*

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Szudracz 18.10.2017
    Zwrot w tył, ciekawe ujęcia przed wcześniejszą akcją. :) 5
  • Adam T 18.10.2017
    Tak, to - mam nadzieję - wiele wyjaśni i uporządkuje fakty. Przy okazji, znalazłem własny bład, ponyliłem Szramę ze Szczęką. O Szczęce być może za jakiś czas coś wrzucę, póko co, jeszcze dwie części Grzezawiska i koniec.
    Dziękuję, Wielka Szu, pozdrawiam ;)
  • Szudracz 18.10.2017
    Adam Ja wyłapałam takie zdanie, gdzie jest ''a klapkach''. Nie wiem, czy to zamierzone. :)
  • Adam T 18.10.2017
    Szudracz, dzisiaj to dopisałem już tu, ale przed zatwierdzenie. I poszedł babol. Ech...
    Poprawione. Bardzo dziekuję. Ratujesz mnie przed obciachem ;))
  • Szudracz 18.10.2017
    Adam Ja w popełnianiu błędów jestem wybitne uzdolniona. Tak więc na luzie. :)
  • Adam T 18.10.2017
    Ostatnio puszczam durne babole, tak jak "bul", na przykład. Albo tu pomyliłem imiona bohaterów. Za dużo ostatnio mam na głowie.
  • Pasja 19.10.2017
    Jak zwykle mroczna i z efektami specjalnymi, jeśli chodzi o sprawy medyczno - erotyczne. Chyba preludium następnej części. Pozdrawiam:)
  • Adam T 19.10.2017
    Dziękuję Ci, pasjo, za cierpliwe czytanie. Jeszcze tylko dwie części i koniec pieśni.
    Ciepło pozdrawiam ))))
  • Canulas 22.10.2017
    "— Słuchaj mnie — mówił już spokojniej — Szramę od dziecka znam, mieszka tam gdzie Sergiusz, na ósmym piętrze. " - Na samym końcu jedna, makleńka kropka.

    No retrospekcje rzucają trochę światła. Widać, że moment kulminacyjny się zbliża. Część spokojniejsza, jakby na wyhamowanie przed finałem.
    Zatem czekamy.
  • Adam T 22.10.2017
    Can, gdzie ta kropka, bo tym razem nie ogarniam?
  • Adam T 22.10.2017
    Moment kulminacyjny, trochę jak w Planetach Holsta (muzyka klasyczna). Ciężko może być go zauważyć.
    Dzięki za odwiedziny ;))
  • Canulas 22.10.2017
    "Po spokojniej, a przed Szramą". To nie wtrącenie wielorakie typu, dialog, wtrącenie, dialog, wtrącenie, więc chyba powinna być. Wiem, że Szrama z wielkiej z racji nazewnictwa, ale chyba powinna być.
  • Adam T 22.10.2017
    Ja to potraktowałem jako powiedzmy przecinek po "Słuchaj mnie", gdyby "Słuchaj mnie" zakończyć kropką, to wtedy bylaby jasna sprawa i kropka po "spokojniej" jak najbardziej wskazana, ale się przy tym nie upieram, bom nie literat ;)
  • Canulas 22.10.2017
    Ani ja. Zagrało mi z kropką, to zgłaszam, ale faktycznie. Jeśli potraktować w ten sposób, się obroni.
  • KarolaKorman 30.10.2017
    ,,nerwowo wpisywał coś klawiaturze.'' - coś tu zgubiłeś
    ,,— Co ty pierdolisz?! — ryknął. —'' - to albo piętro wyżej, albo musi być jakiś przerywnik, by było od nowej linii

    Przebłyski wspomnień, by wszystko ułożyło się w całość. A tak przy okazji: przechlapane miał Lew z tymi wszystkimi nieudacznikami :)
    Zostawiam 5 i idę dalej :)
  • Adam T 31.10.2017
    Byczki bezzwłocznie poprawione. Dziękuję. Takie duperelki to przekleństwo chyba. Człowiek patrzy, sprawdza, poprawia... Ech!
    A Lew, cóż, taki typ ;))
    Pozdrawiam ciepło ;)
  • Agnieszka Gu 28.11.2017
    Dobry wieczór
    Więc, początek wywrócił mi świat do góry nogami ;)

    "Mruknięcie powiek" - fajnie rozegrane...

    Po skończonym tekście, mnie "też pociemniało" ;)
    Zmykam dalej... :)
  • Adam T 29.11.2017
    Nie wiem, czy to dobrze, czy źle, bo moim zamiarem było sporo "rozjaśnić" ;)) Mam tylko nadzieję, że sam się nie pogubiłem w tym "rozjaśnianiu".
    Wielkie dzięki.
    Pozdrawiam ;))
  • Ritha 29.11.2017
    "Nastąpiła seria dziwnych obrazów – krata więziennych drzwi, schody w dół do ciemnego pomieszczenia, gołe niemowlę na czerwonym prześcieradle, Anastazja z laktatorem przy piersi, ostre zęby odgryzające wyprężony sutek. Potem czerń i znów Anastazja – palcami rozchyliła powieki, nie było oczu, tylko przesuwające się w górę pasma rudego mięsa." - czyli "jadymy z koksem" już od pierwszych zdań i tym samym pierwszy plus za efektowny początek

    "— Mają wkodowane hasła blokady i otwarcia. Każda sesja kończy się i zaczyna konkretnym hasłem. Dla każdego jest inne.
    — Jakie to hasła?
    — Panie ministrze, to nie są jawne informacje." - a propo plusów ;)

    Noo! Teraz już wiadomo dlaczego nie "jesteś tym, CO jesz".

    Przebłyski przerywane "mrugnięciami powiek" - bardzo lubię takie cosik, chaotyczne kadry, gdzie człowiek się "musi orientować".
    I jeszcze - dbałość o szczegóły, a raczej tło wydarzeń/dialogów, bo blondynkę przepuścił przez pasy, staruszki już nie miał ochoty, potem jeszcze kogoś strąbił. Warte zauważenia, że nie skupiasz się tylko na centrum, ale wplatasz takie niuanse z otoczenia, wzbogaca odbiór.

    Fabuła - rzuciłeś wiązkę światła wyjaśniającą sporo. Choć i tak myślę, że Borys obudzi się w swoim mieszkaniu cały i zdrowy. Nie wiem, zobaczymy :)

    Pozdrawiam :)
  • Adam T 30.11.2017
    Końcówka już jest, więć cokolwiek napiszę, łatwo będzie zweryfikować. Dzieki za dawkę pozytywnej energii. Dalej będzie trochę bardziej miesnie.
    Pozdrawiam ;))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania