Poprzednie częściGdzie cisza woła.

Gdzie jesteś?

Gdzie jesteś?Zimno mi, halo jesteś tu jeszcze?! Czy może to diabeł zamiast ciebie za kominem śpi. No czemu milczysz? Boisz się mnie, czy po prostu jest ci głupio? Że ta, którą wczoraj z ziemią zrównałeś, dziś za karę jest Twoją nadzieją i otuchą. Dobrze jak chcesz, możemy milczeć! Tylko pamiętaj, tym razem cisza sumienia nie wyleczy! Bo może nie jestem piękna niczym lalka, jestem królową bez korony. To wciąż nie powód, żeby mnie ignorować! Zamiast tego powiedz mi prosto w oczy, że to, co inni nazywają, miłością w naszym przypadku się nie zdarzy! A twoje czarne jak węgiel oczy nigdy nie spojrzą na mnie w ten sposób. No śmiało mów! Ja wciąż tu czekam i marznę! No tak, przecież wolałeś, z diabłem się zamienić, niż podarować mi chwilę szczerości.Wiesz chciałam dziś zdjąć maskę, i oznajmić, że zaliczyłeś test na piątkę z plusem. Chciałam udowodnić, że do szczęścia nie trzeba pokaźnego portfela! Jednak bilans gry, jaką toczę ze światem wciąż wynosi jeden do zera i bynajmniej nie dla mnie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Dekaos Dondi 05.08.2018
    Dużo powiedziane tym tekstem. Konkretnie. Tak czasami trzeba. Pozdrawiam→5
  • Tina12 05.08.2018
    Dzięki za wizyte
  • Caroline 05.08.2018
    Wkradł się mały błąd pod koniec
    Piętkę - piątkę
    Pięć już dałam ;)
    Pozdrawiam
  • Tina12 05.08.2018
    Już piątka nie piętka :)
  • Artbook 05.08.2018
    Witaj Tina :-) Dostrzegam tutaj pewien dialog, wręcz burzliwą dyskusję. Podoba mi się to na swój sposób ze względu na dynamikę słów.
    Świetna myśl: "(...) pamiętaj, tym razem cisza sumienia nie wyleczy!"
    Pozdrawiam, piąteczka :-)
  • Tina12 05.08.2018
    Dzięki, ostatnio pisanie przychodzi mi ciężko.
  • Artbook 05.08.2018
    Wcale nie, wychodzi ci całkiem wporzo i tego się trzymaj ;-)
  • Tina12 05.08.2018
    Artbook
    Bo piszę jak mam cisze i spokój to jest w nocy
  • betti 05.08.2018
    Tinka bardzo Ciebie lubię, ale to nie wiersz, to nie poezja. Zapisz to w formie miniatury prozatorskiej, będzie wtedy w dechę.
  • Tina12 05.08.2018
    Nie wiem czy coś się zmieniło na plus. Bo mój początkowy zamysł to wiersz był. Dzięki za wizyte
  • betti 05.08.2018
    Tinka dla mnie o niebo lepiej... teraz są zachowane odpowiednie proporcje. Zostawiam piąteczkę.
  • Justyska 05.08.2018
    No i znów ta gorliwość, tekst pełny życia. Jestem na tak, jak to mówią. Piszesz szerze, a to cenię.
    Pozdrawiam!
  • Tina12 06.08.2018
    Cieszę się, że wychodzi to prawdziwie
  • Keraj 06.08.2018
    Często toczymy walki z wiatrakami 5
  • Tina12 06.08.2018
    Dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania