.

.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • hariin 05.11.2015
    1) "- Dzień dobry. - Rzucam, starając się (...)" - Bohaterka nie rzuca żadnym przedmiotem. Rzucanie (słowami) odnosi się do wypowiedzi bohatera, więc tego "dzień dobry" nie musisz kończyć kropką, a narrację możesz rozpocząć z małej litery.
    2) "Chyba nie chcesz *PRZECINEK* żebym spóźnił się do pracy?"
    3) obiecujĘ*
    4) Nie pasuję mi słowo "powolutku". Niepotrzebnie je zdrobniłaś.

    Na początku ten tekst wydawał mi się taki typowy i nieciekawy, ale na szczęście z każdym zdaniem coraz bardziej się do niego przekonywałam. Para concluir - podoba mi się. Zostawiam 5, mimo błędów.
  • elenawest 05.11.2015
    A mnie nie wiedzieć czemu imię partnera głównej bohaterki od razu skojarzyło się z Edwardem ze Zmierzchu. Niestety nie lubię go. Sam tekst wydawał mi się sztuczny, nie zawarłaś żadnego wyjaśnienia dlaczego kobieta nie lubi swojego ciała, ale nie naciskam, może być to napisane gdzieś później. Niemniej jednak brakło mi tu jakiejś nutki, czegoś co by mnie porwało do dalszego czytania. Zostawiam 3.
  • Rasia 06.11.2015
    1. "pozwalam by ogarnęło" - przecinek przed "by"
    2. "poduszkę, tuż obok" - Tu bez ;)
    3. "przystani -jego barku." - spacja;)
    4. "niepokój jaki towarzyszy mi każdej nocy" - przecinek przed "jaki"
    5. "wszystko to co działo się" - po "to" ;)
    6. "mimo, że" - tego wyrażenia nie oddzielamy przecinkiem
    7. "Staram się więc by nie trwało" - Przed "by" przecinek
    8. "patrzę na to co mam" - po "to"
    9. "Sukienka.To" - spacja.
    Ciekawie się rozwija. Trochę się domyślam, ale zobaczymy :) Czekam za kolejne części ;) Tym razem błędów trochę więcej, ale dalej przyjemnie mi się czytalo :) Pozdrawiam i zostawiam 4.5 czyli 5 ;)
  • KarolaKorman 06.11.2015
    Zaskakujący koniec, takie lubię, dam 4 :)
  • Angela 06.11.2015
    Czytało się lekko, nie mniej tekst mnie nie porwał. Zobaczymy co będzie dalej : ) 4
  • comboometga 08.11.2015
    Fajnie się czytało, ale czegoś mi zabrakło. Na razie 4 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania