Jak sprowokować użytkowników Opowi? 10 punktów.

1. Bóg nie istnieje, a wszelkie kontrargumenty są dla idiotów.

2. Ortografija w opowiadańu jest najwarzniejsza

3. Niektórzy użytkownicy portalu wypowiadają się o polityce nie mając o niej bladego pojęcia.

4. Pięć minut po publikacji wejdę na stronę główną i anonimowo dam każdemu po 1 :) Nie mogą mieć przecież ocen wyższych ode mnie :)))

5. Laura be like: Wasze opowiadania są chu*owe, o bojciu, dlaczego mnie nie lubicie? Nie rozumiem...

6. Przestańcie pisać opowiadania na opowi! Tylko się ludzie kompromitujecie.

7. Prawica jest dla idiotów! Lewica w sumie też!

8. Patriota? Nie słyszałem o niej.

9. Wszyscy przeciwnicy LGBT to faszystowskie świnie.

10. I tak nie umiesz czytać...Czego więc tu szukasz?

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (135)

  • Akwadar 25.07.2021
    O żesz...
  • Pan Buczybór 25.07.2021
    meh. Nieprzekonująca ta lista, nawet jeśli częściowo trafna
  • sensei 25.07.2021
    Ma to sens, choć faktycznie do rozbudowania.
  • Abbie Faria 25.07.2021
    To jest ciekawa lista. A zastanawialiście się kiedyś dlaczego dziesiątka jest taka popularna. Układamy rzeczy w 10, mamy dziesiętny system liczbowy itd. Ja mam swoją teorię i nie jest wcale odkrywcza.
  • CallMeDarkness 25.07.2021
    10 to nie za mało, 10 to nie za dużo, 10 mamy przykazań, 10 to liczba parzysta, 10 zawiera cyfry występujące w systemie binarnym, 10 może być rocznica, 10 urodziny.
  • Tjeri 26.07.2021
    Bo mamy dziesięć palców – to pierwsze liczydło, zawsze pod ręką ;).
  • Tjeri 26.07.2021
    Pomysł dobry, jednak niektóre punkty w zasadzie są tożsame, a sporo innych brakuje. Ale samo spostrzeżenie łatwości z jaką użytkownicy dają się prowokować jak najbardziej słuszne :)).
  • D.E.M.O.N 26.07.2021
    zgadzam sie.
  • laura123 26.07.2021
    O, bojciu, autorka chyba mnie nie lubi? Zupełnie nie wiem dlaczego...
  • pansowa 26.07.2021
    Jak tu nie lubić tak gwiazdy, która nie rzuca oszczerstwami, a katolickie usta nigdy nie skalały się kłamstwem?
  • D.E.M.O.N 26.07.2021
    buahahaha. ale fakt. bez larwy wiało by tu nudą.
  • laura123 26.07.2021
    Demonku, a czyja to wina, że ty taki niewidoczny? Słabo piszesz, dowcip jak u starego, przeżytego dziada... nic nie porywa. Dobrze, że jest Laura i możesz podczepić się pod kogoś popularnego i ogrzać stare kości...
  • D.E.M.O.N 27.07.2021
    laura123 a kto mówił, że ja niewidoczny? prawdziwy artysta nie pisze co mu ślina na język przynosi jak tobie, tylko zbiera się i układa, poprawia, udoskonala i dopiero wtedy publikuje. ja tylko stwierdziłem oczywisty fakt, żeś uciechą naszego grona :D PS: stara to określenie, które pewnie często przychodzi ci na myśl jak patrzysz w lustro - ja go nie znam, ale ponownie, współczucia, nie dość że córka alkoholika to jeszcze stara. w sumie to miłe, że Bóg cię jednak trochę pokarał.
  • laura123 27.07.2021
    D.E.M.O.N widziałam tę twoją ''publikację'', śmiech na sali... opisałeś się jak głupi, a wartości w tym ''dziele'' żadnej... rym banalny, częstochowski, widać że tworzony ''na siłę''. Oj, ty geniuszu prostactwa, miernota z ciebie do n-tej potęgi, stąd frustracja.
  • D.E.M.O.N 27.07.2021
    laura123 - hahaha, ty to umiesz człowiekowi zrobić wieczór. leć po whisky mała, bo chłopaki kończą już poprzednią butelkę. Ale pisz, pisz, co komentarz to lepszy :D nie znasz dnia, ani godziny jak mówi Pan, ani kiedy laura myśli, że ci jedzie :D
  • laura123 27.07.2021
    Aleś się przyczepił. Kużwa, nie masz rodziny, dziewczyny, przyjaciółki, znajomych? Weź odwal się ode mnie, nieuku jeden, bo to żenada czytać, co piszesz.
    Następny narcyz mi się trafił... co jest, że takie ofermy przyczepiają się do mnie? To jakaś kara boska!
  • pansowa 27.07.2021
    D.E.M.O.N Pewnie też jesteś w niej zakochany!
  • Szpilka 27.07.2021
    Pansowa

    Drugi Tinder się robi ?
  • laura123 27.07.2021
    Kużwa, jak to wszystko leci, jak ćmy do światła... sępy portalowe!
  • pansowa 27.07.2021
    Szpilka :)))
  • pansowa 27.07.2021
    Taka światłość to ćmy lecą...
  • Akwadar 27.07.2021
    pansowa trza zdmuchnąć tę świeczkę
  • pansowa 27.07.2021
    Akwadar Żartujesz. To intelektualna światłość wiekuista.
  • Akwadar 27.07.2021
    kuźwa, mata chyba czasu i piniędzy jak piachu na Saharze...
  • Akwadar 27.07.2021
    pansowa za głupim na tako światłość :)
  • laura123 27.07.2021
    Następny... ja pitolę. Jakie to trzeba mieć zryte łby, żeby tak się przyczepiać?

    Kwiaty opowi... hahaha
  • pansowa 27.07.2021
    Akwadar To ić precz stajenny.
    Ja się ponapawam blaskiem.:)
  • Akwadar 27.07.2021
    laura123 ty jesteś jednym z ogródka... a co ja do ciebie przyszłem? Paczajta ją, jakby tu innych nie było, tylko łona... :)
  • Akwadar 27.07.2021
    pansowa a ja se przyszłem na widowisko gminne... popaczać se chcę jak się buraki przepychacie i popychacie... kto mnie zabroni, jak robita to na łocach wsytkich :)))
  • pansowa 27.07.2021
    Akwadar Zna swoją wartość i magnetyzm :)
  • laura123 27.07.2021
    Akwadar, tak... przyszedłeś sów wypatrywać... ornitolog z ciebie.
  • Akwadar 27.07.2021
    pansowa tiaaa i dlatego z wieśniokami się zadaje na miedzy ha,ha, ha
  • Akwadar 27.07.2021
    laura123 sów i lołry która się z chopakami zadaje, a co. popaczę sobie, podogaduję cusik i ja mnie się znudzi to se pójdę i jutro może zaglądnę znów i popaczam :)
  • pansowa 27.07.2021
    Akwadar Nie doceniasz zaszczytu chłopku pańszczyźniany.
    To wrażliwość damy współczującej nakazuje jej zejść do gminu.
  • Akwadar 27.07.2021
    pansowa dlatego ja jestem widzem, jestem bezpieczny a ty się musisz użerać z damą :)))
  • pansowa 27.07.2021
    Akwadar To z miłości.
    Słodkie użeranie.
  • Akwadar 27.07.2021
    pansowa zapewne :)
    Miłość jest cierpieniem - powiedziała żaba, tuląc się do jeża ;)
  • pansowa 27.07.2021
    Akwadar A tu mamy tabun jeży.
    Muszę walczyć o miejsce przy stole i w łożu.
  • Szpilka 27.07.2021
    Akwadar

    Hahahahaha, ale jakie fajne jeżożabki będą ?
  • Akwadar 27.07.2021
    pansowa no to powodzenia. Jak akcja się jaka rozwinie, to jeszcze zajrzę do was w gości ;)
  • Akwadar 27.07.2021
    Szpilka nioo, fajusie :)
  • pansowa 27.07.2021
    Akwadar Kolejka stoi, ale będę walczył.
    Muszę załatwić tego na pierwszym miejscu.
    Niejaki patriota.
  • Akwadar 27.07.2021
    pansowa jemu to znajdź jakąś kapliczkę na drugim końcu kraju i masz go z głowy... a i jeszcze kogoś co będzie debaty patriotyczne z nim toczył. Gorzej z resztą, bo cholera wie, kto tą resztą jest ;)
  • pansowa 27.07.2021
    Akwadar Każdy facet, który otarł się o boskość.
    Czyli tłum.
  • laura123 26.07.2021
    Jak tu nie lubić niebieskich ptaków, jak tak ładnie fruwają po kłamstwach... autorka jednak nie doceniła, przeoczyła, zlekceważyła, pominęła...
  • pansowa 26.07.2021
    Ja się nie mienię gorliwym katolikiem, a moje kłamstwa trzeba wskazać i udowodnić.
    Ty na razie ani nie udowodniłaś, że tamten wiersz był stary, ani że molestowałem rodzinę działaczko KK..
    Czyli Kulturalnych Kobył.
  • laura123 26.07.2021
    Nazywałeś siebie katolikiem, jeszcze nie tak dawno, teraz zmieniłeś wiarę, od kiedy zrozumiałeś, że tutaj bardziej opłaci się być ateistą.
    Znalazłam jeden wiersz, w którym zmieniłeś tylko tytuł i bez odnośnika wstawiłeś jako nowy. To świadczy o tym, że coś jest nie hallo. Nie chce mi się szukać więcej...
    Jeżeli facet chwali mi się, że synowie nie chcą go znać i widzieć, to jakiś powód musi być...
  • pansowa 26.07.2021
    laura123 Zarzuciłaś starość temu konkretnemu.
    Wiarę zmieniłem, bo nie mogę być w jednym kościele z hipokrytką i oszołomem, którzy plują jadem, oszczerstwami i gównem po czym biegną na mszę i padają na kolana.
    Facet się tym nie chwali. Powiedział ci prywatnie, ale jesteś zwyczajnym chamem, bo tylko cham może upubliczniać treść prywatnych rozmów.
    Normalny człowiek wie, co to dyskrecja i co usłyszał prywatnie zachowuje dla siebie.
    To najlepiej dowodzi, że jesteś opowijską Jolką.
    Nie udzieliłem ci zgody na upublicznianie naszej rozmowy prywatnej i na pewno nie powiedziałem, że przyczyną jest molestowanie.
    Jesteś więc idiotką, kłamcą, oszczercą i charakteropatką.
  • laura123 26.07.2021
    Jeżeli byłbyś człowiekiem honoru, moralnych zasad, jeżeli nie ścigałbyś mnie chamstwem, wulgaryzmami, nie prześladował w każdym komentarzu urojeniami, to nie miałabym powodu do ujawnienia czegokolwiek.
    Co to za facet, który prześladuje kobietę za to, że nie okazała mu zainteresowania? Kim trzeba być, żeby z takiego powodu wyżywać się w każdym komentarzu?
  • pansowa 26.07.2021
    laura123 Jesteś totalnym dnem.
    I na tym z tobą skończyłem.
  • pansowa 26.07.2021
    A urojenia o zainteresowaniu tobą w dupę sobie wsadź.
    Wszyscy faceci mdleją na twój widok. Ależ trzeba mieć zryry łeb.
    I nic nie zmienia faktu, że normalny człowiek informacje prywatne zechowuje dla siebie.
    Twoja normalność i kultura lokuje się głębokim dnie.
  • laura123 26.07.2021
    Tobie nie dorastam do pięt, pod tym względem.
    Jaki facet, obrażony za obojętność, wyzywa, grozi, szuka ludzi, którym chce płacić za zabicie kobiety, która go zlekceważyła?
  • pansowa 26.07.2021
    laura123 Jesteś i pozostaniesz żeńską formą psychopatycznego skurwysyna.
    Mitomania zaś jest twoją wyjątkowo mocną stroną.
  • laura123 26.07.2021
    pansowa wyzywasz dalej, nie masz żadnych oporów, żadnych hamulców, które mają ludzie normalni.
    Byłeś mną bardzo zainteresowany, dlatego, między innymi, te zwierzenia.
    Cokolwiek nie napiszesz, świadczy to o tobie i sobie wystawiasz świadectwo.
    Mądry zrozumie, głupi jeszcze cię poprze, ale mnie to nie obchodzi.
  • pansowa 26.07.2021
    laura123 To tyle w temacie.
    Prawda zawsze boli, ale trzeba ją wyartykułować głośno.
    Zainteresowanie tobą? :)))
    Takim durnym pasztetem? :)))
    Gadałem z tobą bo wrażenie normalności umiesz robić.
    A co z ciebie wyszło wszyscy widzą.
    A jeśli to były zwierzenia, to może i ja powinienem tu coś o tobie napisać?
    Nie, ja jestem normalny człowiek i co się dowiedziałem prywatnie pozostawię dla siebie.
    Tym się różnimy.
  • laura123 26.07.2021
    A jaka to prawda, że nie panujesz nad sobą, że w obliczu każdego problemu, wyzwiskami jedziesz?
    Kto tak reaguje?
    Tylko portalowe miernoty, którym się wydaje, ze są tacy wspaniali i zderzenie z rzeczywistością wyzwala szok i najgorsze instynkty.

    Nigdy mnie na oczy nie widziałeś, więc skąd ta ''prawda'', że jestem pasztetem?

    Pisz sobie te ''prawdy'', może cię wyzwolą...
  • pansowa 26.07.2021
    laura123 Dopytuję, omawiam i sprzedaję tutaj prywatne treści naszych rozmów?
    A pasztet jesteś. Kto jest mentalnym dnem musi być pasztetem.
  • laura123 26.07.2021
    Nie, ty ''tylko'' wyzywasz, obrażasz, grozisz... to jest nic, prawda? Piszesz ciągle o mnie, niejako do mnie kierując większość swoich komentarzy. Osaczasz z każdej strony. Ty nie potrafisz żadnego tematu, które dotyczą publikacji, nie przenieść jako iluzji do mnie.
    Rozumiem, że to jakiś rodzaj obłędu, tylko nie rozumiem, skąd może się brać taka wariacja do ''pasztetu''? Za pięknymi kobietami faceci wariują, a ty za ''pasztetem''?
  • pansowa 26.07.2021
    laura123 Tak se tłumacz, bo jak inaczej możesz wytłumaczyć własne skurwysyństwo?
    Szkoda na ciebie czasu.
    Zawsze sobie znajdziesz tu ofiary, ale na pewno nie mnie,
  • pansowa Sam rozgrzebujesz krowi placek, a potem się dzuwisz, że śmierdzi.
  • laura123 26.07.2021
    pansowa pisz dalej o mnie, jak już cię tak wzięło... ani ty pierwszy, ani myślę - ostatni.
    Przerabiałam to wiele razy, bo niektórzy mylą portale literackie z towarzyskimi.

    Refluks wcześniej to widział i też wyśmiewał dopisując sobie jeszcze ''fakty'' oparte na twoich publikacjach, ale ona, jak ty, wystarczy się odwrócić i z zemsty napisze wszystko...
  • pansowa 26.07.2021
    Nadleśniczy Nuncescu Spoko. Smród już jest za duży.
    Niech gnije.
  • pansowa 26.07.2021
    Nadleśniczy Nuncescu Teraz czas na upublicznienie twoich prywatnych rozmów :)
  • pansowa Wali mię to.
  • laura123 26.07.2021
    pansowa a co tu upubliczniać, jak tu patologia goni patologię... tylko wstyd, że się zna takich ludzi.

    A teraz sobie poużywajcie... miłego dzionka!
  • pansowa 26.07.2021
    Nadleśniczy Nuncescu Niby tak, ale wkurwia, kiedy takie przypadki hipokryzji i braku moralności uczą cię jak być moralnym.
  • Cygan 26.07.2021
    pansowa nie rozśmieszaj... a może rozśmieszaj, jesteś taki żałosny. Lubię to!
  • Angela 26.07.2021
    Cygan kolejny bogusiowy klonik. No nie mogę, ale cyrk od rana ?
  • pansowa Po co się wkurwiać, jak można olać?
  • Patriota 26.07.2021
    Cygan, kolejny Angelikowy klonik, ale cyrk od rana.
  • laura123 26.07.2021
    Patriota, to pewnie kigja się zabawia... w cygana, bo to mój komentarz, który kiedyś napisałam. Tylko ona może mieć takie poczucie humoru.
  • pansowa 26.07.2021
    Cygan Oho, mamy kolejnego klona oszołomskiego :)
  • pansowa 26.07.2021
    Nadleśniczy Nuncescu Nie leży to w mojej naturze.
    Udawanie, że nie ma gówna nie powoduje, że nic nie śmierdzi.
  • pansowa Można je omijać, zamiast w nie wdeptywać.
  • pansowa 26.07.2021
    Nadleśniczy Nuncescu Spróbujemy, choć smród będzie ciągle wyczuwalny.
  • Patriota 26.07.2021
    Możliwe nawet, że pacjentowi do końca odwaliło.
  • kigja 26.07.2021
    laura123

    Od kigji to won na miliard kilometrów!
  • kigja 26.07.2021
    Cygan całą czeredę cygani...
  • pansowa 26.07.2021
    kigja To klasyczny przykład , kiedy złodziej najgłośniej się drze: Łapaj złodzieja!
  • kigja 26.07.2021
    Możliwe.
    Ktoś, kto wybrał taki nick, jak Cygan, to hochsztapler.
    Mój nick będzie sto razy lepszy i fajniejszy.
  • pansowa 26.07.2021
    kigja Mnie tam oszołom wyciął donosem rezerwę, ale też dam radę :)
  • Patriota 26.07.2021
    kigja pacjent psychola ma dziesięć „rezerw”
  • kigja 26.07.2021
    Ludzie dajcie mi juz spokój!

    Nie interesuje mnie, kto ile ma nicków!
    Wszyscy jesteście chorzy psychicznie!

    Ale żeby być w grupie, to trzeba krakać, jak pozostali, więc tez sobie założę nowy profil i będe miała super nazwę, tylko teraz nie mam pomysłu...
  • pansowa 26.07.2021
    Patriota Wskaż, albo zamknij ryja.
  • Patriota 26.07.2021
    pansowa
    sensie
    Cygan
    Jagódka
    Cichy lot albo kot
    Puszek
    .....
    Itd itp
  • kigja 26.07.2021
    Dobrze, a teraz W IMIĘ UCZCIWOŚCI I PRAWDOMÓWNOŚCI wymień swoje...
  • pansowa 26.07.2021
    Poza pansową i cichym lotem reszta to twój wymysł. Jesteś zwyczajnie pojebany nagarnuszkusiostry :)
    A cygan jest też twój, bo raczej nie pisałbym sam przeciwko sobie. Ja jestem normalny w przeciwieństwie do ciebie.
    Nooo, a gdzie to itp Jaremo, Indi, celino, morusie, bogumile, jamazurze... resztę mi ludzie przypomną. Bo tu akurat nie ma żadnej wątpliwości czyje to są nicki :)
    Więc zamknij tego pryszczatego ryja i spadaj na drzewo.
  • Patriota 26.07.2021
    Sepuku????
  • Patriota 26.07.2021
    pansowa nieładnie tak się swoich nicków wypierać. Pozdr.
  • pansowa 26.07.2021
    Patriota Możesz kit wciskać bandzie.
    A swoje dasz na listę?
  • kigja 26.07.2021
    Se puku, to najlepiej we własną łepetynę ?????
  • pansowa 26.07.2021
    No tak... za mało miejsca.
  • Patriota 26.07.2021
    pansowa to sobie powiększ.
  • kigja 26.07.2021
    hahahahahahahaha
    Ale co?
    hahahahahahahaha
  • pansowa 26.07.2021
    Patriota Mam dużego:)))
    A tobie będzie mało miejsca na klony, to spróbuj na dwa razy :)
  • pansowa 26.07.2021
    kigja Biedak pewnie potrzebuje lupy :)
  • Patriota 26.07.2021
    Zwoje mózgowe sobie powiększ kałmuku. Twoje świńskie skojarzenia to efekt niedorozwoju szarych komórek.
  • Abbie Faria 26.07.2021
    Patriota Tak na marginesie art. 257 kodeksu karnego.
  • pansowa 26.07.2021
    Patriota Ty błaźnie jesteś w stanie wytyczyć sobie granice własnej błazenady ? :)))
  • Patriota 26.07.2021
    pansowa dokup szarych komórek troglodyto.
  • pansowa 26.07.2021
    Patriota Ale jaja :)))
  • Patriota 26.07.2021
    pansowa pozdrów senseia i cichego kota?
  • pansowa 26.07.2021
    Patriota Powiększ sobie. Pewnie stąd masz kompleksy i nieustającą frustrację :)))
  • Patriota 26.07.2021
    pansowa może ci te wszystkie kompleksy i frustracje wreszcie uleczą i nie będziesz się męczył biedaku, przecież to ty jesteś pacjentem, nie ja. Pozdrawiam.
  • pansowa 26.07.2021
    Patriota Tak długo oglądałeś sobie przez lupę?
    A pensetę masz?
  • Patriota 26.07.2021
    pansowa z takim wulgarnym szympansem jak ty, tylko pielęgniarze mogą rozmawiać, i to przez szybę. Żegnam.
  • pansowa 26.07.2021
    Patriota Kup koniecznie pęsetę, bo jak ty się wysikasz?
  • Akwadar 27.07.2021
    pansowa ktoś się z klonem wysypał :))
  • pansowa 27.07.2021
    Akwadar Nie. Siurka szuka i próbuje go złapać :)
  • Akwadar 27.07.2021
    pansowa ale to wychodzi na Laury klon...
  • pansowa 27.07.2021
    Kto wodniak, bo się już pogubiłem (:
  • Akwadar 27.07.2021
    pansowa o tego cygana mi idzie, gada jak L23
  • pansowa 27.07.2021
    Akwadar Raczej oszołom.
    Bardziej mi do niego wypowiedź pasuje.
    No i specjalista od klonów.
  • Akwadar 27.07.2021
    pansowa może być
  • pansowa 27.07.2021
    Akwadar Raczej jestem pewny.
    Nie spotkałem się z klonami larwy, co nie znaczy, że ich nie ma.
  • Akwadar 27.07.2021
    pansowa tutaj już wszystko moźliwe
  • pansowa 27.07.2021
    Akwadar Tyż prawda.
    Aktywność bandy ostatnio bardzo się wzmogła.
    Strzelają zza węgła i kopią poniżej pasa.
  • Akwadar 27.07.2021
    pansowa gdzie te czasy, kiedy nawet w gównoburzach jakaś klasa obowiązywała...
  • pansowa 27.07.2021
    Akwadar Popłynęło gówno to i gównoburze takie.
  • Pierwszy wiersz na opowi, który zrozumiałę.
  • SwanSong 26.07.2021
    1. Istnieje czy nie istnieje i tak tu tego nie rozstrzygniemy. Większy problem stanowi postępowanie Kościoła i głównie o to są tu kłótnie.
    2. Nie jest, ale prawie. Nie znasz zasad ortografii? To się ich naucz, zanim się ośmieszysz.
    3. Prawda, wiedza polityczna, ekonomiczna i społeczna tutaj kuleje (przoduje taki jeden, wiadomo o kogo chodzi)
    4. To normalne. Kto tu jeszcze patrzy na jedynki?
    5. Bez komentarza
    6. Racja. Ani tu czytelników, ani pomocy.
    7. Bo trzeba brać dobre rzeczy z prawa i z lewa, a nie upierać się, że coś jest dobre tylko dlatego, że moja partia tak wymyśliła. Trochę krytycyzmu.
    8. Patriota na pewno nie słyszał o patriotyzmie, jeśli o to chodzi.
    9. A zwolennicy to komunistyczne głupki. LGBT to skomplikowany temat.
    10. Właśnie nie wiem.
  • Patriota 26.07.2021
    Miernoty autorka pominęła.
  • pansowa 26.07.2021
    Czujesz się pominięty?
    Przecież jesteś :)
    Gdzie są oszołomie te moje 10 aktywnych nicków?
  • Patriota 26.07.2021
    pansowa ha, ha czujesz się pominięty? Tyle nicków. a autorka i tak takiego dna nie zauważyła.???
  • pansowa 26.07.2021
    Patriota Na szczęście mnie nie wymieniono. A bandę oszołomów owszem.
    Gdzie te nicki prawdomówny katoliku?
  • Patriota 26.07.2021
    A kim ty jesteś, żeby cię wymieniać? Nikim.
  • Szpilka 26.07.2021
    Patriota, a przykazanie miłości? Kochaj bliźniego jak siebie samego?

    Nie przestrzegasz przykazań boskich!

    Jeśli kto chce pójść za Mną, niech się zaprze samego siebie, niech weźmie krzyż swój i niech Mnie naśladuje (Mt 16, 24).
  • pansowa 26.07.2021
    Patriota Skoro piszesz oszołomie, że mam 10 aktywnych to wypada je wymienić.
    Przecież jesteś dobrym i prawdomównym katolikiem i kłamstwem się zapewne brzydzisz. Możesz spokojnie iść do komunii zapewne.
  • Patriota 26.07.2021
    Szpilka to do autorki wiersza miej pretensje, że miernot nie zauważa???
  • kigja 26.07.2021
    hahaha, fajne!
    Dałam ocenę, ale to tajemnica. Domyślcie się. ha!
  • kigja 26.07.2021
    O, a niektórym nicki wróciły xd
  • pansowa 26.07.2021
    Twardy reset pomógł.
  • pansowa 26.07.2021
    10 PRAWD I ZALECEŃ DLA UŻYTKOWNIKÓW PORTALU

    1 Wszyscy nie umiecie pisać. Tylko ja umiem.
    2 Astronomowie się mylą. Gwiazda jest tylko jedna.
    3 Bóg istnieje, choć nie jest doskonały. Stworzył niebo i ziemię, a zmęczony stworzył oszołomów.
    4 Jestem genialny. Łamanie zasad ortografii o tym świadczy. Precz z tyranią zasad!
    5 Zbyt mały rozmiar pampersów powoduje ucisk na przysadkę mózgową.
    6 Wszystkie karty chorób i niebieskie karty należy przesyłać pod wiadomy adres.
    7 Stawy to nie część szkieletu tylko naturalne siedlisko ropuch.
    8 Klon jest podstawowym drzewem puszczy opowijskiej.
    9 Grupa lewackich zboczeńców LGTB proszona jest o założenie osobnego wątku. Tu naczelnymi wartościami jest wiara i patriotyzm
    10 Skrót KK ma wielorakie znaczenie. Uprasza się o precyzyjne stosowanie.
  • Józef Kemilk 26.07.2021
    11. Napisanie dziesięciu punktów.
    Pozdrawiam
  • SadButTrue 30.07.2021
    Ja nie wiedziałam, że tu takie rzeczy się dzieją rodem ze średniowiecza, brakuje tylko toporków, siekier itd...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania