Jak

Od dwóch

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Puchacz 06.06.2020
    Gdzie u branża rozrywkowa?
    To jest literatura?
  • Morus 06.06.2020
    Mam dosyć tego pisowskiego koszmaru i rozdawnictwa.
  • Targówek 06.06.2020
    Morus... więc zagłosujesz na człowieka, który chce działać na niekorzyść polskiej gospodarki? Gratuluję. Poza tym jako korwinista nie jestem zwolennikiem socjalu, ale obrażanie czyichś dzieci, bo ich rodzice pobierają 500+ jest nie na miejscu.
  • Józef Kemilk 06.06.2020
    Morus Masz dość rozdawnictwa i chcesz 1000 zł za nic. Ciekawe połączenie
  • Józef Kemilk 06.06.2020
    Morus Rozumiem, że jesteś były Pisowiec (Duda stracił głosy) i stajesz się POwiec (Trzaskowski uzyskał głosy) . Nie ma to jak duża świadomość wyborcza.
  • Morus 06.06.2020
    Rozważam między Biedroniem, a Trzaskowskim, dla dokopania PiSowi, żeby Duda nie przeszedł.
  • Targówek 06.06.2020
    Morus Zrozumiałbym Kosiniaka, zrozumiałbym Hołownię, ale... Biedroń? Kandydat SLD z marginalnym poparciem? To nieźle
  • Targówek 06.06.2020
    I ty uważasz, że jesteś przeciwko socjalizmowi?
  • Morus 06.06.2020
    Targówek tak naprawdę to wszyscy oni poza Trzaskowskim nie mają szans. A na oszustów z pisu, którzy zrobili kilka milionów pracujących ludzi, którzy nigdy nic nie dostali, bo są za starzy na pięćset plus i wyprawkę szkolną, a za młodzi na trzynastą i czternastą emeryturę i bezpłatne leki. Zmieniam preferencje, bo zostałem oszukany. Emilewicz wielokrotnie obiecywała ten bon. Pozostaje jeszcze opcja bojkotu wyborów.
  • Targówek 06.06.2020
    Morus więc kiedyś byłeś za PiSem?
  • Morus 06.06.2020
    Targówek ale to już nieaktualne, to oszuści. Czy normalnym pracującym ludziom nie należy się jakiś odpoczynek tytułem podziękowania? Skoro rozdają na dziecko 6300 rocznie, nie licząc becikowego, rocznego macierzyńskiego i innego socjalu, to czy osobom, które to finansują, nie należy się choć raz w życiu podziękowanie? I tak potraktowaliśmy to 1000 plus z siostrą. Ale skoro uznali, że lepiej zrobić ludzi w wała, wypieli się, więcej na nich nie zagłosujemy i będziemy przekonywać innych, by na tych oszustów już nie głosowali. A najbliższe wybory mam nadzieję, że Duda popłynie. Na forum jednej z prawicowych gazet bardzo mało jest głosów pozytywnych za tym dzisiejszym pomysłem Dudy. Skoro już tam nawet, to nie wróży temu kandydatowi najlepiej. Chyba, ze sfałszują wybory.
  • Erwonus 07.06.2020
    Targówek ludu Słupska szykujta dupska!
  • Puchacz 06.06.2020
    Nie tylko Ty, ale wyjazd to nie branża rozrywkowa, a tekst nie jest literacki.
  • befana_di_campi 06.06.2020
    Nie jest literacki! Z tym na Nowogrodzką!
  • Morus 06.06.2020
    Oczywiście, że literacki, postacie są całkowicie fikcyjne, historia również. Tekst napisany dla zwrócenia uwagi na ważki problem rozdawnictwa socjalnego.
  • Morus 06.06.2020
    Czemu ktoś stawia jedynki za prawidłowo napisany tekst? A jak ktoś ma jakieś uwagi merytoryczne odnośnie interpunkcji, ortografii, czy stylistyki to proszę o napisanie.
  • befana_di_campi 07.06.2020
    Jedynki stawia dlatego, że nie jest to po prostu literatura. Równie dobrze można by tu zamieścić ulotkę jakiegoś parafarmaceutyku z jednoczesnym zapytaniem o typ literackiego gatunku.

    Życzliwie :)
  • Morus 07.06.2020
    befana_di_campi
    Aha.
  • cos_ci_opowiem 07.06.2020
    W ogóle nie rozumiem idei tego całego "bonu turystycznego". Rozumiem jeszcze, gdyby to był rzeczywiście bon do wykorzystania w kraju (coś jak karty Sodexo), ale wygląda na to, że znowu będą pchać pieniądze do rąk wielodzietnych rodzin (tych patologicznych też).
  • Morus 07.06.2020
    W tym cały problem, że pchają kasę do patologii, jakby to było teraz najważniejsze, a tacy zwykli ludzie, w przeciętnym wieku, którzy już nie załapali się na pięćset plus, a do emerytury mają jeszcze dwadzieścia lat, albo i trzydzieści nigdy nic nie dostali, mimo, że tyrają na to całe pisowskie rozdawnictwo. Patologia będzie tymi bonami handlowała na wódę i szlugi, a i tak na pis nie zagłosuje. U mnie było dwóch zwolenników po, którzy jak usłyszeli, że będzie ten bon po 1000 złotych, to zagłosują na pis, bo wreszcie wyjadą sobie bez stresu na tygodniowe darmowe wczasy. A wczoraj Duda pokazał wszystkim uczciwie pracującym ludziom w tym kraju, że im się nic nie należy, i dalej będzie wspierał patologię, rencistów, którzy oprócz rent zapierniczają na czarno i mają dużo kasy i podobną patologię. Ten bon stanie się gwoździem do politycznej trumny dla Dudy i całej tej pisowskiej szarańczy, która nie ma nawet na tyle honoru, która żeruję na zwykłych pracujących podatników, i nawet w ten sposób nie chce im się odwdzięczyć.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania