Igalga zaprasza na listopadowo-grudniowe szaleństwo

Witamy i zachęcamy Wszystkich chętnych do wzięcia udziału w fantastycznej zabawie na Prozę. Tym razem do napisania opowiadania inspiruje nas Igalga - zwyciężczyni poprzedniej edycji.

Cześć! Zapraszam do kolejnej edycji i wspólnej zabawy :)

 

Wybornymi tematami są:

~ PRZEDŚWIATECZNE SZALEŃSTWO - Jak przetrwać przedświąteczne szaleństwo! I to tak, że będzie ogarnięte na cacy :)

 

„ – Zreasumujmy. Barszcz jest. Uszka są. Kutia jest. Kapusta z grzybami jest. Karpia wyjęłaś?

Pod panią Borejko ugięły się nogi.

– Nie! – jęknęła.

– Ale ja wyjąłem – rzekł roztargnionym tonem ojciec Borejko, nie odrywając wzroku od książki. – Zważ, Milu, na ile nieoczekiwanych sposobów przejawia się moja miłość.” - Małgorzata Musierowicz

 

„Jest mnóstwo rzeczy, które przyniosły mi wiele dobrego, choć nie przyniosły mi żadnego zysku. Taką rzeczą są właśnie święta Bożego Narodzenia. Oczywiście, jest to czas hołdu i czci dla samego wydarzenia, ale dla mnie te święta to także miły czas dobroci, wybaczania i miłosierdzia.” - Charles Dickens

 

~ ZŁY LISTOPAD - Miesiąc najbardziej depresyjny oraz melancholijny. Mimo to, może być piękny i ciekawy.

 

„ – Następnym razem ty zasiądziesz w fotelu – oznajmił Październik.

– Wiem – odparł Listopad. Był blady, miał wąskie usta. Pomógł Październikowi wstać z drewnianego krzesła. – Lubię twoje historie. Moje zawsze są zbyt mroczne.

– Ja tak nie uważam – powiedział Październik. – Po prostu twoje noce są dłuższe. I nie jesteś ciepły. ” - Neil Gaiman

 

„...pamiętasz dziewczynę o imieniu Listopad,

Jej włosy pachniały dymem ognisk,

A usta miały kolor rozgniecionych jeżyn. ” - Agnieszka Kuchmister

 

Termin na napisanie: do 15-ego grudnia do godziny 23.59!

 

ZAPRASZAMY!

 

Życzymy wszystkim świetnych pomysłów i wielu tekstów w konkursie.

Literkowa i Igalga nie proponują żadnych precyzyjnych wskazówek. Pozostawiają autorom pole do popisu. Puśćcie wodze fantazji!

Dwa tematy i dwa wyzwania, aby zaskoczyć Autorów i Czytelnika.

Można pisać na jeden, można obydwa powiązać, a można napisać tylko na drugi. Nie ma żadnych granic. Co do koncepcji i gatunku wszystkie ścieżki dozwolone… Do dzieła Szanowni Opowijczycy!

Napisz i zostań Zwycięzcą. Potrafisz! W nagrodę to, Ty otrzymasz możliwość podania inspiracji do kolejnej Bitwy i wirtualne uznanie.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

Z życzeniami literackich inspiracji. Liczę na Was Kochani — Literkowa

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod stopką KONKURSY i na Profilu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Literkowa Bitwa na Prozę 5 miesięcy temu
    Wszystkiego dobrego w szaleństwie i pozytywnego listopada. Zapraszam do zmierzenia się z tematami.

    Literkowa
  • il cuore 5 miesięcy temu
    Dickens&Gaiman – to byłby ponadczasowy tandem.
    cul8r

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania