Jeśli Aniołowie Milczą...............

jeśli aniołowie milczą ..

badz jak cisza, badz jak idealny świat w którym chcę odychać..

możesz być najpiekniejszym wspomnieniem...

siłą która chce mnie przyzwyczaić do bólu...

jeśli aniołowie milczą.........

pozwol mi czuć tak bardzo zle ..

pozwol mi czuć tak bardzo dobre..

jesli aniołowie milcza ,wiesz co chcem powiedzieć..

 

Bożena Czapiewska

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Puchaty 13.09.2020
    Można z tego zrobić dobry wiersz, ale nie z taką beznadzieją edycyjną i jakimś karabinem maszynowym kropek.
    W tej formie i konstrukcji jest beznadziejny.
  • Zena 13.09.2020
    każda kropka ma znaczenie ale to już nie każdy potarfi widzieć ...nie mam raczej ci za co dziekować :)
  • Ant 13.09.2020
    Brak polskich słów (liter) trochę kole w oczy
    Są też błędy jak np. "chcem" - chcę, przecinków brak lub w złych miejscach
    Witaj na Opowi ;)
  • Zena 13.09.2020
    Cześć wiem że dużo brak...
    błedy będą...a bardziej mnie interesuje przekaz ...odczucie ?... jak myślisz o o przekazie ...po wielu latach wracam do pisania ...mieszkam po za granicami polski ...ale napewno poprawie sie :) witaj również :)
  • Puchaty 13.09.2020
    Mnie równie interesują technikalia.
    Sajgon kropek jest bez sensu i nic nie wnosi, poza śmiesznością.
    W Polsce stosuje się kropkę, albo trzykropek.
  • Zena 13.09.2020
    napisz coś :) czy tylko jesteś tu od krytykowania
  • Onyx 13.09.2020
    Zena on dużo pisze. Konstruktywna Krytyka też jest ważna, można się dzięki niej wiele nauczyć i pisać coraz lepiej i lepiej.
  • Onyx 13.09.2020
    Brak polskich liter i zbyt duża lub mała liczba kropek bardzonrzuca się w oczy. Popracuj nad techniką. Jeśli chodzi o sam wiersz bez jego techniki, to jest naprawdę ładny i ciekawy. Na zachętę czwóreczka i czekam na więcej ;)
  • Onyx 13.09.2020
    Bardzo rzuca*
  • Zena 13.09.2020
    ok dzieki :) popracuje :)
  • Puchaty 13.09.2020
    Wskazałem błędy.
    Niewątpliwie są formą krytyki, ale z konstruktywną krytyką masz najwyraźniej problem.
  • Zena 13.09.2020
    Proponuje skupić się na przekazie .....uwaga strzelam !! ;)
  • Puchaty 13.09.2020
    Przekaz w poezji zawsze łączy się z formą.
    Najlepszy przekaz można spieprzyć słabowitą konstrukcją.
  • Zena 13.09.2020
    o kurde fachowiec :) prosze o przykład
  • Pan Buczybór 13.09.2020
    "chcem"? Serio?
    Naprawdę, przy tak złym i niechlujnym zapisie nikt nie zwróci uwagi na treść, przekaz wiersza. Te kropki w tytule są szczególnie okropne... Albo jedna albo trzy - nie mniej, nie więcej. I zdecydowanie muszą pojawić się polskie znaki.
  • Zena 13.09.2020
    to ,, chcem ,, wywoluje rózne emocje ...i zastanawiam mnie dlaczego ? bo nie jest tak jak powinno być? ludzi zawsze kuje w oczy wszystko inne bo sa wytresowani tak można tak nie można ..tak sie pisze tak nie pisze..
  • Puchaty 13.09.2020
    Bucz już napisał.
    Szkoda szermować przykładami.
    Po prostu ogarnij się i myśl.
  • Puchaty 13.09.2020
    *kłuje pani poetki.
  • Zena 13.09.2020
    dziekuje za odpowiedz na wiersz :)
  • Tjeri 13.09.2020
    Poziom błędów i układ graficzny niestety odrzuca (kropkować można sobie w paincie, zaś w pisowni mamy kropkę i wielokropek - złożony dokładnie z trzech kropek). Co gorsza, widzę, że komentujący przede mną wskazali konkrety, a błędy nadal migają neonem. To niestety objaw braku szacunku do czytelnika.
  • Tjeri 14.09.2020
    Tak sobie jeszcze pomyślałam, może Autorka nie wie, że można edytować (i poprawiać) swoje teksty - w swoim profilu, zakładka "publikacje".
  • piliery 13.09.2020
    Piękny temat. forma niekoniecznie. Jak piszesz w jednym z komentarzy: wielokropki mają dla ciebie znaczenie. Nie neguję. Wiersz jednak budujesz ze znaków które kierują czytelnika w stronę którą autor uznaje za ważną. Dla mnie, czytelnika - nic one nie znaczą.
  • Format 14.09.2020
    Oj Zena jak na początek, to otrzymałaś dość oschłe przywitanie...
    Sporo gradu i zimnego deszczu...
    Nie zniechęcaj się.
    Bez wątpienia, potrzebna korekta tekstu, jak nadmienili moi przedmówcy.
    Jeśli chcesz pisać, daj sobie pomóc.
    Jakość ma znaczenie.

    Pozdrawiam :-)
  • Morus 15.09.2020
    Jeśli Aniołowie Milczą to znaczy, że śpią.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania