Humoreska, czyli horrendalna heca - na dobry początek roku

Zobaczcie, co potrafi język polski. Co do sensu, różnie wyszło, ale zabawa przednia.

 

Hanka chowała chrupiący chleb do chlebaka. Chuchnęła w herbatę, chciała chlipnąć choć haust, chciała, by chłód nie hamował huśtania się w hamaku, a haftowana chusta chowała się na haczyku w chacie. Choroba chętnie chwyciłaby Hankę, ale nie chciała histeryzować.

 

Humorzasty chart Hanki hasał hałaśliwie, by za chwilę chytrze chwycić hienę chodzącą w chwastach i chcącą chapnąć chomika.

- Charci charakterek – chichocząc chwalił chłopak Hanki, chętny do harcowania hulaka, choć cherlak. Chęć chichotania chwyciła i Hankę, chodzącą obok choinki.

 

Halny hulał hałaśliwie i chciał chwycić chałupę. Chmura chwilowo się chowała i chwytali hipnotyczną chwilę.

- Ha, harmider i hałas, ale heca – huknął chłopak. - Chodź, charcie, do chaty, chapniemy chrupiącej chałki Hanki i chlipniemy herbaty.

 

Ha! Chyba chyłkiem chlapnęłam horrendalną chałturę. Chwalę się, hę?

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Szpilka 4 miesiące temu
    Bardzo sympatyczna zabawa literką 'h' i 'ch' ( ≖‿ ≖ )
  • il cuore 4 miesiące temu
    Jak by nie było, musiałaś włożyć w to dużo do pracy. Szacun
    cul8r
  • zsrrknight 4 miesiące temu
    bardzo sympatyczne i imponujące pod względem ułożenia tego wszystkiego. Czytanie tego to też ciekawe doświadczenie - trochę wręcz masaż mózgu, bo nawet bez czytania na głos kolejne słowa wręcz przeskakują, a "h" huczy w głowie i niesie się echem
  • Dekaos Dondi 4 miesiące temu
    Iwklim↔Doceniam takie coś i pokręconą, fajną treść:) Prawie tautogram prozowaty, gdyż są nieliczne wyjątki. Można by np→ chętny harcowań hulaszczych / ...hasał hałaśliwie, chytrze chwycił hienę...
    Pozdrawiam🌲😊.
  • Iwklim 4 miesiące temu
    Dziękuję za ciepłe słowa. To był mój sposób na .malutką niemoc twórczą. Pomogło i to była świetna zabawa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania