Imprezowiczka

Imprezowiczka

To historia o nastolatce, mówili na nią imprezowiczka, ciagle bunty i afery, rodzice nie mieli z nią zbyt łatwo, w końcu pewnego razu, siedząc znudzona w Pokoju dostała wiadomość "hej Laura jest zaczepka, niezłe dupy i w chuj alko wchodzisz w to?" Ona z uśmiechem na twarzy "ja bym odmówiła?" Ubrała sie i wymalowała jak jakaś dziwka, spotkała sie z kumpelą, obydwie sie świeciły, wchodzą na imprezę, bawią sie wyśmienicie, muzyka światła i tłum niezłych gości, w końcu podbiło do niej 2, była troche podpita wiec każdy był już piękny, zapytali "hej mała a co ty tak sama?" Ona z uśmiechem na twarzy "w sumie nie wiem, ale chętnie to zmienię" oni popatrzyli na nią zaprowadzili na dwór, troche tam popili w końcu jeden wyjął zioło, zapytał ją słodkim głosem "może bucha księżniczko" ona sie zarumieniła i wzięła jeden wdech, ostro sie zaciągnęła wiec wpadła w niezły haj, jeden z nich w końcu zapytał"może pojedziemy do mnie?" Ona tylko im kiwnęła głową i ruszyli w stronę auta, wsiedli to auta, pojechali wiec do niego, wprowadzili ją do środka, rozebrali w przejściu, ona wciąż śmiała sie jak głupia, zaprowadzili do łóżka, zaczęli sie z nią bawić, rano nic nie pamietała, obudziła sie sama, lecz bardzo dziwnym trafem teraz leżała w klubie, ona mie wiedziała co sie dzieje, w okol pełno było ludzi, ona sie pozbierała, i ruszyła w końcu do ludzi, dotarła do domu w przejściu od razu matka "zobaczy jak ty wyglądasz, gdzie byłaś całą noc?!" Ona sama nie wiedziała wiec ją okłamała "u koleżanki mamo, a teraz pójdę spac"

Poszła do pokoju, przez następny długi miesiąc wciąż odmawiała wszelkich imprez, i jakiś małych domówek, ciagle czuła sie źle, wymiotowała i cierpiała, w końcu zrobiła test, nie mogła uwierzyć oczą kiedy test pokazał 2 czerwone kreski

Średnia ocena: 1.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • motomrówka 29.01.2017
    Królik, po co ty piszesz? Jeśli dla samoniedorozwoju, to droga jest słuszna. 2
  • detektyw prawdy 29.01.2017
    Serio? To jest tak w chuj wulgarne ze az czytac sie tego nie da. Tylko seks, koka, ziolo...? Nie, to nawet nie nadaje sie na opowiadanie,a tym bardziej na ksiazke. 1
  • detektyw prawdy 29.01.2017
    Ten slang az wkurza czytelnika...
  • Ashley 29.01.2017
    :( ...
  • Ewcia 29.01.2017
    Tekst jest beznadziejny,pełen wulgaryzmów.
  • Ritha 30.01.2017
    się, więc, trochę, ę ę ę ę brakuje wszędzie, treść jest przerażająco denna

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania