Pokaż listęUkryj listę

Jak znaleźć pracowników, którzy będą pracować za darmo? [polski pracodawca]

Jak znaleźć pracowników, którzy będą pracować za darmo?

 

Jestem polskim przedsiębiorcą i mam problem. Nie mogę znaleźć pracowników, którzy będą pracować za darmo. Nie rozumiem tego. Przecież to jest taka wspaniała okazja dla nich. Mogą zdobyć doświadczenie, nawiązać kontakty, pokazać się z dobrej strony. A ja im oferuję tylko to, co najlepsze: elastyczny grafik, możliwość pracy zdalnej, kreatywną atmosferę, szkolenia i rozwój. Co więcej, nie muszą się martwić o podatki, ubezpieczenia, umowy czy inne formalności. To jest przecież marzenie każdego pracownika!

 

A jednak nikt nie chce do mnie przyjść. Nie wiem dlaczego. Może są leniwi, niewdzięczni, roszczeniowi? Może nie doceniają mojej oferty? Może nie rozumieją, że to jest szansa ich życia? Może boją się wyzwań i odpowiedzialności? Może wolą siedzieć na bezrobociu i żyć z zasiłku? Nie wiem. Ale wiem jedno: to jest niesprawiedliwe. Ja się staram, inwestuję, ryzykuję, a oni nic. Nie chcą mi pomóc w realizacji mojej wizji. Nie chcą być częścią mojego sukcesu. Nie chcą pracować za darmo.

 

Jak mam znaleźć takich pracowników? Czy to w ogóle możliwe? Czy muszę się zgodzić na jakieś kompromisy? Czy muszę im płacić? Ale ile? I za co? I jak to wszystko rozliczyć? I czy to się opłaca? I czy to jest uczciwe? I czy to nie zrujnuje mojego biznesu? I czy to nie zniszczy mojej reputacji? I czy to nie naruszy moich praw?

 

Nie wiem. Ale wiem jedno: to jest trudne. Bardzo trudne. Za trudne dla mnie.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Bettina rok temu
    Proszę napisać to porządnie.
  • Marian rok temu
    Fakt, to może być trudne.
  • Przedsiębiorca nieprzedsiębiorczy, czas zakasać rękawy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania