.

.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • Okropny 10.02.2017
    Bardzo wiele, i tym razem nie niewiele, o nie, nie niewiele. V
  • Niemampojecia96 10.02.2017
    to nie może być, ze tylko wiele, a niewiele juz nie (jednocześnie xd). No właśnie, a ja jakas taka pusta, nieciekawa ostatnio i jakoś nie moge być mailem, nie ze do skorupy, ale jak na siebie patrzę to nie widzę nic ciekawego do powiedzenia. A cokolwiek to po co. Wiec kiedy mnie coś natchnie i będzie warte coś, to zakontynuuje :3. Pozdrawiam Cię ciepło ciepło
  • Okropny 10.02.2017
    Niemampojecia96 każde coś i każde nic, warte są wspomnienia. A jak są niewarte, to również warto o nich wspomnieć.
  • Niemampojecia96 10.02.2017
    Okropny, mam jakas potworna grype i nie moge oddychać. Bym się trochę po koleżeńsku pokłóciła, czy wszystko jest warte wspomnienia, bo to by zatracalo pewna hierarchię i selekcje, a od pewnego czasu uogólnienia to na mnie działają zle. Jak mi przyjdzie coś ładnego do głowy to napisze, jak wygram z pomysłem zostawania globalna elita ce es go. Ciągle muszę wygrywać z jakimś pomysłem. Nieswoim.
  • Freya 10.02.2017
    Od czasu gdy rozmawialiśmy o echolalii, to zauważam w twoich tekstach taką specyficzną tendencję do powtarzania słów i teges. l tutaj jest dokładnie tak samo. Właściwie, to mogłabyś tę fabułę zawrzeć w normalnym klasycznym opku, bez posługiwania się pojęciem wiersza.
    No dobra rozumiem, że pewnie wtedy wydlądać by mogło to deczko dziwacznie, więc może dlatego. Chyba że tak w ogóle mówisz, w taki sposób i zwyczajnie, wiernie rejestrujesz te myśli.
    W szkole był taki koleś co się jąkał, a przy tablicy, to już całkowicie go blokowało, ale znowu jak sobie łyknął, to był całkowicie normal. Wyjechał do niemiaszków tak na poważnie i ślad się urwał. Tak, że Maciek... złamasie, ty.. ty.. prze.. przestań się już wygłupiać i walnij se..kielonka. :)
    Ps.
    "Widzę Twoją twarz" - K. Kowalskiej też wporzo. Heyka
  • Niemampojecia96 10.02.2017
    Chyba mam tendencje do powtarzania słów jak pisze. I teges. To jest jednak w zamyśle wiersz, może długość podpowiada by to przemianować na opowiadanie, ale jeśli chodzi o formę to tak miało być :D.
  • SisterofBlood 10.02.2017
    5 :)
  • Niemampojecia96 10.02.2017
    Merci
  • Pasja 10.02.2017
    Nigdy nie odwracaj się za siebie, bo później juz nie jest to samo. Powroty już tak nie bolą jak rozstania. 5. Pozdrawiam ciepło
  • Niemampojecia96 10.02.2017
    A nie wiem. Everything hurts :(. Merci.
  • Niemampojecia96 10.02.2017
    I w sumie: w wierszu nie chodziło mi o motyw 'odwracania się za siebie' tylko stracenia na chwile z oczu czegoś istotnego i dojmujacej niemożności tego odzyskania. Jakby na chwile odwrócić wzrok i juz chuj :3
  • NataliaO 10.02.2017
    Smutne stracić coś z oczu na chwilę, a potem tego nie ma.
    Piękny, mądry, uczuciowy tekst ; Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Coś pięknie ulotnego 5 ;)
  • Niemampojecia96 10.02.2017
    Dziękuję ze mile słowa. :)
  • betti 25.07.2017
    Chyba zacznę czytać Twoje teksty... poprawiają mi humor. ''Rzycie'' bywa zaskakujące... Pozdrawiam.
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Za to Ty bywasz hiper przewidywalna. Zdissowalas mnie tak, ze chyba trzy dni bede ryczec w poduszke. Chuj wie, czy nie zdechne. Jestem ciekawa: jak piszesz matce albo innemu Sebie, ze salaty niestety w skelpie nie ma, to tez: Seba....salaty.....kurwa, nie ma... ? :)
  • Albo piszesz "mniej zjebanie" albo zaczynam za Tobą nadążać. Lepiej napiszę, ze mi sie podoba zeby nie było watpliwości :) pozdrawiam 5
  • betti 25.07.2017
    Kochanie, bardzo tęsknię... cały czas czuję dotyk Twoich rąk na mojej skórze. Niedługo wrócę, rozpal w kominku... lubię jak ogień tańczy... Jeżeli znajdziesz chwilę, kup sałatę, rzodkiewkę, pomidory i ogórki, zrobię pyszną sałatkę na kolację. Kocham Cię...
    Tak piszę, jeżeli już musisz wiedzieć. Pozdrawiam.
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Porzygalabym sie, gdyby ktos mi tak pierdolil.
  • betti 25.07.2017
    Niemampojecia96 i to nas różni... gdyby mi facet pojechał Twoim słownictwem, to szkoda by mi było śliny, żeby napluć mu w twarz...
  • Ritha 25.07.2017
    betti "cały czas czuję dotyk Twoich rąk na mojej skórze" oryginalne niczym klabki kubota, Niemampojecia zlej ją, szuka zaczepki ;)
  • betti 25.07.2017
    Ritha najlepiej wulgaryzmami, prawda? To takie wzniosłe... oryginalne.
  • Ritha 25.07.2017
    betti nie, najlepiej normalnie, bez sztucznego patosu ;)
  • betti 25.07.2017
    Ritha zapewniam Cię, że faceci lubią mój styl, prawdziwi faceci. U
  • betti 25.07.2017
    Ritha zapewniam Cię, że faceci lubią mój styl, prawdziwi faceci. U
  • Ritha 25.07.2017
    betti typu Neurotyk, no i super, pozdrawiam Cię
  • Okropny 25.07.2017
    Niemampojecia96 <3
  • indri 01.01.2020
    Duże brawa.
  • betti 25.07.2017
    Neurotyk jest wspaniałym facetem, cieszę się, że zauważyłaś. Pozdrawiam.
  • Szudracz 25.07.2017
    Powtórka z rozrywki - nuda.
  • Violet 25.07.2017
    Nudne jak sama betti, ale przynajmniej można poobserwować rozwój maniakalny tej osóbki.
  • Szudracz 25.07.2017
    Violet :)
  • betti 25.07.2017
    Violet, to Wy jesteście nudne z tym upodobaniem do prymitywu. Ludzie się rozwijają, Wy cofacie i nie nie dajecie rozwinąć się innym... Biedne jesteście, żal mi Was szczerze.
  • Violet 25.07.2017
    betti Prymitywy zawsze przetrwają ha, ha
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Skarbie. Mnie tez sie kiedys widziala ta "wznioslosc". Teraz zas mnie ona bawi, jest wzniosla jak ja, gdy dzwonie do dziada I szmugluje mu na leb, ze chce internet, ktorego nie chce. Albo jak wzniosle prosze w spozywczym o cole I bilety I prosze naprawde wzniosle, a baba nie slyszy I mi mowi wzniosle "co? Czego?" A teraz Cie przepraszam, ale mam zamiar znalezc na lumpie bardzo malą koronkowa czarna I nie sadze, by to byl odpowiedni moment, bys mogla mnie powkurwiac. Nie chce mi sie juz z Toba wchodzic w dyskusje na temat prymitywow I nieprymitywow. Po prostu ja bym tak Sebie nie kazala kupowac salaty. Gdybym chciala od Seby salate, to normalnie bym mu napisala: Seba, kup jakies zarcie dla krolikow, bedziemy se dzis udawac, ze jestesmy fit. Jestes byczy, Twoja Karina.
  • Ritha 25.07.2017
    XD Chcialabym być Twoim Sebą :D
  • ówczesny 25.07.2017
    Ritha;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania