Jestem Wojtek Ą. Ę.

Jestem Wojtek Ą. Ę. i jestem dumny ze swojego imienia i nazwiska, które odzwierciedlają moją polską tożsamość. Nie boję się używać polskich znaków diakrytycznych, takich jak ą, ę, ć, ł, ń, ó, ś, ź i ż. Uważam, że są one ważną częścią naszej kultury i języka, które wyróżniają nas spośród innych narodów. Nie zgadzam się z tymi, którzy twierdzą, że są one zbędne lub przeszkadzają w komunikacji. Nie ulegam presji tych, którzy chcą zniekształcać moje imię i nazwisko pisząc je bez ogonków lub zastępując je innymi literami. Nie pozwalam na to, żeby ktoś nazywał mnie Wojtek A. E. lub Wojtek Aa Ee. To nie jestem ja.

 

Jestem Wojtek Ą. Ę. i jestem dumny ze swojej tożsamości, która kształtuje się pod wpływem mojego otoczenia i doświadczeń. Nie wstydzę się tego, kim jestem i skąd pochodzę. Nie zapominam o moich korzeniach i tradycjach, które są źródłem mojej siły i inspiracji. Nie zaniedbuję mojej ojczyzny i jej historii, które są świadectwem naszej walki i dążenia do wolności. Nie ignoruję mojej rodziny i przyjaciół, którzy są moim wsparciem i radością. Nie zamykam się na innych ludzi i kulturę, które są okazją do poznania świata i siebie.

 

Jestem Wojtek Ą. Ę. i jestem dumny ze swojego życia, które jest pełne wyzwań i możliwości. Nie poddaję się w obliczu trudności i przeciwności losu, które uczą mnie pokory i cierpliwości. Nie boję się ryzyka i zmiany, które dają mi szansę na rozwój i doskonalenie się. Nie ograniczam się do schematów i stereotypów, które hamują moją kreatywność i indywidualność. Nie zadowalam się przeciętnością i rutyną, które zabijają moją pasję i motywację. Nie traćę nadziei i wiary, które są fundamentem mojej szczęśliwości i spełnienia.

 

Jestem Wojtek Ą. Ę. i jestem dumny ze swojej deklaracji, która jest wyrazem mojej osobowości i postawy. Nie chcę być kimś innym ani udawać kogoś innego. Chcę być sobą i być sobą dobrze.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • il cuore pół roku temu
    Nie traćę nadziei i wiary – nieco przedobrzyłeś z tymi znakami...
    Rozumiem, że masz na nazwisko ĄĘ i chyba tak to powinno być napisane, nie zetknąłem się nigdy z kropkami w nazwisku, byłoby to niepotrzebne i pominięte. Znałem dziewczynę o nazwisku M :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania