.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Pasja 30.11.2018
    Witam
    Jak ciepło się zrobiło pomimo zimnych powiewów. Herbata wypita do słoninki razem z sikorą jest jak okład na upływający czas, na przemijanie, na powitanie wiosny gdzieś przyczajonej i czekającej na start. namalowany obraz przez ciebie jest bardzo optymistyczny i taki ciepły. Zaczytałam się i od razu pejzaż za oknem nabrał kolorów tęczy.
    myśli zaznają ukojenia
    przy herbacianym ogniu
    ogrzewając chłodne chwile
    mijającego dnia

    Dziękuję i pozdrawiam.
  • Artbook 30.11.2018
    Witaj pasja :-) Bardzo się cieszę, że spodobał Ci się klimat tego wiersza. Zależało mi, jak słusznie zresztą zauważyłaś, na pozytywnym obrazie powyższego tekstu :-) Miło, że to dostrzegłaś i zawarłaś w komentarzu. Dziękuje za odwiedziny, pozdrawiam!
  • Agnieszka Gu 30.11.2018
    Witam,
    Ślicznie odmalowany zimowy krajobraz...
    Pozdrawiam :)
  • Artbook 30.11.2018
    Witaj Agnieszka Gu :-) Dziękuje i miło, że zajrzałaś, pozdrawiam! :-)
  • Angela 30.11.2018
    Tak spokojnie, muszę przyznać, że i ja się troszkę ogrzałam czytając : )
  • Artbook 30.11.2018
    Witaj Angela :-) Dziękuje za taki odbiór. To miłe i cieszę się, że udało mi się Ciebie zatrzymać tym tekstem i nieco ogrzać w te chłodne dni ;-) Pozdrawiam!
  • herbata z miodem rozgrzeje nawet głaz
  • Artbook 30.11.2018
    Witaj Francis - Gorzalka :-) Dobrze powiedziane (napisane;-) Dziękuje za wizytę, serdecznie pozdrawiam!
  • kalaallisut 30.11.2018
    Artbook bardzo ładnie ująłeś jak dla mnie przechodzenie z pory jesieni do zimy, do tego herbata nawiasem mówiąc też jest robiona z liści;) I ten obraz sikorki machającej kolorami wiosny - piękne porównanie z kontrastem, tak od siebie dodam sikorka uboga kolorystycznie bardziej odpowiada porze zimowej, ale w Polsce jest coraz większa tendencja spadkowa tego gatunku. Taki lekki prosty klimatyczny urzekający wiersz.pozdrawiam
  • Artbook 30.11.2018
    Witaj kalaallisut :-) Masz bystre "literackie oko" ;-) Rzeczywiście chciałem uchwycić przechodzenie następujących po sobie pór roku z jesieni do zimy, ale z takim cieplejszym akcentem w naszym codziennym życiu ;-) Nawet nie wiedziałem, że mamy tendencję spadkową bogatki zwyczajnej :-( Tym bardziej cieszę się, że u siebie mam pewne pokaźne "stadko" ;-) Pozdrawiam i dziękuje za przemiły komentarz!
  • kalaallisut 30.11.2018
    Artbook nie bogatki tylko ubogiej tej drugiej biednej w kolorach :)
  • Artbook 30.11.2018
    Aaaa, spoko ;-) To fakt, masz rację, niestety...
    Tym bardziej w ostatnich latach czerpię z choć kilku chwil tej "spadkowej", żeby zbyt szybko nie przemijała w oczach ;-)
  • TrzeciaRano 01.12.2018
    Ładny tytuł
  • Artbook 03.12.2018
    Dziękuje :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania