...

...

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (84)

  • zsrrknight dwa lata temu
    przeczytałem i nic nie wiem
  • Eytu dwa lata temu
    Nie szkodzi. Jeżeli jesteś fanem zsrr to dobrze, że nie zrozumiałeś:) Paka:)
  • Noico dwa lata temu
    Czego krzyczysz... tylko noga? A tamtemu głowę urwało i nie krzyczy, a ty o takie głupstwo.

    Balansujcie póki się da, a jak już się da podpalcie świat.

    Kury wam szczać prowadzać, a nie politykę robić.

    cytaty
    Józef Piłsudski
  • Eytu dwa lata temu
    Fajnie, tylko co to ma znaczyć?
  • Noico dwa lata temu
    Eytu takie pytanie, czy wśród rozmaitej menażerii zwanej politykami jest w Polsce osoba takiego formatu co Piłsudski? A jeśli nie ma, to strach się bać.
  • Eytu dwa lata temu
    Noico Myślę, że jakby żył Piłsudski byłby Pan jego zagorzałym wrogiem. Wtrącał do Kartuzy nacjonalistów i komunistów, w tym ukraińskich nacjonalistów. Szanował Żydów.
  • Noico dwa lata temu
    Eytu owszem wtrącał, ale tylko takich zagrażających bezpieczeństwu państwa. Szanował przyzwoitych ludzi bez względu na narodowość. Skomunizowanych Żydów zamykał do więzień, jak np. tatuś Adama M. właściciela Gejzety Aborczej.
  • Eytu dwa lata temu
    Noico A skąd info że Ozjasz Szechter był w Berezie? Dążył do oderwania części ziem Polski, więc jako Polak był zdrajcą Polski.
  • Eytu dwa lata temu
    Noico Ok. Nadinterpretowałem wpis. Nic nie wpisałeś, że akurat tam.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Eytu W Berezie był cały przekrój, ale fakt głównie była tam lewica. Endecja była opozycją tolerowaną.
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Rozumiem rozważania, w krytycznym momencie może być na nie za późno i ciągle nadzieja, że do tego nie dojdzie.
  • rozwiazanie dwa lata temu
    https://youtu.be/LVjaXl03RkI.
  • dziadek grafoman dwa lata temu
    Eytu, kogo tu chcesz edukować militarnie? Tu sami pisarze; poeci, prozaicy. Pewnie jesteś patriotą i chcesz dobrze ale coś mi się wydaje ze nawet na wojskowości nie znasz sie specjalnie. Na tym forum kilkanaście albo kilkadziesiąt osób przeczyta twój manifest i oceni czy poprawnie składasz zdanie i pleciesz ciekawy wątek. Chcesz z forumowiczów Opowi stworzyć batalion Azow?
  • Eytu dwa lata temu
    Batalion Azow to chyba mnie obraża. Banderowcy (nie wiem czy jeszcze żyje jakikolwiek po tylu latach) powinni być osądzeni za zbrodnie na Polakach, a ten batalion czerpie całymi garściami z zbrodniarzy - "bohaterów" - Bandery i Szuchewycza.
    To patrz Pan, sami pisarze i prozaicy - Baczyński podobno jednak trzymał broń w rękach . A czy pisze się tylko dla pisarzy czy także do innych czytelników?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Eytu trzeba odróżnić dwie rzeczy. Azow walczy dzielnie i sprawie, ale w sensie ideologicznym jest naszym wrogiem. Dopuszczam nawet starcie z nimi.
  • Eytu dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Ja nie dopuszczam walki z Ukraińcami. To jest nie w naszym interesie. Ale trzeba mówić głośno, że banderyzm to gloryfikacja ludobójstwa i dopóki Ukraina sama ( bez pomocy bolszewików) się nie zdenazyfikuje, po zakończonej wojnie zerwać z nimi kontakty.
    Jakoś nie widzę żeby w Niemczech były pomniki Hiltera i Hessa.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Eytu z nikim w naszym interesie nie jest walczyć. Ale co zrobić jak ktoś atakuje? Z UPA też nie było to w naszym (ani w ich) interesie. Ale zaatakowali nas...
  • Eytu dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Były rozmowy AK z OUN o zawieszeniu broni. Trzech wysłanników zostało rozerwanych przez konie. Takie są rozmowy z Ukraińcami.
    Dopóki Ukraina nie przeprosi za zbrodnie dokonywane przez ich herojów na Polakach, nie ma sensu z nimi rozmawiać. Oczywiście mówię o czasach po wojnie. Teraz trzeba im pomagać, bo bolszewicy ich mordują jak naziści Polaków.
  • Eytu dwa lata temu
    Zamordowani posłańcy:
    Zygmunt Rumel - także był poetą
    Krzysztof Markiewicz
    Witoldem Dobrowolski
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Eytu dokładnie z nimi rozmowa nie ma sensu. Inna sprawa, że już zrobiono pierwszy krok ku denazifikasji / deupanizacji, mianowicie Zeleński zamknął nie tylko prorosyjskie TV, ale również te pro banderowskie. Oczywiście Polskie media o tym milczą.
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Otóż to, panie Marku: raczej należy spojrzeć na to z innej perspektywy, najbardziej ideologiczne kraje słowiańskie to Rosja, Serbia (komunizm) i Ukraina (nazizm), to po pierwsze, a po drugie: zawsze należy brać pod uwagę indoktrynację religijną - w tych trzech krajach dominuje prawosławie, również nie należy ignorować skrajnie prawicowych organizacji katolickich w Polsce - one też mogą być zagrożeniem dla narodu polskiego, oczywiście: póki Polska ma realne wsparcie ze strony Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej, Paktu Północnoatlantyckiego i Królestwa Wielkiej Brytanii - Rosja palcem nie kiwnie, dodam: jeszcze na początku dziewiętnastego wieku car Aleksander I z honorami przyjął powrót polskich żołnierzy, którzy walczyli pod Napoleonem Bonaparte, kończąc: ktoś po prostu wykorzystuje naiwność Słowian - międzynarodowe instytucje ideologiczne i międzynarodowe korporacje religijne?

    Łukasz Jasiński (mason rytu francuskiego trzydziestego trzeciego stopnia - Rycerz Kadosz)
  • Eytu dwa lata temu
    Łukasz Jasiński Stopnień קָדוֹשׁ jest trzydziestego stopnia w rycie szkockim ( RSDU). A we francuskim nie ma tylu stopni. Coś się chyba pomieszało.
  • Eytu dwa lata temu
    *Stopień
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Ale w rycie szkockim nie ma Rycerza Kadosza, poza tym: ten stopień wtajemniczenia nosił niejaki marszałek Józef Piłsudski, a on z kolei był jako gówniarz - rewolucjonistą, potem: socjalistą, natomiast: ryt szkocki posiada charakter konserwatywny...
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Mówię poważnie, Rytu, od października 2007 roku do maja 2012 roku byłem pracownikiem Archiwum Akt Nowych, przeszedłem szkolenie z Obrony Cywilnej Kraju i zrobiłem kurs Archiwalno-Kancelaryjny I Stopnia z oceną dobrą, więc: proszę samemu sprawdzić co to oznacza i wesołych świąt.

    Łukasz Jasiński
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Łukasz Jasiński poruszył pan wiele kwestii. Ale oczywiście sojusz z USA znacząca zmniejsza prawdopodobieństwo Rosyjskiego ataku na Polskę.
  • Eytu dwa lata temu
    Łukasz Jasiński A to ciekawe. Żadna loża się do niego nie przyznaje, ale podobno był ich przyjacielem.
    https://wolnomularstwo.pl/2020/12/05/jozef-pilsudski-patron-masonerii/
    https://www.wprost.pl/tygodnik/14211/mason-ofiarny.html
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Tak, panie Marku, tak funkcjonuje mój umysł (IQ od 128 do 135) - widzę szczegóły w całości, a dzięki erudycji i elokwencji - piszę jak piszę i mówię jak mówię, natomiast: w polemice używam szermierki słownej z ostrą puentą, słowem: diabelskim pazurem, jasne, wolę prozę poetycką od nudnej, długiej i banalnej prozy, które teraz są bardzo popularne (podobnie jak pisma biurokratów), kończąc: nie polecam takiego plastra na duszę - od tego można zostać żywym trupem.

    Łukasz Jasiński
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    O tym też wiem, Eytu, to nie jest tak, że wszyscy masoni to źli ludzie, jasne: oni również między sobą drą koty jak Jan Olszewski (mason) i Bronisław Giermek (mason) i aby mieć pewność, iż ktoś jest masonem - należy czytać znaki przy podawaniu dłoni (środkowy palec jest dyskretnie wysunięty), wracając do sedna sprawy: proszę przeczytać książkę pod tytułem "Ponura prawda o Piłsudskim" Henryka Pająka, człowiek naprawdę mądry czyta wszystkie książki: zwolenników i przeciwników, dopiero na samym końcu sam sobie wyrabia opinię na dany temat - w ten sposób powstają obiektywne poglądy oparte na zdobytej wiedzy, tak: pozbyte jakiejkolwiek propagandy ideologicznej, doktrynerskiej i dogmatycznej.

    Łukasz Jasiński
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Raczej to USA walczy o względy Polaków (dzięki Konstytucji III RP, która zabezpiecza Państwo Polskie przed bankructwem jak Grecję - Polska jest najmniej zadłużonym członkiem UE), dodam: w ostatniej chwili ze snu obudziła się Anglia i wyszła z UE i wysłała Polsce najwięcej wojsk spośród wszystkich członków NATO, więc? Anglików nagle ruszyło sumienie za II Wojnę Światową? Wbrew pozorom: Naród Polski pamięta zdradę Francji i Anglii, a masonem, Panie Marku, może nawet być pana sąsiad, który, dajmy na to, jest inżynierem budownictwa.

    Łukasz Jasiński
  • Eytu dwa lata temu
    Łukasz Jasiński UK wyszła z EU ponieważ nie chciała przymusowych imigrantów.
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Dam przykład dwóch masonów, Eytu, oto oni:

    - prymas Jerzy Poniatowski (paskudny typ)
    - generał Kazimierz Pułaski (patriota)

    Dodam jeszcze mojego przodka: generała Jakuba Jasińskiego - poetę, jakobina i masona.

    Więc? Tak wyglądają fakty - prawdziwe życie, reszta to mity, bujdy i tak zwane wyparcie, które jest charakterystyczne dla katolików: wszyscy są winni, tylko nie my, a nasza wiara jest najmodrzejsza na świecie! Człowiek, który nie widzi własnych wad - to człowiek doszczętnie zindoktrynawany religijnie i własne grzechy zwala, po kolei:

    - na pogan (średniowiecze)
    - na czarownice (średniowiecze)
    - na żydów (średniowiecze)
    - na masonów (oświecenie)
    - na terrorystów (dziś)

    A to nic innego jak słowa wytrychy - strachy na Lachy, pardon, wróble.

    Łukasz Jasiński
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    To tylko jedna ze spraw, zresztą: Anglia była trzecim państwem jako dojona krowa przez UE, poza tym: niby gdzie miałaby Anglia umieszczyć kolejnych emigrantów? Anglia jest również trzecim państwem (po Niemczech i Francji) z największą liczbą emigrantów - w tych krajach na przedmieściach istnieją prawdziwe slumsy, które mieszkają w kartonowych namiotach i są na zasiłkach (telewizja tego nie pokaże - proszę samemu poszukać na YouTube), kończąc: położenie geopolityczne Anglii pozwoliło wyjść z UE, niestety: Polska jest w paskudnym położeniu geopolitycznym po trzecim rozbiorze - musi elastycznie lawirować.

    Łukasz Jasiński
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Eytu Powody wyjścia z EU były różne.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Łukasz Jasiński nagonka na czarownice to była głownie w oświceniu!
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Nie, panie Marku: w średniowieczu zlikwidowano "czarownice", a oświecenie przyniosło kobietom wolność, więc? Kto po raz kolejny zrobił nagonkę na "czarownice"? Kler czy masoni? Poza tym: o czym mi tu rozmawiamy? Przecież Rzeczypospolita Obojga Narodów była jak na tamte czasy szczególnym wyjątkiem (Akt Konfederacji Warszawskiej mówiący o religijnej tolerancji został wpisany na listę UNESCO jako dzieło kultury), płonące stosy, ciemnogród i wojny religijne dotyczą Europy Zachodniej, a czy pan, panie Marku, wie, że Familia Czartoryskich, Komisja Edukacji Narodowej, Szkoła Rycerska, Sejm Czteroletni i Konstytucja Trzeciego Mają to dzieła polskich wolnomularzy? Czy pan, panie Marku, wie, że do Konfederacji Targowickiej wstąpiło blisko siedemdziesiąt procent kleru? Insurekcja Kościuszkowska, Legiony Polskie, Mazurek Dąbrowskiego, Księstwo Warszawskie, Powstanie Listopadowe, Powstanie Styczniowe i Rewolucja Piłsudskiego - to też dzieła polskich masonów. Tak, to prawda: naród polski poniósł ogromne straty ludzkie, materialnego i psychiczne, jednakże: nie stracił ducha, stąd: niesamowity rozkwit kultury narodowej - Adam Mickiewicza, Fryderyk Chopin, Aleksander Fredro, Juliusz Słowacki, Jan Matejko, Bolesław Prus, Cyprian Kamil Norwid, Zygmunt Krasiński, Józef Ignacy Kraszewski i wielu i wielu i wielu innych... Myśli pan, panie Marku, gdyby Polacy uznali wolę trzech zaborców: uległość, posłuszeństwo i pokorę - mieliby wolność i czy istniałaby kultura narodowa jaką teraz znamy? A czy pan wie, panie Marku, że Świątynia Opatrzności Bożej to też dzieło polskich wolnomularzy - chcieli ją wybudować w Łazienkach Królewskich na cześć Konstytucji Trzeciego Maja? A teraz wybudowano ją w Wilanowie... Prawda jest wyjątkowo okrutna: katolicyzm jest sektą pasożytującą - przywłaszcza sobie cudze odciągnięcia i ruguje z życia publicznego ludzi niewygodnych - takich jak ja.

    Łukasz Jasiński
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    A teraz, panie Marku, pokażę panu moje możliwości intelektualne, jak już wspominałem: posiadam IQ od 128 do 135 - proszę samemu sprawdzić co to znaczy, więc, panie Marku, zapnij pas - jazda będzie ostra!

    Myślenie historyczne (przyszłościowe) to jest takie: kiedy zostanie uchwalony jakiś tam paragraf karny za "obrazę uczuć religijnych" (taka propozycja wyszła ze strony Zbigniewa Ziobry - człowieka Tadeusza Rydzyka) - to ja pierwszy zostanę siłą doprowadzony przez oblicze Tajnej Inkwizycji, nomen omen: ten "paragraf karny" zostanie uchwalony z naruszeniem ustawy zasadniczej - Konstytucji III RP (musi on przejść przez drogę legalizacji: od Sejmu, poprzez Senat i Prezydenta do Trybunału Konstytucyjnego).

    - Co ma obywatel na własną obronę?
    - Wysoki Sądzie! Jako dziecko zostałem uderzony w twarz przez siostrę nazaretankę, bo: nie odmawiałem równo modlitwy, a jak osoba niesłysząca może odmawiać równo modlitwę?
    - Obywatelu!
    - Siadaj! Prokuratorze! Jeszcze nie skończyłem! I jako dziecko zostałem uderzony biblią w głowę przez brata franciszkanina, bo: w szkole szukano złodzieja i próbowano ze mnie zrobić kozła ofiarnego...
    - Obywatelu!
    - Siadaj! Prokuratorze! Ustawa zasadnicza daje mi prawo być oskarżycielem z wolnej stopy, a pan zaniedbał własne obowiązki - nie przeprowadził pan żadnego śledztwa i nie oskarżył winnych, którzy używali przemocy fizycznej wobec bezbronnego i niewinnego dziecka, myśli pan, że dzieci takie rzeczy zapominają? I to ja, jako oskarżyciel z wolnej stopy mam prawo pana postawić przed sądem!
    - A więc co mam zrobić?
    - Wysoki Sądzie! Nie jestem złym człowiekiem i aby wszystko było zgodnie z prawem: proszę mnie uniewinnić, a w uzasadnieniu napisać: prawo nie działa wstecz.

    Otóż to: tak działa ten system - dualistycznie, a jeśli ten system tak działa, to ze swojej natury mamy dualizm psychiczny - rozdwojenie osobowości większości narodu polskiego, nie wolno służyć dwóm panom: kościołowi i państwu - trzeba wybrać jednego pana i mieć jasność umysłową.

    Ten przeklęty Bóg...

    Tak, zamilcz: ty nie masz
    prawa: słowo po słowie - mówić
    nic: jesteś po prostu nic i nic

    i nie dotykaj mnie: czuję
    odrazę i widzę twoją pustą: chciwość -
    pragnienie: cudzego - życia,

    odejdź i zostaw moje zdrowe
    sny: nie dla takich jak ty - jestem
    stworzony, morderco...

    Łukasz Jasiński (maj 2020)
  • SwanSong dwa lata temu
    Łukasz Jasiński
    IQ samo w sobie nie określa inteligencji, o czym wie każdy, kto się tym interesował. Poza tym nie ukazuje odchyleń i problemów psychicznych, których u ciebie nie brakuje. Paranoja, megalomania, to na początek, a tak ogólnie to jesteś niespełnionym grafomanem.
  • Akwadar dwa lata temu
    Łukasz Jasiński "... jak już wspominałem: posiadam IQ od 128 do 135 - proszę samemu sprawdzić co to znaczy, więc, panie Marku, zapnij pas - jazda będzie ostra!" - co z tą ostrą jazdą? Zapomniałeś?
  • Patriota dwa lata temu
    Panie Jasiński, operuje pan oklepanymi schematami i banałami, a tak naprawdę niewiele pan wie.
    Czarownice to palili, ale protestanci. Ostatnia, prawdopodobnie Polska i katoliczka stracona na ziemiach polskich w Słupsku przez protestantów to stracona na stosie w sierpniu 1701 roku Katarzyna Zimmermann, na której cześć Biedroń nazwał rondo w Słupsku.
  • Patriota dwa lata temu
    err Polka
  • Eytu dwa lata temu
    Patriota Ostatnią kobietą spaloną na stosie na terenie dzisiejszej Polski była Barbara Sdunk ( Zdunk) w 1811 przez pruską radę miejską w Reszlu na dzisiejszych Mazurach. Chyba nie była Polką.
  • Eytu dwa lata temu
    PS. Są kontrowersje co do tego czy została spalona za czary. Nie było to karalne (czarnoksięstwo) według pruskiego kodeksu karnego - Allgemeines Landrecht für die Königlich Preussischen Staaten
  • Eytu dwa lata temu
    * w Reszlu na Warmii, nie na Mazurach.
  • Patriota dwa lata temu
    Eytu no to jeszcze lepiej, w każdym razie nie było to średniowiecze, co obala tu brednie klepane przez pana Jasińskiego.
  • Eytu dwa lata temu
    Patriota Są dwie rzeczy - walka z czarownicami i święta inkwizycja. Pierwsze było spowodowane różnymi czynnikami. Być może dzięki publikacji "Młot na czarownice" w 1487 roku. Należy podkreślić, że walka z "czarownicami" nie była tylko wymysłem katolickim. Palenie czarownic wspierał także Marcin Luter, był także antysemitą, który proponował wygnanie żydów z krajów chrześcijańskich, a także Kalwin. To były czasy renesansu.
    Podsumowując
    Średniowiecze to palenie na stosie innowierców przez Świętą Inkwizycję i krucjaty w Ziemi Świętej. Renesans i póżniejsze lata - palenie czarownic.
    Nawiasem mówiąc, anglikanie także mordowali innowierców - katolików - Czterdziestu męczenników Anglii i Walii.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Patriota Pan Jaisński myśli, ze proces czarownic w Salem był średniowieczu. Tylko, że to było w Ameryce, a średniowiecze kończy się okryciem Ameryki.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Eytu Dokładnie
  • Patriota dwa lata temu
    Dokładnie, pokazuje tylko, że poza wszczepionymi fobiami, tak naprawdę nic na ten temat nie wie, albo niewiele wie.
  • Eytu dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    Pomyślmy- Spalenie Giordano Bruno - spalony przez kościół katolicki w 1600.
    Joanna D'arc - spalona przez kościół katolicki w 1431 roku. Wyrok spalenia oficjalnie wycofano 26 lat później. W XX wieku ogłoszona świętą.
    Jan Hus - spalony w 1415 roku.
    Bracia Apostolscy - Dulcynianie - tępieni i 5 spalonych na stosie na początku XIV wieku w tym Dulcyn. Jeden z dulcynian ukraywa się w klasztorze w "Imieniu róży".
  • dziadek grafoman dwa lata temu
    No ja, ino że tu innych czytelników nie ma.
  • Eytu dwa lata temu
    Trudno. Głos wołającego na pustyni też kiedyś został usłyszany.
  • Targówek dwa lata temu
    Wolę nie wiedzieć, co się stanie, gdy ta powszechna broń trafi w ręce dresów i kiboli.
  • Eytu dwa lata temu
    Wolisz jak broń będą miały jedynie bolszewickie dresy i kibole? Oczywiście, to nie powinien być automat jak w Ameryce, ale broń dawana z numerami na książeczkę wojskową, lub zastępczą książeczkę mobilizacyjną (nie trzeba od razu powoływać do wojska 15 milionów mężczyzn).
    Broń dawana dopiero w przypadku nagromadzenia się wojsk rosyjskich przy polskiej granicy ( zbliżający się atak).
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Tak się boicie Rosjan, tylko żebyście się nie zdziwili, kto wam kraj rozpierdoli. Ale oczywiście nie zachęcam, żeby przeciwstawiać myślenie temu, co każe telewizor.
  • Eytu dwa lata temu
    Ty się nie boisz bo wyspa Cię chroni :) Przyjedź do nas. Inaczej będziesz mówić. Anglicy też nie brali za bardzo udziału w wojnie ( ewakuacja Dunkierki) , dopiero jak Hitler zaczął ich bombardować.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Eytu Słuchaj, ja mam w dupie, gdzie jestem, i nie liczę, że cokolwiek mnie chroni. Może trudno ci w to uwierzyć, ale - czytaj z ruchu palców na klawiaturze - mam to w dupie. A jeśli chodzi o kwestię bania się to jest tylkmo jedna rzecz na świecie, której się boję. I nie wiem - chłopczyku, czy dziwczynko - ja byłam w znacznie ciekawszych militarnie miejscach niż teraz teren Poland Republic of, spółka zoo. Dlatego proszę cię, nie ośmiesznaj się, pierdoląc mi, jak to jest tam u was niebezpiecznie i jakbym tam była to niechybnie bym się w portki sfajdała. Chcesz to się bój Rosjan, Marsjan i czego tam chcesz, tylko kiedyś wspomnij m oje słowa, że to nie ruscy i n ie marsjanie wam kraj rozpierdolą. Miłego wieczoru.
  • Eytu dwa lata temu
    błękitnypłomień Supas bo lêdwaneket:) xwat legell.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Eytu Xwat lagall tosh barez.
  • Eytu dwa lata temu
    błękitnypłomień Miałem napisać: "min le lagal tênagem "lagall" :) bellam êsta têdegem:)
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Eytu mn zor dlxoshm agar tedagey.
    Dawno nie używałam tego języka, więc... W każdym razie - czasami mnie pon9osi, więc bez urazy. Pozdrawiam.
  • Eytu dwa lata temu
    błękitnypłomień Spoko:) To jest zaleta multikonta, że pozwala wydobyć z niektórych komentarze szczere, bez znajomości:) Pozdrawiam.
    Abbie : )
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    To samo bym napisała, ktokolwiek by ten tekst umieścił - ja nie mam powodu odgrywać jakichś ról. Lubię szczerość, poprostu... :)
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    "Każdy dorosły mężczyzna w przypadku wojny powinien dostać broń (oprócz gwałcicieli i morderców, nawet z zatarciem)." - Być może powszechne mobilizacja (jak na Ukrainie) będzie potrzebna, ale tutaj trochę przesadziłeś. "Głupotą polskiego prezydenta było wycofanie się z min przeciwpiechotnych. Trzeba odbudować ten potencjał i w przypadku wojny rozstawiać je wokół nacierających morderców - skutecznie opóźni to postępy wroga". - Pełna zgoda. Ciekawe, że za tym zakazem lobbowały agresywne imperia. Czego mi tutaj zabrakło? Trzeba infrastrukturę przygotować do działań wojennych, zmechanizować OT, postawić w Polsce bazy USA i wreszcie zbudować tę cholerną tarcze antyrakietową. Pozdrawiam bez oceny
  • Eytu dwa lata temu
    Tarcza antyrakietowa to jedno. Trzeba zbudować swoje rakiety dalekiego zasięgu - np kopie Toczek. Himarsy są drogie jak złoto i jest ich tyle co kot napłakał.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Eytu oczywiście, ale pamiętajmy najpierw obroną, potem atak.
  • Eytu dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Można rozstawić te rakiety w odległości do granicy równej donośności, aby nie dawać Rosji pretekstu do zaatakowania nas. W przypadku wojny można dojechać maksymalnie do granicy i razić nimi cele na terenie Rosji wykorzystywane w ataku na Polskę.
    Ale przede wszystkim nie chwalić się położeniem jednostek na Twiterze co głupi polscy politycy robią w każdej okazji zakupu sprzętu.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Eytu Przede wszystkim musimy ostrzelać Królewiec, gdyż z stamtąd może być główny atak.
  • Eytu dwa lata temu
    "Eytu Przede wszystkim musimy ostrzelać Królewiec, gdyż z stamtąd może być główny atak."

    Ja bym był ostrożny w takich decyzjach! To jest teren Rosji i nie wolno nam atakować kraju, który nas nie atakuje. A atakować place, gdzie stacjonuje sprzęt używany do ataku na Polskę.
    Koniec, kropka.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Eytu Źle mnie zrozumiałeś. Mi chodziło o sytuację napadu Rosji. Wówczas tam byłyby główne walki. Oczywiście nie może sami zacząć, ani w ogólne mieszać się w oboczną wojnę na Ukrainie.
  • Noico dwa lata temu
    Dziś czytałem, że wprowadzają tam ustawę zobowiązującą wszystkich mężczyzn Ukraińców, którzy wyjechali do powrotu pod karę kilku lat więzienia.
  • Eytu dwa lata temu
    Pierwsze słyszę. Ciekawe czy to nie fake news.
  • Noico dwa lata temu
    Eytu jakiś polityk mówił.
  • Noico dwa lata temu
    W ogóle Żeleński podobno zdelegalizował parę partii prorosyjskich i trochę czystek porobił.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Kto, źle czytałeś. Dzisiaj Ośrodek studiów wschodnich https://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/analizy/2022-04-14/atak-rosji-na-ukraine-stan-po-49-dniach podał, iż ten pomysł nie ma poparcia w parlamencie. Natomiast oczywiście mężczyźni w wieku poborowym, którzy upuścili kraj złamani prawo.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico znów trochę się pośpieszyłeś. Nie zdelegalizował, lecz tylko zawiesił. Co ciekawie ich członkowie są nadal posłami, oraz sprawują władzę regionalną.
  • Noico dwa lata temu
    Ja to słyszałem dziś w radio, że jest procedowana?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico Ok. Ale skoro rządząca partia (przypominam, że Sługa Ludu ma bezwzględną większość) jest przeciwko to nie przejdzie to.
  • Noico dwa lata temu
    ale to jest chyba pomysł rządzących? Może są za ale i przeciw, jak Bolek.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Powoływanie sie na kogoś o tym samym nazwisku jest... mistrzostwem świata, bo nikomu nie będzie chciało sie sprawdzać. Chyba, że komuś dociekliwemu xd
  • Eytu dwa lata temu
    A to komentarz do jakiego nazwiska, bo nie kumam ( nie jestem żabą)?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Nie czyta pan autor dokładnie wszystkich komentarzy?
    A fe.
  • Eytu dwa lata temu
    słone paluszki :) Czytam, czytam.
    To po prostu pewna próba polonizowania nazwiska. Ale wg mnie powinna być na Zieleński lub Zieliński.
    Przecież nikt nie będzie myślał o Boy'u.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania