Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Grzegory 17.05.2020
    Patrz kartoflu, jaki tytuł nadać, a nie wpieprzać swoje pierdolety.
  • Szpilka 17.05.2020
    No, jako festiwal grafomanii to spoko, bez urazy, jak to mówią - ryba nie mięso, a rap nie poezja ?
  • Pan Buczybór 17.05.2020
    I po co to rozdzielenie? Lepiej to dołączyć do inicjatywy od Kocwiaczka.
    A tak ogólnie słaby utwór. Bardzo daleki od rapu
  • bogumil1 18.05.2020
    Tomku, a co to za inicjatywy, że mnie, Ozara i Maroka nominowałeś? Bo nie wiem o co chodzi.
  • Targówek 18.05.2020
    To coś w rodzaju hot16challenge2, tylko w hmm... opowijskim wydaniu.
  • bogumil1 18.05.2020
    Tja, przeczytałem pewnie akcja podobna do słynnych zbiórek na cinquecento albo na kod, później kasę ktoś zwinie i szukaj wiatru w polu. To dobre dla leminżerii.
  • Targówek 18.05.2020
    bogumil1 Był już z tym jeden skandal, bo Korwin nagrał dla jaj swój kawałek i został pozwany przez SLD, którzy uznali to za faszyzm.
  • bogumil1 18.05.2020
    Tak właśnie myślałem;)
  • Targówek 18.05.2020
    bogumil1 A właśnie, bo miałem spytać - co sądzisz o tym: https://www.youtube.com/watch?v=C-4xRkaUq1I
  • Targówek 18.05.2020
    Był jeszcze jeden eksperyment, z dzieckiem bez kurtki, które siedziało na ławce w śnieżny dzień. Na szczęście znalazło się parę dobrych ludzi ludzi, miedzy innymi dziewczyna która oddała mu swoją rękawiczkę, a także grupka ludzi, która zaproponowała mu schronienie w kościele nieopodal. Ciekaw jestem, czy ci co wypisują na forach internetowych różne pierdoły typu *czy waszemu facetowi staje na widok innych kobiet* również by pomogli, czy ich postrzeganie rzeczywistości ogranicza się do prymitywnego obrzydlistwa.
  • bogumil1 18.05.2020
    Tomku, no młodzież jest chyba bardziej empatyczna.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania