...

.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • Witamy kolejny wiersz w Bitwie. Życzymy wygranej i dobrej zabawy.

    Literkowa
  • Wow z prędkością światła
  • Literkowa Bitwa na Rymy™ :)))
  • Pasja 20.10.2019
    Frywolna ta twoja jesień. Krzyże można ponacierać, a członki wspomóc, nalewki golnąć. I na imprezę iść jak na wiosnę.
    Pozdrawiam ciepło

    polamała... literówka
  • Pasja 20.10.2019
    i jeszcze to... jesień słońcem rozbłysło(a)
  • pasja bo nie dać się jesieni (życia) to trzeba umieć :))

    Pozdrowionka :)
    PS. Dziękuję za korektę :)
  • JamCi 20.10.2019
    Dzisiejsza, zwariowana. Zhula się to pójdzie spać. Na razie hula. Niech hula :-)
  • JamCi raz się żyje, trza korzystać :))
    Pozdrowionka :)
  • betti 20.10.2019
    Nie wiem, co to jest, ale z poezją nie ma raczej nic wspólnego. Nie obraź się, Aga, ale ja szczerze.
  • betti spokojnie, ja też nie wiem :) A poważnie, mam świadomość pewnych hm... "niedociągnięć" ;)
    Pozdrowionka :))
  • betti 20.10.2019
    Dzięki, Bogu. Bałam się, że zareagujesz jak inni... a nie chciałabym.

    Pozdrawiam.
  • betti :))
  • Powiem tak, ten z poprzedniej bitwy był o dwa albo trzy poziomy wyżej :)
    Ale chwali Ci się, że się „bijesz” w bitwach, bo tak se napisać zawsze na najwyższym poziomie na zapodany temat nie jest najprostszą rzeczą.
    Pozdrawiam!
  • Taaa, latam raz wyżej raz niżej ;))
    A bić się lubię, no to wiesz, sama przyjemność :))
    Pozdrowionka
  • Głosowanie rozpoczęte. Zapraszamy na Forum do wątku http://www.opowi.pl/forum/glosowanie-literkowa-bitwa-na-rymy-bez-w478/

    Wcześniej prosimy o czytanie i pozostawienie śladu pod wierszami, następnie tworzymy sami podium 3 - 2 - 1 plus krótkie lub długie uzasadnienie.

    Literkowa
  • gotowe :)
  • Berkas 22.10.2019
    Ooo taki utwór aż się chce zaśpiewać, wpasował się w moje potrzeby swobodą ruchów i wolnością.☺️
    Pozdrawiam
  • Berkas A śpiewaj :)) na zdarawie ;))
    Pozdrowionka :))
  • Tjeri 22.10.2019
    Pomysł fajny, wykonanie można podciągnąć. W pierwszej strofie "rozpędzone dziewczę" w połączeniu z połamanym krzyżem, sprawiło, że myślałam, że chodzi o wypadek samochodowy :)).
  • Tjeri Ten "połamany krzyż" - nawet nie przyszło mi na myśl, ale teraz, kiedy o tym piszesz, to faktycznie nasuwa się takie skojarzenie :))
    Dzięki za komentarz :)) Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 22.10.2019
    Dziewczę nie daje się Jesieni i tak trzymać. Przyjemna lektura. Pozdrowienia!
  • Bożena - Tak jest! Dokładnie taki ma zamiar to "dziewczę" ;))
    Pozdrowionka i dziękuję :)
  • Bardzo prosimy o wypowiedź w sprawie głosowania pod tym wątkiem na Forum:
    http://www.opowi.pl/forum/literkowe-bitwy-koszyk-rozmaitosci-w957/
  • Aisak 23.10.2019
    Powonno trafić do działu Wiersze, a nie opowiadania.
  • Aisak - ale to Bitwa, więc myślę, że chyba dobrze wkleiłam jednak...?
  • Aga jednostrzały dobrze :)
    To tak tutaj działa, utwory bitewne niestety nie maja osobnego „pudełeczka” .
  • Maurycy Lesniewski ok, dzięki. Kamień z serca ;))
  • Aisak 23.10.2019
    Aga jednostrzały, Aaaa, bo obok jest napis Bitwy, a zauważyłam tylko opowiadania.

    Moja wina :(
  • Aisak spokojnie, nic sie nie dzieje. Zakładam, że chciałaś dobrze ;)
  • piliery 23.10.2019
    Poczułem się zobowiązany aby napisać swoją opinię skoro wydałem generalny osąd. Mam bardzo mieszane uczucia. Zarówno co do formy którą trzeba jeszcze doszlifować jak i merytorycznie są pęknięcia które sprawiają ze wiersza nie odczytuję. Wybacz.
  • piliery
    Nie wybaczam, bo i nie mam czego :)
    Cenię szczere, konkretne podejście. Doszlifować trzeba, z całą pewnością. Teraz, kiedy kilka osób konkretnie wskazało, gdzie leży źródło problemu/ów pewnie w przyszłości zwrócę na to większą uwagę :)
    Pozdrawiam :))
  • Aisak 23.10.2019
    To niedobrze, jak chce się dobrze.
    Bo gówno z tego wychodzi.
  • Aisak aaa to już różnie bywa, fakt ;))
  • Dekaos Dondi 25.10.2019
    Aga jednostrzały. Coś takiego... czupurnego w tym tekście zalęgłe:)
    Ej ty... jesień... no coś ty... uspokój się. Bo wrzasnę→ spadaj razem z liśćmi!
    No i biedna jesień musiała się dostosować do rezolutnej, aczkolwiek deczko nieznośnej radośnie dziewuchy:)) ?    ?    ☘    ?    ?  
  • DD "czupurnego" powiadasz? Tiaaaa, pisałam go "w papilotach", spijając pobudzającą, poranną kawę. To była taka sytuacja, w której wydaje nam się, że możemy góry przenosić i nic nam w tym nie może przeszkodzić :)))
    Fajny ten Twój komentarz :)
    Dzięki i pozdrowionka :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania