Jak dobrze poczuć znajomą ciszę

Jak dobrze poczuć znajomą ciszę i poczuć zimno tych znajomych ścian. Usiąść na skrzypiącym krześle i znów nauczyć się na pamięć widoku ulicy. To zabawne, bo tyle lat mnie tu nie było, a osiedlowy monitoring wciąż działa bez zarzutów. A stateczne matrony jak za starych dobrych czasów, karcą swoje dzieci za zbyt krnąbrne zachowanie. Nie wierzę, pod wierzbą wciąż spotykają się zakochani! Szepczą sobie do ucha tajemne szyfry z obawy, że świat dowie się o ich miłości. Tu prawie nic się nie zmieniło, no właśnie prawie nic. I może ja nie potrafię zdefiniować tej brakującej części, bo dawno temu opuściłam te mury. Bo ten, kto marzy, nie przetrwa w betonowym pozbawionym wyobraźni świecie, a jednak ja przetrwałam. Jestem tu w tych czterech ścianach czyśćca. Piję zatrute wino podziwu i dziękuję tym, którzy zrównali mnie z błotem. Bo dzięki nim ruszyłam w stronę marzeń. Czy tu wrócę? Nie mam zielonego pojęcia, ponieważ każdy powrót w to miejsce kosztuje coś więcej niż pieniądze.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Fanriel 15.07.2018
    Podoba mi się ten tekst. Szczególnie końcówka. Zostawiam 5.
    Drobne uwagi:
    "A stateczne matrony jak za starych dobrych czasów karcą swoje dzieci za zbyt krnąbrne zachowanie." - wydaje mi się, że "jak za starych dobrych czasów" należy oddzielić przecinkami;
    "Piję zatrute wino podziwu i dziękuję tym którzy zrównali mnie z błotem." - przecinek przed "którym".
    Pozdrawiam.
  • Tina12 15.07.2018
    Miło mi to słyszeć. Co do przecinków naniosłam poprawki. Dzięki za wizyte.
  • Justyska 15.07.2018
    Tino czas goni i nie czytam wszystkiego, ale dla mnie to jest najlepszy tekst z Twoich. Bardzo mi się podoba!
    "Usiąść na skrzypiącym krześle i znów nauczyć się na pamięć widoku ulicy. " - to bardzo
    " Jestem tu w tych czterech ścianach czyśćca" - nie wiem czy tu nie lepiej by było "... i jestem znów w tych czterech ścianach czyśćca"
    "Piję zatrute wino podziwu i dziękuję tym, którzy zrównali mnie z błotem. Bo dzięki nim ruszyłam w stronę marzeń." i to ładne bardzo

    Pozdrawiam serdecznie!
  • Tina12 15.07.2018
    Dzięki chyba proza ostatnio lepiej mi wychodzi niż poezja.
  • Pasja 16.07.2018
    Dzień dobry
    Bardzo życiowe rozmyślania. Powrót do przeszłości, do swoich korzeni.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Tina12 16.07.2018
    Dzięki za wizyte
  • Angela 16.07.2018
    Bardzo ładny, nostalgiczny utwór :) 5
    Pozdrawiam
  • Tina12 16.07.2018
    Dzięki. Dawno cie tu nie było

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania