jak to było?

***

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Narrator 18.07.2021
    Znakomite. Sam pierwszy wers wart ☆☆☆☆☆, a następne bezcenne. Przebudzenie ducha kobiety-Polki. Brawo! Ladies night out. Baba z wozu, to dopiero będzie sobie można pojeździć!

    AdMa - Nokturn taka sobie, nie w moim typie, zbyt wyuzdana i prozaiczna.
  • Pasja 18.07.2021
    Dziekuję za gwiazdy i wieczór panieński ? Zmieniłam na inną ścieżkę... Hauser.

    Serdecznie pozdrawiam
  • Narrator 19.07.2021
    pasja Ach, nokturn Szopena w aranżacji na wiolonczelę. Piękne, lecz smutne i nostalgiczne. Do tego tekstu chyba jednak bardziej pasuje poprzednia ścieżka.
  • Pasja 19.07.2021
    Narrator znalazłam chyba dobrą ścieżkę i już nie zmienię. Pozdrawiam poniedziałkowo
  • Piotrek P. 1988 18.07.2021
    Na pewno to już wcześniej gdzieś czytałem, chyba nawet też na Opowi. 5, pozdrawiam :-)
  • Pasja 18.07.2021
    Tak dobrze ci się wydaje. Był na Niepowtarzalnym.

    Dziękuję i pozdrawiam
  • Szpilka 18.07.2021
    Kapitalna parafraza i proszę, jak pięknie wulgaryzymy użyte, bez nich wiersz byłby niczym zupa bez soli ?
  • Pasja 18.07.2021
    Dziękuję za kapitalną i za sól ?

    Pozdrawiam
  • kigja 18.07.2021
    To ci sie udało pasją!
    Kobiecy utwór drapiący w męskie ekrany i dodający otuchy innym żeńskim drapieżcom.
    Bo...
    Ludziom (nie mam na myśli mężczyn, tylko) wydaje się, że kobieta 40+, 50+, 60+, to tylko jałowe, bezlaktacyjne naczynko, na które można sie wypiąć.

    Bardzo mi sie podoba! Z wulgaryzmami postokroć mi sie podoba!
  • Pasja 18.07.2021
    Dziękuję za wejrzenie w głąb treści i podrapanie.

    Miłego
  • Jakbym gdzieś czytała?
    Udana parafraza. Charakterna i energetyczna. Bardzo mi się podoba! Jeno ścieżkę dźwiękową bym zmieniła, bo w stosunku do tekstu płytka i jakościowo gorsza.
    "bądź świadomą jej powodach" – powodów.
  • Tjeri 18.07.2021
    To ja, Pasjo. Wydawało mi się, że tekst czytałam w NSzO, szukałam, alem go nie znalazła. Coś mi się musiało pomieszać.
  • Pasja 18.07.2021
    Tjeri tak był na NS w ostatnim nieukończonym rozdaniu. Tam rzucony był z marszu. Dopracowałam go i jest tutaj. Dziękuję za sugestię zjadłam o, ale lepiej bez. Ścieżka wcześniej była inna i teraz wrzuciłam Hausera.
    Pozdrawiam
  • Tjeri 18.07.2021
    pasja to dobrze, że było w NSzO! Bo już myślałam, że coś niedobrego z głową zaczyna mi się dziać :))
  • Pasja 18.07.2021
    Tjeri e, przesadzasz ?
  • kigja 18.07.2021
    Jak to Hausera? Kiedy pomyślałaś o Hauserze?
    Przestańcie mnie podsłuchiwać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Pasja 18.07.2021
    Od zawsze kiedy go usłyszałam po raz pierwszy?
  • kigja 18.07.2021
    Nieprawda!
    Jak przeczytałam komentarz Tjęri, to zaczęłam szperać i szukać lepszego podkładu muzycznego i trafiłam na Hausera, którego wczęsniej poznałam i wklejałam na forum jego muzykę.
    Miałam tobie zasugerować, żebyś zmieniła muzykę, ale ostatecznie zrezygnowałam z tego pomysłu.

    Nie pozwalam na podsłuchy!
  • Pasja 18.07.2021
    kigja prawda! i na Forum żadnego wpisu nie czytałam.
  • kigja 18.07.2021
    pasja Dokładnie prawda!
  • Pasja 18.07.2021
    kigja nie mąć i nie szukaj zaczepki.
  • kigja 18.07.2021
    Znasz słowo mącenie? To radzę poznać.
    Zaczepki również nie szukam, bo szkoda mi na to czasu.
    To są jedynie moje odczucia, więc szanuj je, jak drugiego człowieka.
  • Pasja 18.07.2021
    Nie wiem o co ci chodzi. Az do szanowania się odniosłaś. Ciekawe.
  • Angela 18.07.2021
    Świetny tekst, chyba byłabym w stanie przyjąć taką instrukcję, prawie w całości : )))
    Pozdrawiam.
  • Pasja 18.07.2021
    Dziękuje za wejrzenie na instrukcję kobiety.

    Pozdrawiam
  • laura123 18.07.2021
    Pasja, ja wiem, że niechętnie mnie u siebie oglądasz, ale musiałam... bo to najlepszy wiersz, jaki od dawna czytałam.
    Gratuluję pomysłu i wykonania.

    I przepraszam. Staram się jak mogę - unikać, ale nie zawsze to się udaje,
  • Pasja 19.07.2021
    Nie masz za co przepraszać... nic nie zrobiłaś. Dziękuję i miłego dnia życzę.
  • Dekaos Dondi 18.07.2021
    Pasjo↔O kuźwa jaśniejąca!↔Co za tekst, gdy przeczytać dokładnie. Tak wiele tu powiedziane.
    Prawdziwy okiełzany chaos, wszelkiej maści:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Pasja 19.07.2021
    Oj, Dekaos jak pojaśniało. Dziękuję ci za ten chaos... ot, życie

    Pozdrawiam serdecznie
  • pansowa 19.07.2021
    Mogę dołączyć do sali bijącej brawo, czy już Ci wystarczy tego, co jest?
  • Pasja 19.07.2021
    Dziękuję za oklaski. Wiesz, że zawsze można więcej zobaczyć.

    Pozdrawiam
  • pansowa 19.07.2021
    pasja To dołączam się :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania