnie?" odp. "To, że lubisz chleb z dżemem."
    Dlaczego tak odpowiedziałem? Gdyż nie chciałem, ciągnąc tego tematu. Dlaczego? Wiadomo, cokolwiek innego bym napisał, musiałbym to poprzeć faktami, czyli szukać Twoich wpisów na swój temat, ale po co? Lepiej jest to obrócić w żart i napisać "To, że lubisz chleb z dżemem". "Chleb z dżemem" nie ma tu swojego znaczenia, równie dobrze, mogłoby być coś, które w tym przypadku miałoby to samo znaczenie co "chleb z dżemem". Czyli takie nie mam na to czasu bo mam samolot za półgodziny.... Naprawdę pomyślałaś, że to zrobię... że wypisze Ci to wszystko na Twój temat, co osobie pisałaś tu publicznie? Ale skoro Ty twierdzisz, że jest inaczej, że zachowujesz prywatność i nie piszesz na swój temat publicznie, to pewnie nawet jakbym to zrobił i wkleił tu to wszystko, co o sobie pisałaś publicznie, to i tak by to nic nie zmieniło.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Jak kamyki losowo rzucała tam słowa, wmawiając naiwnym, że Bóg jej dyktował — i teks doskonały.
    Więc z super prędkością przybyły Och Achy, "przemyślana głębia" — ugrzęźli po pachy,
    nawzajem się mamiąc z urokiem, nieszczerze: "tyle w nim świeżości, subtelności" — Nie wierzę.
    Więc przecieram oczy, sarkazm to czy kpina, jak do tego doszło, czyja tutaj wina — nieważne.
    Emocje przenoszę do strefy kontroli, środkowy palec opada powoli i już nie uwiera, nie piecze, nie kłuje.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka Nie czytałem komentarzy... warto?
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka ''o nim pseud, cenisz sobie prywatność a piszesz o mnie, kiedy czytałeś jak bydło wariowało pod moim tekstem? Żeś uczciwy nad podziw...''
    Nie czytałem komentarzy... warto?
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Bardzo na czasie i tytuł bardzo ma chwytliwy.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Wiem, że to może wywołać szok, wiec ostrzegam... Proszę podczas czytania, leżeć, gdyż, w skrajnych przypadkach, grozi nawet utrata przytomności, gdyż problem jest bardzo poważny, skomplikowany i wielopłaszczyznowy. Mianowicie, skłamałem! Tak, Tak... świadomie i z premedytacją w tekście powyżej skłamałem. Skłamałem i... Nie mogę... Nie mogę, tego w sobie utrzymać, sumienie gryzie jak bullterier, od środka rozrywa. Ok, zaczynam... Ja, nie miałem... pisząc „nagotowała na dwa dni zupy, z argentyńskiej wołowiny bez stempla” nie miałem, na myśli strogonowa... no jedzenia ogólnie... zupy tylko wiersz... że na dwa dni śmiania się starczy... Nie wiem, jak się takie kłamanie w poezji nazywa, ale znam taką jedną poetkę a ona, to się dobrze na tym zna, to może mnie wytłumaczy dokładniej. Bo może... to ma nie jest taki ciężki grzech, jak mnie się wydaje. ;)
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    To już orgazm? Pięknie szczytujesz, tylko pozazdrościć.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka To już orgazm?
    ??? WTF
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, tak się podnieciłeś tematem, że sam już ze sobą piszesz... pytasz i odpowiadasz.

    Na tatusia mojego zaczekaj, on ci wszystko powie, od lat pilnuje kto się do mnie odezwał, co napisał i dlaczego. Będziesz miał materiał na kolejne publikacje w duchu opowi...
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka "To już orgazm?", "Pięknie szczytujesz", "tak się podnieciłeś"

    Pierwszy raz widzę, żeby się komuś z seksem środki stylistyczne kojarzyły. Może tylko ten, dlatego że składniowy, że się składają...?
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, poczytałam twoje wpisy, co mają do tego środki stylistyczne?
    Kombinuj jednak, może warte to trzech stówek...
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Ale o to też tatusia trzeba pytać...
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka I tu mnie masz... Przelejesz?
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud,a co, brakuje ci na tusz do drukarki?
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka Na chleb
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, na razie żywisz się, z tego co widać, moją skromną osobą, więc na długo powinno ci tego ''żarcia'' wystarczyć...
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka
    Tak to prawda, że się tobą żywię.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, no, jeszcze na Nobla z dziedziny literatury zasłużysz... pracuj nad tymi wierszyczkami, gra warta świeczki.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Ale tylko dlatego, że dajesz mi do tego powód — zachęcasz łatwością dostępności.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Już niejeden przekonał się o tej ''łatwości w dostępie'', do dzisiaj prześladują mnie rozczarowaniem, ale miło że ktoś dołączył do tego grona... w kupie siła.

    Papatki!

    Popisz jeszcze trochę tych komentarzy, fajnie to wygląda...
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    "sam już ze sobą piszesz... pytasz i odpowiadasz."
    Składniowe środki stylistyczne, a ten to?
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Tatusia zapytaj...
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka Ja wiem i podejrzewam, że Ty też... tylko, po prostu nie pomyślałaś, przed napisaniem.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, tatuś będzie to wiedział ze 100% pewnością, więc nie ma sensu opierać się na podejrzeniach.

    Ja mogę tylko powiedzieć, że przykro patrzeć w jaki sposób dążysz do popularności.
    Zresztą, tyle już tutaj było o mnie wierszyków, że tomik można wydać, ale skoro znajdują się kolejni chętni do zabłyśnięcia na chwilę, to niech tam błyszczą... co będę ludziom zabraniać.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka

    o nim pseud 28 postów pod tekstem
    Grafomanka 27 postów pod tekstem
    Często odnoszę wrażenie, że nie widzisz rzeczy, które są bardzo widoczne.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Grafomanka, Córko, idź tą drogą, o nim pseud jest zacny i chętnie przywitany będzie w rodzie, na wiano się Tobie nie poskąpi.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Ave Maria, bracie Proroku xD
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Ave, bracie Łukaszenokow.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Salve salve.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    No tak, twoich nie widać... ale szykuje się więcej, przybyli ''bohaterowie'' portali literackich i będą błyszczeć razem z tobą... powodzenia!
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Tak, to zaszczyt zasiadać w tak zacnej loży, ale będę musiał odmówić, z brakiem czasu, gdyż postanowiłem stworzyć własną religię i żyć z datków wiernych.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Grafomanka, Duszę Twoją, Pan umieści w srokach, te wyskrzeczą grzech, tak stanie się czysta.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    o nim pseud, Żyć z datków to zaprawdę godne, a że trudne, wymaga zaangażowania, skoro jedna Ojciec Dyrektor daje rade i Bazylikę piękną się macnęło, toi Tobie powieść się może. Idź i nieś swoje brzemię, zbuduj sejf i bądź błogosławiony.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Grafomanka Grzesznico, ukłoń się przed Apostołami!
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Grafomanka Fakty — o nim pseud 28 postów pod tekstem.
    Grafomanka 27 postów pod tekstem.

    Logika — nie mogłem pisać sam z sobą, gdyż bym ci nie odpowiadał na posty, idąc dalej Ty też byś ze sobą pisała, gdy oprócz Yanka, nikogo więcej tu nie było. Czyli idąc twoim tokiem rozumowania, każdy z nas pisał z sobą samym — ciekawe.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Naprawdę, odnoszę wrażenie, że nie widzisz rzeczy, które są bardzo widoczne.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    o nim pseud, a policzyłeś swoje wpisy?
  • Johnny2x4 5 miesięcy temu
    Grafomanka Podziwiam Twój zapał do prowadzenia dyskusji z idiotyzmem portalowym.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C "a że trudne, wymaga zaangażowania",

    Tak, masz rację Yanku, bez pracy nie ma kołaczy. Ale z bożą pomocą i w promocji dam rade zostać własnych owiec zacnym fryzjerem.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Johnny2x4, Ten dzień mógł być dobry. Zjawiłeś się.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    o nim pseud, Strzyżenie przede wszystkim.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Johnny2x4, to już moje ostatnie tutaj chwile, niech się cieszą pacany...
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C

    wśród owiec
    wilki tańczące z tacami
    zwykła niedziela
  • Johnny2x4 5 miesięcy temu
    Grafomanka I zaczną terroryzować inne osoby - oni stracili już resztki kontaktu z rzeczywistością. Masz rację, pozostaje jedynie odejść
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Johnny2x4 Bóg nas prowadzi, czujemy jego łaskę
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    „Miłujmy się nawzajem, gdyż miłość jest z Boga, i każdy, kto miłuje, z Boga się narodził i zna Boga. Kto nie miłuje, nie zna Boga, gdyż Bóg jest miłością”.
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Johnny2x4
    Ona nigdy nie odejdzie. To jej karma na życie. Innego nie posiada. Tyle razy to juz słyszeliśmy. Powraca jak bumerang. Kobieta szanujaca się przestała by odpowiadać, a ona wciąż nakręca kabaret. Po prostu lubi być opluwana.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Johnny2x4, Wybrałeś tę drogę synu? Pan nie ofiarowuje wolnej woli, wymaga ślepego posłuszeństwa i odcierpienia za to, że poświecił syna, ale w tej kwestii zawsze czyni wyjątek, wbrew szerzonym mitom. Gdyby było inaczej, miałbyś to w notatniku Mojżesza. Nie wahaj się.
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Może nabij się na kół dla posłuszeństwa
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Grafomanka, Córko, pytałaś jaka jest wola Ojca, została Tobie objawiona, a Ty wolisz odejść, i przejść przez oczyszczenie srokami? Skoro nie godzisz się by wziął Ciebie prawy o nim pseud , to Ojciec mówi - pójdź w ramiona, tego który Tobie bliski o odejdźcie razem, drogą po manowcach, przez odwłoki srok, do domu ojca, bylebyście nie skali się wcześniej.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    *skalali
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    jarrosław, Na kół nabije się Zezna, ja zapiszę się do KUL jak o wolny słuchacz, będzie cool!
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Johnny2x4, wiesz, ja to myślę, że to są impotenci, zobacz ciągłe to pisanie na jeden temat i nienawiść do kobiet, bo z różnych nicków każdej dowalą równo... i te podejrzenia o jakieś kontakty i rozmowy. Normalni ludzie tak nie mają.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Grafomanka Bóg nas natchnął faryzeuszko
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Johnny2x4 Idź w pokoju Chrystusa
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Grafomanka
    Zapomniałaś kłamczuszko o tym, że ty ciagle żyjesz jednym tematem: dupka, choje, romanse, latanie za tobą, obnarzanie się po forumowej podłodze, chłopy i mlaskanie
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    jarrosław ty też już wybrakowany? Jak mi przykro... 🤣
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    jarrosław Jej maleńka z podniecenia teraz pewnie cmoka, jak ryba wyciągnięta z wody
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Grafomankam, Nie równaj nas z pospólstwem, któremu niesiemy wolę Pana, ukorz się, a mniej pokoleń Twa dusza będzie po srokach wędrować. Prorocy odrzucają pożądanie, tak są mili Bogu. Jak trzeba powołać zbawcę to Pan daje nam fiolki, a my clonazepam dziewicy.
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Grafomanka
    Ty bardziej jesteś pod kreską. Wyżymana ze wszystkiego, co kobiece.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Ciekawe kto jeszcze do was dołączy z tym samym problemem impotencji... w sumie miło popatrzeć na taki ''towar''
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow maleńka już po terminie i posucha tam
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Grafomanka
    Dawaj, nadawaj podkręca ciebie takie mlaskanie
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Grafomanka Zmień majtki Siostro, Bóg podpowiada, że mokre są
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow ona lubi czarną bielizę
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    jarrosław raczej śmieszy taka ilość impotentów w jednym miejscu i ich zbieranie się w kupę...
    zabawne na maksa!
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Grafomanka To już nie odchodzisz z portalu?
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Grafomanka, Bóg Tobie wybaczy, ze wybrałaś mężów nie w pełni prężnych. Właśnie archanioł tu bieży lotem, Ma fiolkę, clonapam i martini, zacny przyniósł aplikator nasienia, ale dziewictwo Twoje Pan ma w pieczy.
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Następny tatuś do opieki?

    Zajmij się swoimi problemami, bo cię wykończą i nawet ćpanie nie pomoże...
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Grafomanka Zmień bo ją zaziębisz jeszcze
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow a gdzie ona znajdzie taką latarnię na życie?
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, trzeba było na samym początku napisać, żeś wybrakowany całkowicie, choćbym litości może trochę miała, jak dla wszystkich kalek.
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Tutaj stoi i czeka na zbawienie
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Ale przynajmniej wiadomo, skąd ta nienawiść... powinieneś więcej ćpać. Zapomnisz i odpłyniesz w marzenia...
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Grafomanka Zaiste Bóg powiada, kochaj bliźniego jak siebie samego
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Grafomanka
    Tak się nim podniecałaś na początku i trzymałaś wodze i razem wista wio na ludzi. Chciałaś władzy, a dostałaś "chamie sznur"
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Grafomanka
    Gorszej nienawiści jak u ciebie nie widziałem u nikogo. Zapominaja i ida dalej, a ty do ostatniej kropki się śliniśz w zawiści
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow i będzie kaszleć
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Marti pozostały wspomnienia xD
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    jarrosław, a ty ciągle tylko z jednym... no, przykro patrzeć, że coś cię boli, ale co mnie to obchodzi? Zwierzaj się komuś innego. Może nawet pogłasia z troską nad szałem...
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    innemu*
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    jarrosław, a ty co robisz? Śpiewasz ballady romantyczne?
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Grafomanka O czym ja? O czym swiergolisz? Nie dodawaj w twoim pustym łbie wydumanych scenariuszy
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Grafomanka
    "Może nawet pogłasia z troską nad szałem"... intelektualne zero w pisaniu
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Marti I Johnny, ogłaszam was mężem i żoną! A co Bóg złączył za pośrednictwem Proroka, niec człówiek nie próbuje rozłączać. Johny możesz pocałować Martynę
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    „W miłości nie ma bojaźni, wszak doskonała miłość usuwa bojaźń”.
    I List Jana 4:18
  • Aleks99 5 miesięcy temu
    Słabe to. Taka tam popierdółka i tania prowokacja. Każdy bardziej kreatywny komentarz pod pracą bije ją na głowę. Chyba, że o to chodziło :)))
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Niezbadane są wyroki Boskie
  • Aleks99 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow dla mnie są bardzo jasne i klarowne. Aż za bardzo. Tak samo jak oczywistym jest, że Grafomanka tak naprawdę uwielbia z wami gadać pod komentarzami i wdawać sie w dyskusje. Potrzebuje tego jak tlenu :)
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Aleks99 Zaczyna akceptować, nasze Boskie posłannictwo. To dobrze, jej dusza dostąpi zbawienia!
  • Aleks99 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow wszystko jest dla ludzi
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Nie znam się, ale się wypowiem...
  • Aleks99 5 miesięcy temu
    o nim pseud zgodnie z obowiązującym prawem, które mi tego nie zabrania, a każdy autor zamieszczający teksty w necie musi liczyć się z tymi złymi nic nie wiedzącymi krytykami :)
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Jestem właśnie w trakcie pisania świętej księgi Boga "o nim pseud" Fragment niżej. Pytanie — Robi robotę, nadaje się?

    W cztery litery kopnąć publicznie
    tego Żyda z biblii i zostać własnych
    owiec zacnym fryzjerem mnie się wyśniło
    i żyć jak panisko z datków wiernych
    a niewiernych do wierności ogniem i mieczem
    gdy opór stawiać będą

    Zagorzały katolik, gdyby urodził się w kraju muzułmańskim, zostałby zagorzałym muzułmaninem i vice versa, morał z tego taki, że to, w co wierzą wierzący, jest uwarunkowane takimi jak: miejsce, rodzina (religia przez nich praktykowana), własnego wyboru dużo w tym nie ma.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Religia zależy od geografii, tylko wierzący o tym nie wiedzą.
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Martyna, a ty czasem nie idziesz do pracy, albo do sklepu?
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Mąż jej robi zakupy i daje kasę
  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Jestem w pracy, a co, to też cię boli?
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Grafomanka Praca jest w tobie czasem raczej Marti, to zależy od ilości klientów?
  • jarrosław 5 miesięcy temu
    Grafomanka ale się łajdaczysz w tej pracy
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    I co ty na to, Piotruś sąsiedzie... już możesz lecieć po kratę, zostało jeszcze 30 min do 12, a tu ponad 118, do południa będzie ponad 100 nie moich postów... Na 100%... już możesz lecieć do biedry... i'm the champion!!!
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    O kurwa... faktycznie 99... i tu możemy wyraźnie zobaczyć, że jeden post może mieć wartość, nawet skrzynki piwa.
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Właśnie, jak to jest z tą pracą, bo jeżeli każdy z nas, ma tyle czasu, na spędzanie przed komputerem... znaczy, że nie pracuje, a jeżeli pracuje, to słaba ta jego praca. Jak wszystkim wiadomo, Janko nie pracuje, gdyż mu zdrowie na to nie pozwala, Łukaszenko, bo go na to stać, ja, gdyż jestem w podróży od 25 lat... a Ty. Skąd Ty masz tyle wolnego czasu?
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Nie stać mnie, ale i tak nie pracuję xD
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Etat to śmierć osobowości moim zdaniem
  • o nim pseud 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow To chyba zależy od posady.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    o nim pseud Chyba, ze ktos ma to szczęście w życiu i pracuje w swojej pasji
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Ja mam tak, ze z pasji jestem wolnym strzelcem
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    "a Ty. Skąd Ty masz tyle wolnego czasu?"

    Marti Bóg dał.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Zapadła cisza, wszyscy udają, że pracują

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania