Gdy życie nie ma sensu

Nie oszukujmy się bo każdy z nas ma na tym świecie tylko pare lat życia a później umrze. Dlatego możemy sobie zadawać pytania dlaczego i po co żyjemy. Skoro i tak Nas w końcu zakopią w ziemi. Moim zdaniem zostaliśmy stworzeni po nic. Jesteśmy tylko ludźmi którzy muszą pokonywać trudności w życiu z którego nic nie mamy. Męczmy się na tym świecie. Jedni dłużej a drudzy krócej. Życie każdego człowieka nie ma sensu. Wszycy ludzie tylko pędzą w obłęcie żeby potem wylądować w grobie. Wszystko co osiągneli zabiorą to trumny. Nie długo po ich śmierci większość jeszcze żywych ludzi zapomni sobie o nich i wróci do swoich zajęć. Czasami postawi im świeczke na grobie. Mało tego że życie nie ma sensu. Ono jest często okrutne, podłe i upokarzające. Jeśli ktoś tylko czeka na swoją śmierć to ma racje bo to jedne wybawienie.

Następne częściGdy życie boli

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Wzruszający tryptyk, aczkolwiek najbardziej podobała mi się druga część pt. "Życie nie ma sensu", choć ta ostatnia jest ciekawym rozwinięciem dwóch poprzednich.
  • MartynaM 23.01.2022
    Rany julek, jak się czyta takie treści, to można od razu umierać, bo po co żyć, jeśli życie niczego nie oferuje?
    Męczy się tylko czlowiek tym życiem...

    Przemyślenia jak w sektach przed zbiorowym samobójstwem.
  • Akwadar 23.01.2022
    A takie motyle? Żyją tylko chwilę... to dopiero skurwysyństwo ;)
  • Karola457 23.01.2022
    Ono przynajmniej nie męczą się jak człowiek ludzkim życiem
  • Akwadar 23.01.2022
    Karola457 skąd wiesz?
  • Karola457 23.01.2022
    Bo na tym świecie nie ma nic gorszego niż ludzie życie.
  • Karola457 23.01.2022
    Akwadar bo na tym świecie nie ma nic gorszego od życia ludzkiego
  • Akwadar 23.01.2022
    Karola457 skąd ta pewność? A co ma powiedzieć pożerana przez kota mysz i rozszarpywana przez lisa kura?
  • Karola457 23.01.2022
    Akwadar ich cierpenie w tych sytuacjiach to nic w porównaniu to ludzkiego
  • Akwadar 23.01.2022
    Karola457 ale skąd wiesz?
  • Akwadar 23.01.2022
    Czemu Twoje jest cierpienie jest lepsze od ich cierpienia?
  • Karola457 23.01.2022
    Akwadar Nie chodzi o to że lepsza. Po prostu ludzkiego cierpienia nie pokona nawet ślepy, wygłodzony i kulawy kot
  • Akwadar 23.01.2022
    Karola457 a jakie to cierpienie? Trzeba się bawić, pasjonować, kochać i żyć. Jak se pościelisz, tak się wyśpisz. Istnieje nie tylko cierpienie.
  • Karola457 Nie mam słów.... - twój aforyzm mnie powalił.
  • Akwadar Bądź grzeczny, bo przyjdzie ślepy, wygłodzony i kulawy kot i pokona Twoje cierpienie.
  • Akwadar 23.01.2022
    błękitnypłomień ale ja nie cierpię, przynajmniej nic mi nie wiadomo, żebym cierpiał :)
  • Akwadar Nie szkodzi, to jest taki prze kot, że itak pokona.
  • Akwadar 23.01.2022
    błękitnypłomień nie pokona, twardy jestem, nie miętki :)))
  • Akwadar W te tematy nie wchodzę (chyba, że z nie zajętymi).
  • Akwadar 23.01.2022
    błękitnypłomień niezajętymi kotami? ;)
  • Violet 23.01.2022
    Nie można w ten sposób myśleć. Życie jest ważne, zawsze po coś się żyje i dla kogoś. Nie wolno się zamykać w skorupie i ubolewać, trzeba wyjść do ludzi.
    Pozdrawiam
  • MartynaM 23.01.2022
    Violet, toż to ściema... ktoś sobie jaja robi.
  • Violet 23.01.2022
    MartynaM Z takiego tematu? Przykre.
  • Akwadar 23.01.2022
    MartynaM a jak nie robi? ;)
  • Violet 23.01.2022
    Akwadar No właśnie, jak nie robi, może trzeba pomóc?
  • MartynaM 23.01.2022
    Violet, a kto tak myśli? Toż pisała, ze bierze tematy z sieci.
  • MartynaM 23.01.2022
    Akwadar a jak robi?
  • Violet 23.01.2022
    MartynaM Nie widziałam, tak zajrzałam.
  • Akwadar 23.01.2022
    MartynaM no to mamy ubaw :))
  • MartynaM 23.01.2022
    Violet kiedy kolejna część Arystokraty?
  • Violet 23.01.2022
    MartynaM Dobre pytanie. Może się uda w najbliższych dniach. Miło, że pytasz.
    Pozdrawiam
  • MartynaM 23.01.2022
    Violet, zawsze czytam, a nie zostawiam komentarzy, bo niektórzy źle je odbierają, więc nie chcę drażnić.
    Ale wstawiaj, dobre to jest.
  • Violet 23.01.2022
    MartynaM Nie przejmuj się zgrywusami.
  • MartynaM 23.01.2022
    Violet, postaram się nie czytać ich komentarzy.
    Pozdrawiam.
  • Ant 23.01.2022
    Z punktu widzenia natury jesteśmy tutaj po to, aby mieć potomstwo, najlepiej dużo
  • Cichy człowiek 23.01.2022
    Droga autorko, zwyczajnie jęczysz. Trzeba kochać życie, a jeśli coś w nim nie gra, zmienić to.
    Warto cieszyć się małymi rzeczami, jak praca którą się lubi, przyjemne popołudnie z bliskimi.
    Nie oczekuj w życiu historii jak z powieści, bo może się to okazać nie do końca takie, jak się zdaje.
  • Pewnie się ze mną nie zgodzisz, ale ja uważam, że cierpienie to nasz wybór. Łatwiej jest cierpieć, niż wziąć się w garść i zrobić cokolwiek...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania