Poprzednie częściGdy życie nie ma sensu

Gdy życie boli

Monika wróciła do domu. Na stole czekał na nią pyszny rosół. Była bardzo głodna dlatego szybko umyła ręce i usiadła do stołu. Następnie poszła odpocząć. Jednak problemy w jej życiu były tak przytłaczjace że zamiast odpoczywać zaczeła płakać. Nagle do drzwi zadzwonił dzwonek. Monika poszła otworzyć i miała oczy pełne łez.

 

- Hej kochanie - powiedziała jej mama.

 

Nie zwróciła uwagi na córke i poszła do kuchni. Monika wróciła do pokoju i płakała w poduszke. Przy tym myślała jak złe jest jej życie.

 

-ponure i pochmurne. Ojciec który mnie bije i matka która ma nadmierne oczekiwania. W tym momencie do pokoju weszła jej mama

 

- Monika czy ty płaczesz? - zapytała

 

- Mam alergie mamo - odpowiedziała Dziewczyna

 

- chciałabym ci przypomnieć że dzisiaj masz korki z chemii biologi matematyki a następnie idziesz na lekcje gry na gitarze. Tak dzisiaj będzie wyglądał twój dzień więc szykuj się. Byłam dzisiaj na wywiadówce u ciebie i twojej siostry. Z ciebie będą ludzie a ona musi pracować.

 

- Dobrze to ja się ubieram.

 

W końcu Monika wyszła z domu a kobieta poszła do swojej drugiej córki Hani. Siedziała ona przy biurku i grała w gry na komputerze.

 

- Haniu ostatnio masz coraz gorsze oceny to pewni wszystko przez ten komputer! wykrzykneła a następnie go jej zabrała.

 

- akurat przez komputer - pomyślała córka

 

Po pewnym czasie Monika wróciła do domu i usłyszała głośny krzyk. Zajrzała do pokoju siostry i zauważyła jak ojciec ją bije a prz tym krzyczy :

 

- same tróje przynosisz wstyd mi i matce- przy tym ją mocno bił pasem.

 

Następnie wyszedł. Hania była cała pobita i płakała. Monika pobiegła do niej i zaczeła przytulać.

 

- to nie ma sensu. Oni nas nie chcą - powiedziała Hania

 

-też tak myślę. Ja jeszcze dzisiaj ide się zabić.

 

-to ja z tobą. Zróbmy to razem.

Jak powiedziały tak zrobiły. Teraz ich już na tym świecie nie ma. Rodzice gdy się dowiedzieli nawet nie zapłakali nad losem córke i żyją razem nadal.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania