.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Rasia 04.01.2016
    "moje rozgrzane nerwy, milcze" - milczę*
    "Chwile takie jak, twoje oczy przede mną" - bez przecinka
    No więc jestem, nie po dwóch miesiącach, a po kilku minutach :D Powiem na wstępie, że czytam raczej twoje pojedyncze opowiadania, zaczęłam kilka serii i uff i tak się w nich gubię, nie mam głowy do pilnowania, chociaż się staram. Przy tych osobnych tworach zostanę jednak na pewno, a w tym (przynajmniej dla mnie) pokazałeś się od zupełnie innej strony. Tekst jest taki emocjonalny, a bezpośredni zwrot na "ty" sprawia, że czytelnik czuje się tak, jakby te wszystkie słowa były właśnie dla niego. Dość zabawne uczucie, ale samo to wyznanie i jego forma mnie zauroczyła. No cóż, zostawiam 5, ale dałabym więcej :)
  • Niemampojecia96 04.01.2016
    Dawno nic mnie tak nie poruszylo. Gratuluje.
  • Angela 04.01.2016
    Uwielbiam Twoje krótkie teksty, są niebywale wręcz urokliwe i mogłoby być ich więcej. Jednocześnie już cieszę się
    na przyszłe horrorki. Przydało by się coś naprawdę mocnego : ) 5
  • Vasto Lorde 04.01.2016
    Dziękuje wam bardzo :) Tym tekstem w sumie podsumowałem sobie wszystkie pojedyncze "smutasy" i te emocjonalne teksty. To mój pierwszy tego typu o miłości i byłem bardzo ciekaw jak mi wyjdzie :) Na pewno takich jeszcze nie zabraknie, gdyż zauważyłem, że miło czasem odejść od swojego stylu, próbując sił w podobnych tworach :D Jeszcze raz bardzo dziękuje, za takie miłe słowa, ponieważ to głównie one są maszyną, która mnie napędza :)
  • ausek 04.01.2016
    Dzisiaj dużo przeczytałam tekstów o uczuciach, ale Twój zrobił na mnie największe wrażenie. :) 5
  • Vasto Lorde 05.01.2016
    Miło mi :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania