jeśli ja umrę

jeśli ja umrę czy ktoś o was wspomni

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 28

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • bogumil1 24.03.2020
    Czytano 17 razy, 20 ocen, dwa trole wstawiły tutaj chyba na raz 15 jedynek, czyli każdy po siedem klonów. Jedna jedynka nawet z niepowtarzalnego. Czyli generalnie tekst się spodobał;)))
  • Targówek 24.03.2020
    Moja piątka trochę podniosła średnią po zmasowanym ataku chamstwa. Poza tym wiersz niezły.
  • Akwadar 24.03.2020
    Raczej ty sobie wstawialeś z klonów piątki ha, ha
  • bogumil1 24.03.2020
    Dzięki Tomku, pozdrawiam, i cieszę się, że Ci się spodobał.
  • refluks 24.03.2020
    Ale nawet przelogowanie wymaga przeczytania, czyż nie?
    Dziwna ta matematyka tutaj..
    Ode mnie piatka.
    Mickiewiczowska nostlalgią zawiało.
  • bogumil1 24.03.2020
    refluks dziekuję refluksjo, cieszę, że ci się spodobał. Trolle jak widać, też doceniły, byle czemu nie stawiałyby gwałtownie tyle pozytywnych ocen. Jedynka od trola to jak piątka Ciebie.
  • Zaciekawiony 24.03.2020
    Wiersz nawet niezły, w takiej formie stylizacja pasuje.
  • bogumil1 24.03.2020
    Dziękuję.
  • Kocwiaczek 24.03.2020
    Podoba mi się, chociaż być może zbyt mocno jest podkreślona wartość podmiotu lirycznego. Kiedy ja tak kiedyś napisałam dostałam burę, że jest to pompatyczne i śmierdzi patosem. Pod tym względem moja ocena nie jest zatem rzetelna. Jak mówiłam oceniam zawsze tekst, nie autora. Nie można mnie brać za dobrego krytyka, zbyt mało mi wiedzy i warsztatu (zwykły ze mnie samouk), niemniej tekst ma wartościowe przesłanie, więc oceniłam go na 5.
  • bogumil1 24.03.2020
    Dziękuję Kocwiaczku, bardzo się cieszę z tej oceny. On ma jakby podwójne przesłanie, to oficjalne i drugie, takie bardziej nieoficjalne, dlatego zakafulowane.
  • befana_di_campi 24.03.2020
    Poprawiłam statystykę ocen :-)
  • bogumil1 24.03.2020
    Dzięki befano, za pomoc.
    Mam tu kilku trzech góra czterech wielbicieli, którzy śledzą mój każdy krok, a na portalu klincują 24 godziny na dobę. I każdy wstawia mi jedynki z kilku kont na raz. Możesz to prześledzić pod moim najnowszym wierszem.
  • piliery 25.03.2020
    Bogumił wznosisz się na wyżyny. Kolejny, bardzo dobry wiersz. Mam nadzieję - nie do mnie skierowany :) Ten ton wyższości niesłychanej; Ta pewność... Wiem albo nie wiem.
  • bogumil1 25.03.2020
    Piliery, skądże nie do Ciebie;)))To efekt wielomiesięcznej, cierpliwej pracy mojej poetyckiej muzy.
  • LeeaThorelli 25.03.2020
    Bardzo podoba mi się wiersz, przynajmniej dla mnie. :)
    "w morzu prostactwa chamstwa oceanie" zdecydowanie ulubiony fragment.
  • bogumil1 25.03.2020
    Dzięki Leeo. Mam wyrzuty sumienia. Ostatnio bardzo zaniedbałem Twoje utwory, będę stopniowo nadrabiał zaległości.
  • LeeaThorelli 25.03.2020
    bogumil1 miałam napisać bardzo dobry wiersz*, tak to moj komemtarz brzmi dziwnie. :D
    Nic na siłę, nie chcesz - nie czytasz. Nie musisz robić tego, bo ja czytam twoje. Ja też nie zawsze mam czas czy nawet chęci. :)
  • bogumil1 25.03.2020
    LeeaThorelli nie dlatego, tylko wczoraj tak sobie pomyślałem, jeszcze zanim komentarz napisałaś;) Szkoda tylko że zakończyłaś przygodę z wierszami, co teraz dopiero zauważyłem. Popróbować zawsze warto.
  • LeeaThorelli 25.03.2020
    bogumil1 wiersze to była moja chwilowa fascynacja. Fajnie było podjąć się takiego wyzwania. :)
    Znaczy, ja zachęcam do czytania i szczerej opinii. :)
  • bogumil1 25.03.2020
    Leea ale po jakiejś przerwie może warto do wierszy wrócić i spojrzeć z dystansem. Ja zachęcam. Dla mnie to bardziej lapidarny i zwięzły sposób opisywania rzeczywistości od prozy. Chociaż ja w życiu pozaportalowym też piszę wyłącznie prozą. A na szczerość z mojej strony zawsze możesz liczyć;) Jestem tutaj z tego znany. Stąd tyle ocen pod moimi tekstami. Od osób, którym szczerze oceniam utwory;)))
  • LeeaThorelli 25.03.2020
    Pewnie kiedyś spojrze na nie krytycznym okiem. Pisząc je, byłam tak zafascynowana przelewaniem emocji na kartkę, że podchodziłam do nich zbyt łaskawie. :)
    Dlatego na oceny nie ma co patrzeć. Najlepszy jest komentarz z konstruktywną krytyką.
  • bogumil1 25.03.2020
    Dokładnie, po małej przerwie warto wrócić.
  • Miron 25.03.2020
    Przeczytałem-5 .Pozdrawiam
  • bogumil1 25.03.2020
    Mironie. Dziękuję i pozdrawiam pięknie. Podobał się wiersz? Bo na wszystkich portalach piszą że super?
  • Miron 25.03.2020
    bogumil1 owszem.Podkreśla ważność podmiotu .
  • bogumil1 25.03.2020
    Miron dzięki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania